Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Kåre Konradi

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 23:25   #61
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Iset, er litt fint at nokon tør seie det du seie høgt!

Kor er puppebilda av Tone forresten??

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:29   #62
Procontra
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5
Procontra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Iset, er litt fint at nokon tør seie det du seie høgt!

Kor er puppebilda av Tone forresten??


Ja for det er selvsagt veldig lett å si fyssj og fy etter at man har sett dem.. Rart det der.

Procontra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:30   #63
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Ja vet du hva, nå blir jeg super nyskjerrig. Har alle her virkelig fått dem på mail. Hvorfor sender ingen disse bildene til meg da? Det er litt middels irriterende å være den eneste som ikke har sett dem.

Du får trøste deg med at du ikke er alene. Ser ut for at jeg også foreløpig bare har snille greie venner.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:31   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Ja for det er selvsagt veldig lett å si fyssj og fy etter at man har sett dem.. Rart det der.

Var den meint til meg? Eg meine nemlig som Iset at dette var ørlite grann deilig upolitisk morsomt, men turte berre seie det etter Iset turte.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:41   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Ja for det er selvsagt veldig lett å si fyssj og fy etter at man har sett dem.. Rart det der.

Nettopp! De fleste vil nok se dem, skal vedde på at det virkelig kribler i de fleste. Men så snart de har sett dem, er det på med moralhatten og frem med pekefingeren. :glorie:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:50   #66
Procontra
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5
Procontra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nettopp! De fleste vil nok se dem, skal vedde på at det virkelig kribler i de fleste. Men så snart de har sett dem, er det på med moralhatten og frem med pekefingeren. :glorie:

Hvis alle som sier fysj og fy er like konsekvente bestandig, er det nesten litt rart at ikke avsender av bildenen ikke utelater dem ved videresending. Jeg ville jo aldri ha giddet å videresende en mail som jeg visste ville blitt tatt imot med vrede i andre enden. Igjen, det var dette med før og etter da.

Procontra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:50   #67
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg så dem, men hadde problemer med å kjenne igjen fotoobjektene. Jeg synes ikke det var noe stort å se på, men jeg skjønner godt at Kare Konradi og madammen ikke har det godt i dag. Jeg ville ikke likt å bli uthengt på den måten.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:54   #68
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes ikke det var noe stort å se på






Jeg har aldri hatt noe ønske om å se noen av dem naken. Never.

Men på den annen side HATER jeg å gå glipp av noe - er medfødt sykelig nysgjerrig og blir helt fortvilet over at folk diskuterer noe i detaljer som jeg ikke kan være med på. Så nå lurer jeg jo selvsagt mer enn noen sinne.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:02   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Hvis alle som sier fysj og fy er like konsekvente bestandig, er det nesten litt rart at ikke avsender av bildenen ikke utelater dem ved videresending. Jeg ville jo aldri ha giddet å videresende en mail som jeg visste ville blitt tatt imot med vrede i andre enden. Igjen, det var dette med før og etter da.

Ja du har et poeng der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:12   #70
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kåre Konradi

Nysgjerring som jeg er så måtte jeg jo lete frem de bildene, jeg også. Men de var jo ikke veldig spennende.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:15   #71
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Pokker. Jeg skulle ønske jeg kom tidsnok til å kunne se først og fordømme de som viste meg det etterpå.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:18   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nysgjerring

Søtt. Det sier min døve svigermor og.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:20   #73
Procontra
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5
Procontra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nysgjerring som jeg er så måtte jeg jo lete frem de bildene, jeg også. Men de var jo ikke veldig spennende.

Å da spør vi i kledelig beskjeden stil: hvor var det du fant dem henne?

Procontra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:26   #74
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Søtt. Det sier min døve svigermor og.

Smart svigermor du har. Det var selvfølgelig ingen skrivefeil, bare en forkortning av nysgjerrig kjerring.

Opprinnelig lagt inn av Procontra, her.

Å da spør vi i kledelig beskjeden stil: hvor var det du fant dem henne?

Det husker jeg faktisk ikke. Fant en link på diskusjonssidene til vg, var det vel.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:38   #75
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg vil også se bildene! Kåre Conradi er jo supersøt - klart jeg vil se ham naken!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:05   #76
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kåre Konradi

Jeg har også bare snille venner

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:11   #77
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Er det ingen som skal forbarme seg over meg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:18   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Eller meg, jeg som er så snill og grei og sånt. :sutre:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:19   #79
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Sjekk prikk!

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:20   #80
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kåre Konradi

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Sjekk prikk!

Blæh! Jeg har ikke fått noen prikk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no