Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 22:30   #101
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Herlig å lese

Jeg hadde min praktiske eksamen i et tilknyttet sykehusbygg til St Olav hvor to av avdelingene var identiske. Jeg hadde hatt matpause og tok heisen opp til "min" avdeling hvor jeg satte meg på kontoret for å lese i kardexen for å forberede meg til det som skulle skje. Kardex er permen vi skrev rapporter osv om pasientene. Dette var i "gamle" dager og vi var såvidt begynt med data.
Jeg leste og kjente ikke igjen noen navn og stusset også over at så mange ansatte fra sengepost 2 var i "min" etg.
Jeg gikk inn på vaktrommet hvor mange var samlet og da utbrøt postsekretæren: Hva gjør du her Hillary!!!! Da forstod jeg at jeg var på feil avd.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:32   #102
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

!!!!!

Hohoho, hvor skal jeg begynne på meg selv.

Mine største tabber er lange og skrive, og alt for flaue. hehe, men har en del flaue episoder.
Jeg hadde nettopp fådt lappen, og var ute på jobb med firmabilen, de nye!
Jeg parkerte på den tomme parkerinngsplassen til en av firmaets kunder, vi kom ut litt etterpå, satte oss i bilen og jeg rygget mens jeg elegant svingt bilen rett inn i rævapå en svær lastebil som sto RETT bak min!
Hvordan? Jeg så den ikke
Halve bedriften og lastebilssjoføren sto å så på.
Min kollegas komentar når jeg krøket meg over rattet etter at hun hadde vært ute og sett skaden var.
"det gikk bra med lastebilen"

Meldingen fra sjæfen 2 dager senere
"skader for 55.000, du er min for alltid"
Jeg sluttet 7 uker senere.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 23:35   #103
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det var en sommerdag med litt mye vind ute, jeg hadde hengt ut klær til tørk på altanen på et slikt høyt klesstativ med mange etg. Etter en liten stund går jeg ut igjen på altanen for og sitte i solen og lese litt. Da ser jeg at noen klær har blåst ned, men alt hadde ikke blåst ned på altangulvet mitt. Neida, det havnet endel truser ned til nabo familien som sitter og spiser middag. Pinlig og gå ned og hente trusen hos de ja.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 23:39   #104
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 01:20   #105
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hadde helt glemt at ejg har lagt inn innlegg i denne tråden. Hvorfor dra frem slike gamle tråder? Mine tabber kan godt forbli glemt ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 03:41   #106
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Min beste og mest udødelige må være denne:

Min samboer, jeg selv og min søster (Hilda) var på Rema og handlet en påske søstra mi var på besøk hos oss.

Rett innenfor portene stoppa jeg ved hermetikk og saft, før jeg tusla videre etter min samboer. Han stoppa så ved siden av Toros poser med grøt, og tar med seg to poser av den høggfæle femminuttsgrøten. Jeg stusss litt over det interessante valget, men sa ikke noe. Fulgte etter ham bortover reolen, mens jeg var mest opptatt av at jeg syntes han plukka med seg så mye snodig.

Da vi kom fram til handlevogna han hadde tatt da vi kom inn porten ser jeg at han har rukket å legge i utrolig mye rart. Blandt annet minst 15 plater kokesjokolade.
WTF?!?! Konkluderte med at han sikkert hadde en bakeplan eller skulle ha mengder med varm sjokolade til påsketurene, men likevel lente jeg med dyyypt ned i vogna og sier "Si meg; skal du lage noe med den kuksjokoladen???" *
Jeg ser litt spørrende, og kanskje litt kjerring-innblandende, opp på gubben og forventer et svar, men ser jo da at det IKKE er min mann. Det er nemlig en eldre mann med skjegg (!) som tilfeldigvis hadde en jakke som likna min samboers og tilfeldigvis gikk der jeg forventa at min mann skulle være.

Jeg hiksta fram et "Feil mann!", og gikk lattermild videre etter min søster. Da jeg fortalte henne om hva jeg hadde gjort, lo vi så høyt og jævlig at til og med butikkpersonalet begynte å kikke fram fra bak reoler for å se hva i himmelens navn som sto på.





*Kuksjokolade kom av at jeg en gang snubla i tunga mi og ba ei venninne om å "Kuke opp soppa", og dermed ble all koking til kuking i gjengen vår. Ja, til og med så utartet at jeg og Enhjørning etterhvert bare kalte kaffe for kuk. Noe som igjen ga rare blikk da jeg midt blant andre folk ringte Enhjørningen, og alt som ble sagt var: "Har du kuk? Ok, jeg kommer."

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 10:18   #107
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 10:32   #108
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

I grove trekk så inneholder den et spekulum som sitter der det skal, et nys, og et flyvende spekulum. Eller noe i den duren. (Lenge siden jeg leste den, men jeg har fremdeles det mentale bildet av et flyvende spekulum i hodet. )

Nicket hennes var Kelly på NM jeg husker.

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 10:44   #109
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Et par i nabolaget hadde giftet seg, men det var en stund siden jeg hadde sett dem, så jeg hadde ikke gratulert etterpå.

En formiddag vi hadde det veldig travelt, kom vi ut av huset, og så far og sønn på lekeplassen. Jeg løper bort og roper: Gratulerer så mye med giftermålet!!

Han ser opp, og ser rart på meg, og da ser jeg at jeg har gratulert feil person..en nabo som på avstand kunne minne littt om brudgommen.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 12:35   #110
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

av alle de morsomme historiene.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 12:43   #111
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Inka, jeg hørte jo hva du sa da
HOHO, den hadde jeg glemt.!!!

Put a sock in it

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 20:04   #112
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Kanskje ikke min største tabbe men utrolig flaut.

Jeg var 14-15 år og står på badet og sminker meg.Skal ut med kjæresten min.Var, og er, glad i å synge og synger av hjertens lyst mens jeg steller meg.
Går ned i stua ,og hvem sitter der og ler og sier jeg er flink til å synge? Jo kjæresten som mamma har sluppet inn når hun dro.
Syntes den gang at dette var veldig flaut

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 20:54   #113
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det er riktignok ikke en tabbe, eller noe jeg har gjort, men det absolutt flaueste jeg har vært med på er uten tvil det halve timen med seksualundervisning vi hadde på ungdomskolen.

Du har ikke vært i helvete før du har hørt en rødmende mann på noen-og-femti bruke ordene "gladbanan" og "gledeshull".

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:09   #114
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det er riktignok ikke en tabbe, eller noe jeg har gjort, men det absolutt flaueste jeg har vært med på er uten tvil det halve timen med seksualundervisning vi hadde på ungdomskolen.

Du har ikke vært i helvete før du har hørt en rødmende mann på noen-og-femti bruke ordene "gladbanan" og "gledeshull".

Gladbanan? Jeg døøøøøøør!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:20   #115
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av lorien, her.

gladbanan? Jeg døøøøøøør!

griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:20   #116
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Du har ikke vært i helvete før du har hørt en rødmende mann på noen-og-femti bruke ordene "gladbanan" og "gledeshull".





Gledeshull var verre...

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:27   #117
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Du har ikke vært i helvete før du har hørt en rødmende mann på noen-og-femti bruke ordene "gladbanan" og "gledeshull".

*Grøss*

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:30   #118
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

-Gått inn i musikkbutikk og spurt veldig kjekt etter cd med blowsong, hvorpå mann bak kasse knekker fullstendig og etter en stund klarer å ta seg passe sammen og lurer på om jeg tenkte på Whistlesong.

Jeg takket pent ja, fikk den i en pose og marsjerte ganske rød ut av butikken mens mannen bak kassa humra høyt.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:34   #119
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

Pøsj, det der er da så lenge siden at det er foreldet! Faktisk!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:38   #120
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Herregud som jeg har ledd av den kuksjokoladen til Inka!
Det hender at jeg kommer på den historien sånn helt plutselig og bare sitter og gapskratter for meg selv ...

Det minner meg på en historie om da jeg, ei venninne og hennes bror var og handlet på Ica.
Hun åpnet en flaske med tøymykner og skulle lukte på den, klemte på flaska - og hadde plutselig tøymykner på hendene, jakka og på gulvet.
Jeg knakk sammen i latter, og hennes bror sa - på spøk! - mens han pekte på klutene i dn andre hylla: "Der er klut!"
Han hadde neppe regnet med at hun, sannsynligvis litt befippet over situasjonen, skulle ta en av klutene, tørke tøymykner av hist og pist - og sette kluten tilbake i hylla ...
Da holdt jeg på å forgå av latter.
Hun klarte ikke å holde seg, hun heller, så der sto vi g hylte bak en reol.
Den historien va sannsynligvis mest pinlig for hennes bror: Han bare spaserte over i en annen avdeling mens han prøvde å se ut som han ikke kjente oss ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no