Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-17, 17:58   #101
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Akkurat nå syns jeg klær er vanskelig. Jeg har jo gått ned 30 kg, og jeg kjenner jo at alle disse dongeritightsene jeg bruker mye er for store, men jeg klarer ikke finne ut hvilken størrelse jeg bør velge. Vi har en klesbutikk her hvor jeg kanskje kan finne noe, så jeg får vel ta meg en tur dit å prøve. Også må jeg kanskje lære meg at jeg ikke trenger ¨å la overdelene være teltlignende, men jeg skal jo føle meg vel også.

Igjen, sjekk Google! Er så mange flotte damer i alle størrelser. Jeg får mase inspirasjon fra dem. Evt det er mye bilder på Pinterest og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:14   #102
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Igjen, sjekk Google! Er så mange flotte damer i alle størrelser. Jeg får mase inspirasjon fra dem. Evt det er mye bilder på Pinterest og.

Jeg klarer ikke helt å se meg selv i bilder av andre. Jeg klarer jo egentlig ikke å se at jeg har gått ned i vekt, men nå er det flere som har kommentert det uten at jeg har sagt noe først, så det vises vel.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:27   #103
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Igjen, sjekk Google! Er så mange flotte damer i alle størrelser. Jeg får mase inspirasjon fra dem. Evt det er mye bilder på Pinterest og.

Hva søker du på da? Får ikke opp noen som ser ut til å bruke samme str. som meg.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:30   #104
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.830
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Henger litt her. Jeg gikk ned en del i fjor og har gjennom året gått opp alt + litt til og føler at alle kiloene har satt seg på magen.
Jeg trenger tips til klær for oss med mage

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:32   #105
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Hva søker du på da? Får ikke opp noen som ser ut til å bruke samme str. som meg.

Hva er str?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:33   #106
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva er str?

Jeg bruker 46-48. De damene som dukker opp bruker kanskje 42, ikke mer.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 18:42   #107
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Jeg bruker 46-48. De damene som dukker opp bruker kanskje 42, ikke mer.

https://www.instagram.com/taralynn/?hl=en
https://www.instagram.com/curvycampbell/
http://katanafatale.tumblr.com/

Du har også norske Nastaran og Helene Drage. Spesielt Helene Drage skriver mye vettugt om kroppsbilde på bloggen sin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-17, 23:48   #108
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg vil tipse om Angelina bukse fra floyd. Høy i livet - som jeg synes er herlig for jeg får fnatt av lavt liv, fin stretch og god fasong - finnes i mange farger. Og har såpass med stretch at den passer oppover i størrelsene også!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 00:46   #109
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg vil tipse om Angelina bukse fra floyd. Høy i livet - som jeg synes er herlig for jeg får fnatt av lavt liv, fin stretch og god fasong - finnes i mange farger. Og har såpass med stretch at den passer oppover i størrelsene også!

Den var kjempefin! Hvem har dem?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 00:56   #110
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Definer gjerne "oppover i størrelsene".

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 10:42   #111
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Henger litt her. Jeg gikk ned en del i fjor og har gjennom året gått opp alt + litt til og føler at alle kiloene har satt seg på magen.
Jeg trenger tips til klær for oss med mage


Også

Hvis jeg skal ha kjole må den ha klokkefasong, prinsesse og sånne med snøring midt på funker ikke. Den må skrå litt utover. Singlet under toppene er et must, ellers blir de for korte. De bør være ganske inntilsittende, synes jeg, men ikke trange. Jeg ser større ut når jeg kler meg i telt ihvertfall. V-hals ser penere ut, synes jeg. På meg, altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 10:55   #112
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

De hadde en sånn klokkenjole på B-young. Men synes mønsteret var litt kjerring. Den hadde V, men ikke på en bra måte.

Jeg kunne ønsket meg cubuskjolen i et noe bedre/tykkere stoff, som henger mer enn det klenger

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:19   #113
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

De hadde en sånn klokkenjole på B-young. Men synes mønsteret var litt kjerring. Den hadde V, men ikke på en bra måte.

Jeg kunne ønsket meg cubuskjolen i et noe bedre/tykkere stoff, som henger mer enn det klenger

Jeg tenkte å få modern til å sy et par til for meg, med kjolen som mønster.

Ellers så syntes ikke jeg den er "klengete". Men det har sikkert litt med kroppsfasong å gjøre. Jeg er definitivt breiest over rumpa, der er det ok at den sitter litt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 14:40   #114
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Også

Hvis jeg skal ha kjole må den ha klokkefasong, prinsesse og sånne med snøring midt på funker ikke. Den må skrå litt utover. Singlet under toppene er et must, ellers blir de for korte. De bør være ganske inntilsittende, synes jeg, men ikke trange. Jeg ser større ut når jeg kler meg i telt ihvertfall. V-hals ser penere ut, synes jeg. På meg, altså.

Jeg har også mage. Jeg kan ha kjoler som sitter inntil til under puppene og skrår utover etter det. Den Cubuskjolen er totalt feil for min kroppsfasong. Da vil jeg se vedlig gravid ut.

Jeg liker best bukser. Gjerne tighte. Jeg sliter med å finne sommerbusker. Shorts slutter gjerne godt over knærne og det vil jeg bare bruke på stranda. Der er jeg ikke så ofte, egentlig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 16:05   #115
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tenkte å få modern til å sy et par til for meg, med kjolen som mønster.

Ellers så syntes ikke jeg den er "klengete". Men det har sikkert litt med kroppsfasong å gjøre. Jeg er definitivt breiest over rumpa, der er det ok at den sitter litt.

Jeg er bredest over rompa jeg også, men magen stikker ut.

Hold in har jeg egentlig sluttet med, det er et torturinstrument synes jeg. Vi får se. Muligens kjøper jeg en slik kjole allikevel.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 19:50   #116
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er bredest over rompa jeg også, men magen stikker ut.

Hold in har jeg egentlig sluttet med, det er et torturinstrument synes jeg. Vi får se. Muligens kjøper jeg en slik kjole allikevel.

Jeg syntes ikke det er ille, tvert i mot egentlig. Så lenge det ikke er altfor varmt da, da er det ille. Men ellers så er vel trikset og ikke kjøpe det for trangt heller. Bare sånn at det "glatter ut" litt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 20:34   #117
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.649
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg vil tipse om Angelina bukse fra floyd. Høy i livet - som jeg synes er herlig for jeg får fnatt av lavt liv, fin stretch og god fasong - finnes i mange farger. Og har såpass med stretch at den passer oppover i størrelsene også!

Jeg har sett på denne. Den er fin men går bare til 34" i livet.. Jeg må ned 30kg før det passer. Da er jeg vel rundt str 42.

Jeg synes ikke str 42 er pluss selv om butikkene gjør det. Når jeg er den størrelsen føler jeg meg tynn.

Akkurat nå er jeg 48/50 og ingenting får meg til å føle meg skikkelig vell. Nærmer meg 48 må etter noen mnd hardt arbeid. Fant en bukse på lindex med høyt liv. Den satt godt på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 21:58   #118
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.801
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Str 34 i den buksa er ikke str 42 altså, jeg vil gjette på 46-48 kanskje. Jeg bruker str 44-46, og jeg har str 32 og 33 i den buksa der.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 21:59   #119
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Kjøpte denne på Lindex: http://www.lindex.com/m/no/dame/over.../Viskosekjole/

Str XL, og den var faktisk for stor
Spesielt over puppene, så om noen er barmfagre, kjør på.
Jeg er ca 46 i kjoler nå, men litt smalere oventil.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 22:18   #120
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Str 34 i den buksa er ikke str 42 altså, jeg vil gjette på 46-48 kanskje. Jeg bruker str 44-46, og jeg har str 32 og 33 i den buksa der.

Men hvor får man kjøpt dem?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no