Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-14, 07:49   #1
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Jeg er helt blank og skal ta med en matrett på skoleavslutningen i dag. Og jeg som hadde planlagt jordbærspyd, og nå blir jeg helt beslutningsudyktig av å måtte finne på noe nytt på så kort tid.

Please help me. :ber:

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 07:51   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Vi hadde med kjøttboller, og oliven og alioli ved siden av. Superlett. Ble tømt på et blunk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 07:52   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Ferdigkjøpte småe kjøttboller? Det tror jeg jeg skal rekke. Varmet du de på forhånd?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 08:38   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Innbakte pølser med ketchup til å dyppe i. Kjapp-versjonen: Kjøp ferdig pizzadeig, smør på ketchup, skjær i strimler, rull rundt halve grillpølser. Stekes i ovn i 10-15 minutter. Jeg lagde 4 pk grillpølser/2 pizzabunner til skoleavslutningen og de forsvant umiddelbart.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 09:04   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

På FAU-festen vår sist uke var det noen som hadde kokt pasta (spagetti) og blandet med en lett saus og noe grønnsaker eller noe, og det var særdeles populært. Så populært at når jeg kom for å kjøpe så var det tomt. Jeg kan derfor ikke si noe mer om hva som var i.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 13:45   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Jeg har også gode erfaringer med pasta. Jeg har laget egen saus, men du kan jo kjøpe.

Kok pasta (skruer eller rør), slå over et glass saus, og riv rikelig med noe parmesan-aktig over og bland.

Det har dessuten fordelen at det funker også som halal og vegetar.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-14, 13:48   #7
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Vi hadde med fruktspyd på avslutning (jordbær,blåbær,druer). Forsvant omgående. Kjøttbollespyd med litt fargerike grønnsaker er lekkert. Trenger jo ikke varme de. Kutt og tre det på - ferid på nullkommaniks

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 20:43   #8
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Det ble små kjøttboller i en pasta/pestosalat med tomat og agurk. Kjapt og enkelt!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 20:59   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Jeg lagde pizzasnurer forrige uke av ferdig kjevlet bunn, ferdig saus og pølse. Klinte alt på bunnen, skar det opp, og la det i noen litt store muffinsformer jeg hadde. Brukte max en halvtime på det hele. Det smakte greit, og så og si alt forsvant.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 20:59   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rask, enkel og barnevennlig rett til skoleavslutning?

Nå ser jeg jo at du allerede har vært der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no