Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-17, 22:25   #81
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg fant den kjolen i Zaladoeska likvel. Den blir igjen her for den var fin! Tussa, nessie og Joika har fått snap.

Så har jeg kjøpt en sommerkjole nå på Cicelia (merke Massimo) med riktig snitt til min eplefasong nå nettopp. Og en sånn topp som halve byen går rundt med, lang arm, masse blomster og høy rynkekrage.

Jeg må vel se over shortsparken min etterhvert, men der håper jeg at jeg har basisen i orden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 22:55   #82
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Ikke sutre, bildegoogle. Buksa er fra Dorothy Perkins hos Zalando.

Funnet og kjøpt

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-17, 23:53   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg går nesten baren i bukser av den typen (Jeggings ettelellerannet), Blondie, og føler meg som noenogførti. Har absolutt ikke inntrykk av at den buksen er en typisk tenåringsbukse. Ser i alle fall mange godt voksne damer i samme bukse.
Går ikke i magetopp til den, da. : prøver å unngå fjortisstempel:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 00:02   #84
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.361
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg er LANGT over str i denne tråden... Men jeg finner da klær jeg også.
Kjøper en del på Cellbes, og siste kjøpet var denne kjolen:
https://www.cellbes.no/dame-sortimen...imageId=445686
Bare i blått. Og den sitter som et skudd!

Kjempefint kjole!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 08:48   #85
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg fant den kjolen i Zaladoeska likvel. Den blir igjen her for den var fin! Tussa, nessie og Joika har fått snap.

Så har jeg kjøpt en sommerkjole nå på Cicelia (merke Massimo) med riktig snitt til min eplefasong nå nettopp. Og en sånn topp som halve byen går rundt med, lang arm, masse blomster og høy rynkekrage.

Jeg må vel se over shortsparken min etterhvert, men der håper jeg at jeg har basisen i orden.

Den Floyd-blusen er så fantastisk fin men det er ikkje en dag på kontoret uten at en eller anna har den på seg i en farge....

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 09:40   #86
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.039
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg er vel en str 44 i bukser og er utrolig fornøyd med denne buksa.
https://www.zalando.no/levi-s-mile-h...1n02q-k12.html
Jeg kjøpte den i str 31, den er veldig stretchy og myk. Jeg bestiller ofte 2 med forskjellig størrelse hvis jeg er usikker, så slipper jeg å vente på neste levering hvis den ene ikke passer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 11:27   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Den Floyd-blusen er så fantastisk fin men det er ikkje en dag på kontoret uten at en eller anna har den på seg i en farge....

Kjøpte derfor en som ligner i et annet merke. Lurer på om det også var massiomo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 12:34   #88
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Heilt enig, derfor likte eg denne strikken nederst som gir en sterkare fasong på plagget.

.. Mens jeg føler jeg mister all fasong med sånne plagg som har strikk rundt hofta og er "slakke" ellers.

Men man er jo generelt veldig forskjellig i kroppen når man ikke er kjempetynn. Ikke alle kler alt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 12:38   #89
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg er LANGT over str i denne tråden... Men jeg finner da klær jeg også.

Neida, det er du ikke. 42+++ betyr 42 og oppover.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 12:40   #90
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg synest generelt Zizzi-klede er veldig posete og kjipe i fasongen. Har eit par kjolar og ein blazer som er ok, frå den fysiske butikken, men det er ikkje ein butikk eg finn mykje fint i.

Jeg har hatt noen kjoler fra Zizzi som var kjempefine, og jeg liker godt passformen på plaggene, men syntes det er mye kjerringprint og "tette halser". Hvorfor kan de ikke lage mer V-hals og utringing på klærene? Det er så mye mer flatterende.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 12:45   #91
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg prøvde den kjolen i dag. Men den ble igjen i butikken. Den "passet" men så ikke bra ut. Buksene på Cubus må jeg nok ned noen kg før det er noen vits i å prøve. Har OK bukser som er tighte fra Zizzi.

Jeg skal i 40-årsdag (uformell) til lørdag, men har ikkenoe å ha på meg.

Ikke alt passer alle. Jeg kler ikke flagrende topper og sånne ting. Ting må sitte etter uten å stramme. Også ser ikke kjolen smashing ut bakfra, så bør ha en jakke eller noe over, evt bruke Spanx under. :nyanserer:

Hva slags figur har du da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:08   #92
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ikke alt passer alle. Jeg kler ikke flagrende topper og sånne ting. Ting må sitte etter uten å stramme. Også ser ikke kjolen smashing ut bakfra, så bør ha en jakke eller noe over, evt bruke Spanx under. :nyanserer:

Hva slags figur har du da?

Jeg klarer ikke svare på det nå. "Feit" er vel det jeg føler. Gikk ned 10 kg i fjor, har nå gått de opp igjen. Stor rompe, men det verste er magen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:13   #93
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Ikke mitt bord, mkj, men jeg tror både du og andre har godt av å bruke andre karakteristikker enn dette. Hva tjener vi på å skrive negativt om egen kropp? Jeg øver meg på å snakke mer nøytralt om min fasong, hvertfall. Jeg liker kjolene på Vivikes, de har plass til litt former. Ellers er jeg glad i todelt-trikset, skjørt og bluse (eventuelt jakke). Jeg blir finere hvis jeg blir delt opp på midten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:14   #94
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg klarer ikke svare på det nå. "Feit" er vel det jeg føler. Gikk ned 10 kg i fjor, har nå gått de opp igjen. Stor rompe, men det verste er magen.

Har du noe sånt "shape undertøy". Det gjør virkelig underverker!
Google også etter damer som bruker din størrelse på nett og se så mye flott som finnes (og så fine de er!). Jeg har fått meg en skikkelig oppvekker etter at jeg innså at det fantes damer på min størrelse som så skikkelig bra ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:44   #95
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har du noe sånt "shape undertøy". Det gjør virkelig underverker!
Google også etter damer som bruker din størrelse på nett og se så mye flott som finnes (og så fine de er!). Jeg har fått meg en skikkelig oppvekker etter at jeg innså at det fantes damer på min størrelse som så skikkelig bra ut.

Så enig! Eg har begynt følge fleire på instagram og blir litt ekstra glad i meg sjølv kvar gong dei legg ut eit nytt bilde

Sjekk ho her til dømes:

https://www.instagram.com/samanthastanwell/

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:48   #96
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Så enig! Eg har begynt følge fleire på instagram og blir litt ekstra glad i meg sjølv kvar gong dei legg ut eit nytt bilde

Sjekk ho her til dømes:

https://www.instagram.com/samanthastanwell/

Ja, det er sånn her og. Jeg har begynt å bruke energi på å heller "få det til å funke" for meg (og bruke alle triksene i boka) enn å tenke over hvor grusomt det er.

Er skikkelig fan av Ashley Graham nå. Vi er samme størrelse, men hun er helt klart smalere rundt midjen og kanskje 3-4 kg lettere. Men dama ser FANTASTISK ut, uten at hun er noen sylfide! Har også sett at hun har en del cellulitter.

https://www.instagram.com/theashleygraham/?hl=en

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 13:59   #97
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke mitt bord, mkj, men jeg tror både du og andre har godt av å bruke andre karakteristikker enn dette. Hva tjener vi på å skrive negativt om egen kropp? Jeg øver meg på å snakke mer nøytralt om min fasong, hvertfall. Jeg liker kjolene på Vivikes, de har plass til litt former. Ellers er jeg glad i todelt-trikset, skjørt og bluse (eventuelt jakke). Jeg blir finere hvis jeg blir delt opp på midten.

Jeg vet du har helt rett. Det bare speiler akkurat det jeg føler nå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 14:29   #98
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Prøvde kjole og bukse i dag. Kjolen funka ikke. Dvs. jeg ville hatt en størrelse på toppen, men da ble den for kort.
Og så skulle jeg ønske at buksa faktisk var lenger og med høyere midje.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 14:41   #99
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Akkurat nå syns jeg klær er vanskelig. Jeg har jo gått ned 30 kg, og jeg kjenner jo at alle disse dongeritightsene jeg bruker mye er for store, men jeg klarer ikke finne ut hvilken størrelse jeg bør velge. Vi har en klesbutikk her hvor jeg kanskje kan finne noe, så jeg får vel ta meg en tur dit å prøve. Også må jeg kanskje lære meg at jeg ikke trenger ¨å la overdelene være teltlignende, men jeg skal jo føle meg vel også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 15:52   #100
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.261
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeggings Jane bruker datteren min, off limits for meg then. Mistenker at hun i sin str 36 ser bedre ut uansett. Det er dessuten noe litt klamt ved å kle seg som 18-åringen sin.

Jeg bruker de samme buksene fra BikBok som døtrene mine. Jeg er like happy som dem. Det syns jo ikke, egentlig, for vi er så ulike i fasongen. Jeg er vel typisk 42-44 og kan virkelig anbefale buksene!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no