Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-17, 22:22   #121
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.715
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men hvor får man kjøpt dem?

B-Young, antar jeg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 22:47   #122
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

B-Young, antar jeg.

Ok, takk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-17, 22:52   #123
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.771
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Floyd butikker har dem også, om du har en i nærheten.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 21:28   #124
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men hvor får man kjøpt dem?

Du finner de på Floyd-butikkene og på www.floyd.no
Den finnes også i capri-variant

Jeg liker denne godt:



Denne er også fra Floyd.Jeg kjøper de litt tighte sånn at de ikke blir posete foran. Jeg synes denne varianten sitter bedre til min brede rumpe/litt smalere midje. Den andre varianten siger litt vel mye, synes jeg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 21:36   #125
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Nesten sånn at jeg vurderer kjøpe bukse snart! Går jo i kjoler hele året

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 22:39   #126
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har også mage. Jeg kan ha kjoler som sitter inntil til under puppene og skrår utover etter det. Den Cubuskjolen er totalt feil for min kroppsfasong. Da vil jeg se vedlig gravid ut.

Det kan ikke jeg bruke. Prinsessefasong er det som får meg til å se høygravid ut.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 22:43   #127
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg har den fløydbuksen i flere varianter. Den med tre knapper. De siger veldig på meg. Den i dongeri har jeg faktisk fått hull i fordi jeg har hipset sånn på den.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 23:14   #128
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jegging Jane-buksene er ikke fjortis-wannabe, altså. Hun på 17 her er ganske tydelig på hva det er ok at jeg har på meg, for å si det sånn, men disse buksene er innafor, selv om hun bruker dem selv også.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-17, 23:33   #129
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Jeg bruker 50-52, og har vel tipset om land's end her inne tidligere. Lever i ponte-kjolene i A-fasong, både til hverdags og fest. Når jeg alltid har noe i skapet som jeg føler meg vel i, så er det vesentlig sjeldnere at jeg tenker negativt om egen kropp.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:21   #130
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

ErPonte et merke eller en fasong? Mango?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:34   #131
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Det var meg du tipset, gajamor, og jeg bor i to av de tre kjolene fra LandŽs End som jeg kjøpte i fjor sommer. De er supre, og veldig riktig fasong for meg i hvert fall. Vurderer nytt innkjøp, eneste ulempen var at moms gjorde det noe dyrere. Men så mye som jeg har brukt dem er det nok verdt det!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:36   #132
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

ErPonte et merke eller en fasong? Mango?

Det er en modell. LandŽs End er en engelsk nettbutikk, veldig fine klær og godt utvalg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:45   #133
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Ponte er en type stoff. Litt tykt til de varmeste sommerdagene, men veldig bra til å glatte over mager og andre bulker. Med porto og avgifter blir det relativt dyrt, men pris pr bruk gjør det greit likevel. Jeg har bodd i noen av kjolene mine natt og dag på månedslange campingturer, og det er bare nå, etter 2-3 år, at noen av dem begynner å se litt slitte ut.

Denne har jeg kjøpt i alle farger jeg kunne finne: https://www.landsend.com/products/wo...51?sku_0=::A6J

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07

Sist redigert av gajamor : 03-06-17 kl 00:49. Årsak: Endret link til pluss-størrelsene
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:56   #134
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Akkurat denne så jeg også på. Riktig fasong

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 00:58   #135
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Hvilken størrelse kjøper du i nettbutikken, Gajamor? Jeg tror jeg er ca str 46, skjønt det varierer jo veldig.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 01:16   #136
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Definer gjerne "oppover i størrelsene".

Det står at str 33-34 tilsvarer str 44, men jeg brukte str 31 da jeg var str 46 pga det er såpass god stretch i buksa. Nå som jeg er str 42 er 31-buksa mi for stor.
De har dem i Floyd-butikkene.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 11:38   #137
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilken størrelse kjøper du i nettbutikken, Gajamor? Jeg tror jeg er ca str 46, skjønt det varierer jo veldig.

... for tjukk for denne tråden, du liksom. Da er jeg det også!

Mvh Streng Trådstarter

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 11:42   #138
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Snålt at jeg aldri har sett en Floydbutikk.

Fikk meg forresten en sånn her fra Kappahl i går (stort nok bilde, ja). 200 kr og akkurat passe hold. Dvs nok til at det glatter ut skikkelig, men ikke sånn at jeg føler jeg ikke får fordøyd maten. Kjøpte 44/46 og den var nesten litt for romslig. Men heller det enn litt for trang.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 14:28   #139
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Da er jeg iført cubuskjolen. Skal i en uformell lunsj som sikkert går over i nattmat.

Den jeg har på nå er i størrelse L. Kjøpte en sort i XL, men det ble litt bomsete. Får leve med at det er sånn jeg ser ut. Har hvite tøysko til. Fant ikkenoe smykke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (9,2 KB, 87 visninger)
__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-17, 14:29   #140
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

... for tjukk for denne tråden, du liksom. Da er jeg det også!

Mvh Streng Trådstarter

Jeg vet at jeg objektivt sett ikke er det, men selvbildet mitt er det for tida dessverre.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no