Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 15:27   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

"ka-BOOOOM!"

Den er helt fantastisk. Virkelig. Rørleggergreia, vel, det har vi vel alle gjort?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 15:32   #62
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Noe jeg/vi ler av i familien er et utsagn mannen kom med, en gang han satt i telefonen og snakket med familie nordpå. Vedkommende spurte vel sånn generelt hva han holdt på med:

"Nei eg sitt no her med litjkar'n på fanget"
, svarte mannen.

Nordpå og i trøndelag kan dette tolkes som noe annet, men han mente jo da sønnen vår. Jeg holdt bare på å le meg ihjel som satt og hørte på dette, og har i ettertid kommet på mye som kunne ha blitt mistolket ut fra akkurat det utsagnet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 15:42   #63
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Kom på en liten historie fra 3.klasse på vgs. Vi hadde vært på en 2-dagers tur med biologi-klassen på fjellet.

På tur hjem på bussen ringer jeg til mamma og forteller at vi begynner å nærme oss, og om hun gidder å hente meg på skolen. Hun spør om jeg kan gå til et kjøpesenter som ligger ca 500meter unna skolen og møte henne der.

Jeg hadde rimelig mye å drasse på (husk at jeg var tenåring på tur med en del kjekke gutter i klassen ), så jeg sier; "nei, jeg har så mye pikk med meg!"

Hele bakre delen av bussen får selvsagt med seg hva jeg har sagt, og bryter ut i latter. Mamma lo godt hun også.

Jeg blir rød som en tomat og får stotret ut, "jeg mente pikk pakk".

Det var ikke så rart at jeg fikk "skravla" som tilnavn på russelua

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:58   #64
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg har en litt tragikomisk historie; den er skikkelig flau!

Jeg hadde gått på et 6 kvelds svingkurs og vi var på avslutning hos klubben som hadde arrangert det. Det vil si masse folk.
Så var det damenes dans, og jeg fikk med meg en stakkar ut på gulvet.
Så en gang under dansen var det en tur jeg ikke skjønte om jeg skulle svinge over eller under armen hans. Det ble noe midt på, og albuen min kom i fjeset hans.
Jeg håpet det hadde gått bra, selv om jeg skjønte at jeg hadde vært borti antagelig fjeset.
Men nei; han tok seg til munnen, sa "det gikk en tann" sa han, og forsvant bortover mot doen.
Jeg ble skikkelig forfjamsa og lei meg, og begynte å lete etter han. Je måtte jo prate med han om videre hva vi skulle gjøre. Jeg skulle til tannlegen like etterpå, og han kunne jo få den timen.

Så finner jeg en som ligner; og sier "du kan få tannlegetimen min på tirsdag". Han ser fryktelig rart på meg, og jeg sier noe sånt som at "du må jo ën tannlege til å se på det, blablabla", jeg var jo så flau. Enda flauere ble jeg da jeg skjønte jeg ikke hadde rett mann, jeg så nemlig at fortenna hans var der! Jeg utbrøt; "jamen tanna di er jo der"; " ja det har den alltid vært" sa han og gikk, da orka han vel ikke mer....Jeg ble sittende ved siden av han på middagen senere, og fikk sjans til å forklare at jeg trodde han var en som jeg hadde slått ut en tann på; ja han skjønte det, sa han. Uff; og dette viste seg etterhvert å være en av lederne i klubben.

Men tilbake til der og da;
Jeg finner etterhvert rett kar, eller dvs han finner meg. Tanna var litt løs fordi den hadde vært ute før. Vi blir enige om tannlegetimer osv, vi brukte samme tannlege så han ga litt råd om hva jeg skulle betale etc. Så det ordnet seg etterhvert.
Men akk så pinlig hele greia.
Nesten glad jeg ikke bor i samme by som den gang.


Sist redigert av bønna : 13-05-08 kl 08:55. Årsak: kommafeil, og for lang setninger, ++.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:28   #65
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg var på møte med styret i velforeningen og vi satt og diskuterte vårens dugnad. Temaet var ny farge på et lekehus og jeg begynte å bli ganske lei av å diskutere frem og tilbake om det, så jeg sa at jeg syntes ikke det var så viktig så lenge vi ikke malte det i samme grelle og gyselige farge som på huset rett ved siden av lekehuset. Det ble helt stille på møtet en lang stund helt til en av de i styret sier: så du liker ikke fargen på huset mitt altså? Jeg kommer aldri til å glemme hvor han bor for å si det sånn.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:47   #66
Hulemannen
pappa
 
Hulemannen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Hulemannen er litt kul
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

I fjor høst skulle jeg bytte til sommerdekk på samboerns bil. Hun hadde høsten tidligere kjøpt seg nye vinterdekk som verkstedet hadde satt på. Nå var vinteren forbi, og det sikreste vårtegn skulle pryde bilen hennes. Dette var mitt cue, og sommerdekkene ble hentet ut av kjelleren.

Problemet dukket opp i det jeg skulle fjerne hjulkapslene. Disse var ikke ordinære kapsler som det bare var å røske ut. De besto av et lite deksel festet med seks umbrakoskruer. Til de av dere som ikke vet hva en umbrakoskrue er, så er det en skrue med et sekskantet hull av typen IKEA liker så godt.

Jeg er vanligvis en handyman, som er flink til å skru på ting og ordne, og jeg gikk til dyst med naiv optimisme. Skruene viste seg imidlertid å være av en litt uvanlig størrelse, med et hull i størrelsen 7mm. Jeg hadde 6 og 8mm umbrakonøkler. Vi trenger bedre verktøy, tenkte jeg, kastet hjulene inn i bagasjerommet og kjørte av gårde. Ettersom dette var en søndag satte jeg kurs mot den ene bensinstasjonen etter den andre. Enkelte hadde umbrakonøkler, mens andre ikke hadde verktøy i det hele tatt. Bensinstasjoner er ikke som før. Ingen av nøklene passet, så etter 8 bensinstasjoner og et par timer måtte jeg sette kursen hjem uten å ha brakt sommeren i hus.

De nærmeste ukene gikk med til å kartlegge umbrakonøkler. Jeg oppdaget etter hvert at de ikke finnes i størrelse 7mm i butikkene. Dette var lurt, tenkte jeg, for det innebærer jo at det ikke er lett å stjele dekkene. Spesialbestilling av verktøy måtte være løsningen. Jeg tok kontakt med dekkbutikken, som kunne fortelle at verktøyet ble levert sammen med dekkene, men jeg fant ingenting.

Etter flere uker fikk jeg napp hos Torshov bilrekvisita. Lett beskjemmet forklarte jeg situasjonen til mannen bak disken. Han nikket og ba om å få se på bilen. Han kakket så vidt borti dekselet, dro fram en kniv og lirket opp dekselet. "Skruene er falske", sa han. "Dette er standard på slike typer aluminumsfelger". Når jeg så nærmere etter var dette lett å se. Dekselet var av plast, og en liten åpning i kanten gjorde det lett å pirke av hele djevelskapen. Mitt flere ukelange prosjekt hadde en pinlig enkel løsning, og jeg måtte med krummet hals reise hjem til samboern og innrømme hvorfor sommeren kom sent det året.

__________________
...som ydmykt innrømmer at han er pappa til verdens mest praktfulle jenter, født 2008 og 2010

Sist redigert av Hulemannen : 12-05-08 kl 23:55.
Hulemannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 10:50   #67
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:12   #68
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Vet ikke om det er min største flause akkurat, men inspirert av Hulemannen:

I fjor høst var jeg uvanlig nok føre var og byttet til vinterdekk en rolig søndag ettermiddag i solskinnet med hjelp av Storesøster. Ikke noe stress, og allerede morgenen etter kom vinterens første snøfall uventet på alle andre enn godt forberedte meg.

Men det var da j..lig så glatt det var da! Sklei sidelengs hvor jeg enn dro i flere dager og forbanna piggfrie vinterdekk opp og ned.

Til sist oppsøkte jeg mannen med oljete kjeledress og fagkunnskap, som mente det ikke var så rart det sklei litt med sommerdekk...

...og at nye vinterdekk var dyrere enn jeg hadde trodd, ettersom de var utslitt av å ha blitt kjørt rundt med hele sommeren uten å ha blitt tatt av om våren....

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:46   #69
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Auda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:51   #70
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Jeg var 17, på besøk hos foreldrene til han jeg var sammen med og hadde på meg de kuleste olabuksene mine, bleika 501 med hull både her og der. Kjente meg hot!
Jeg bøyde meg ned for å knyte skoene og ut av hullet bak stakk enden på bindet mitt ut. Og rett bak sto kjærestens far som brøler av latter.

Jeg ville bare grave meg ned.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 16:03   #71
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg var 17, på besøk hos foreldrene til han jeg var sammen med og hadde på meg de kuleste olabuksene mine, bleika 501 med hull både her og der. Kjente meg hot!
Jeg bøyde meg ned for å knyte skoene og ut av hullet bak stakk enden på bindet mitt ut. Og rett bak sto kjærestens far som brøler av latter.

Jeg ville bare grave meg ned.

Moahahahah! Får flashback til flausa siden i Starlet..

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:44   #72
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hulemannen:

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:46   #73
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hønni: Var det ikke du som hadde den i GU-stolen på NM? *slem*

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:54   #74
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Min søster og svoger har svogerens onkel som nærmeste nabo. Denne onkelen snakker så kava dialekt at jeg har stooooore problemer med å skjønne hva han sier.
Vi var iallefall i bursdagsselskap hos søstern, og vi sto alle ute og prata. Samme dagen hadde det vært noe gravingsarbeid like ved huset/hytta til onkelen. Han ser på meg, sier ett eller annet og peker i retning av der de har gravd. Jeg var kjei og litt flau over å ha sakt "hæ" 50 ganger den kvelden, så jeg tok en sjanse og gikk ut ifra at han snakka om gravinga. Dermed svarer jeg " ja, det må jeg jammen titte litt på", og begynner å gå mot der han pekte. Svogeren min ler så han griner. Det viste seg at onkelen hans hadde unskyldte seg for underbuksene sine som han til tørk i alles skue. Tørkestativet og gravegrøfta var omtrent på samme plass.
Og disse underbuksene sa jeg altså at jeg ville titte litt grundigere på

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:57   #75
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Hønni: Var det ikke du som hadde den i GU-stolen på NM? *slem*

Den med rakettspekulumet? Den humrer jeg av, helt for meg selv, hver gang jeg tenker på den. Og det gjør jeg hver gang jeg hører ordet spekulum.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:10   #76
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den med rakettspekulumet? Den humrer jeg av, helt for meg selv, hver gang jeg tenker på den. Og det gjør jeg hver gang jeg hører ordet spekulum.

:nysgjerrig:

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 23:16   #77
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den med rakettspekulumet? Den humrer jeg av, helt for meg selv, hver gang jeg tenker på den. Og det gjør jeg hver gang jeg hører ordet spekulum.

Var det Hønni?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 08:34   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:45   #79
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ler så tårene spruter, og jeg må lukke kontordøra!

Også nysgjerrig på speculum-historien!

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 09:54   #80
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

I grove trekk så inneholder den et spekulum som sitter der det skal, et nys, og et flyvende spekulum. Eller noe i den duren. (Lenge siden jeg leste den, men jeg har fremdeles det mentale bildet av et flyvende spekulum i hodet. )

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no