Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-14, 14:31   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.542
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde vært overvektig om jeg veide 65 kg.

Men det er da virkelig på ingen måte relevant for denne debatten? Jeg kjenner jeg kvir meg for å uttale meg personlig når det kommer innlegg som dette.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:50   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvis en treåring er overvektig snakker vi vel uansett om en helt annen form for overvekt enn hos voksne.

Litt usikker på hva du mener med "annen form"? Hvis du mener at overvekt hos barn har andre årsaker enn overvekt hos voksne, så var det akkurat det jeg prøvde å si? Mitt poeng er at overvekt er et generelt problem i befolkningen (den såkalte "fedme-epedimien". Kjenner virkelig at jeg ikke er helt fan av det ordet, men ...) og at denne forklaringen derfor neppe kan forklare totaliteten. (Kan sikkert være forklaringen for enkeltpersoner, for all del)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men det er da virkelig på ingen måte relevant for denne debatten? Jeg kjenner jeg kvir meg for å uttale meg personlig når det kommer innlegg som dette.

Det er jo relevant i den forstand at man ikke direkte kan sammenligne mennesker slik at "slankehistoriene" man leser om aldri vil være gyldige for alle lesere. (som jeg tror var poenget til niobe)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:51   #23
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av him, her.

den såkalte "fedme-epedimien". Kjenner virkelig at jeg ikke er helt fan av det ordet, men ...

En av grunnen til jeg ikke er fan er vel at jeg tydeligvis ikke kan skrive det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:55   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Ja, poenget var at vekt i tall uten annen kontekst er nokså lite relevant. For meg hadde det ikke vært spesielt bort i natten å slanke meg fra 65 til 58 kg, mens det antagelig ville vært det for noen som er 15 cm høyere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 14:59   #25
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Skam ja.
Er ikke så vanskelig å skjønne at man skal skamme seg, nesten uansett hvordan man skal se ut. Om shortsen er for lang eller for kort, om leggene er for tykke eller for tynne, om man har åreknuter eller arr. Dekkes til skal det.
Slik at andre slipper å se?

Jeg satt å bladde i en kleskatalog og fant en fin badedrakt jeg tenkte å kjøpe.
Helt til jeg leste at den var laget for å dekke til problemområder, som feks brede hofter.

Vi rakker ned på hvordan folk ser ut hele tiden. Og de fleste får snakke uten korreks.
Skam knyttet til utseende blir vi aldri kvitt.

Og ja, jeg er sur, etter å ha lest (på FP) at de shortsene jeg bruker, nettopp for å dekke til de åreknutene jeg har lært (på FP) at ikke skal synes, ikke har rett lengde og er stygge.
Og at "man" da heller bør bruke langbukser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:02   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Akkurat slike ting må man virkelig bare blåse i, Floksa. Jeg har ingen gjennomsnittskropp, så det som har "rett" lengde, vidde og hva-har-du, passer mest sannsynlig veldig dårlig på meg. Jeg har lært å kle meg etter faktiske forhold, så får mote være mote og meninger være meninger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:06   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Til lags åt alle kan ingen gjera;
Det er no gamalt og vil so vera.
Eg tykkjer stødt, at det høver best
å hjelpa den som trenger det mest.

Og kor du bryggjar og kor du bakar,
d'er alltid ein, som det ikkje smakar;
og naar den eine daa gjerer Rop,
so ropar sidan den heile Hop.

D'er mange nok, som vil Domar vera
og le åt alt, som dei andre gjera.
Og Lyte finna dei rundt i Kring,
og sjølve gjera dei ingen Ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:14   #28
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Akkurat slike ting må man virkelig bare blåse i, Floksa. Jeg har ingen gjennomsnittskropp, så det som har "rett" lengde, vidde og hva-har-du, passer mest sannsynlig veldig dårlig på meg. Jeg har lært å kle meg etter faktiske forhold, så får mote være mote og meninger være meninger.

Ja, jeg er ikke den som vansligvis bryr meg så mye.
Jeg flasher både dissemage og åreknuter og legger MED hår uten særlig blygsel. Dusjer i badeanlegg gjør jeg oså, selv med mange gøyalle arr.
Men jeg synes det ER viktig å sette ord på at det faktisk er slik skammen oppstår. Jeg kommer til å tenke på at shortene mine er stygge neste gang termostaten kryper over 10 grader. Selv om jeg ikke slutter å bruke knelange short, vil tanke ligge i bakhodet mitt og gnage. Og vips var en ny ting å skamme seg over laget. Og jeg skjønner jo ikke engang hvorfor jeg skal skamme meg. Jeg synes jo de er FINE

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:17   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Fordi ETT menneske syns knelange shorts er stygt, Floksa? Virkelig?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:27   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.959
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fordi ETT menneske syns knelange shorts er stygt, Floksa? Virkelig?

Jeg synes det er brukt som et eksempel, og jeg synes argumentasjonen er høyst relevant. Jeg blir også litt lei av å lese på FP hvor feil klærne mine er. For vi er fryktelig flinke til å snakke ned hverandres klesstil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:29   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Og vips var en ny ting å skamme seg over laget. Og jeg skjønner jo ikke engang hvorfor jeg skal skamme meg.

Jeg kjenner meg veldig igjen. Bare her fra FP så har jeg lært at følgende er teit/stygt/harry:



1. Capribukser
2. Muffinsmage
3. Brødbokser
4. Korte øyenvipper
5. For korte shortser
6. For lange shortser
7. Klær fra Kappahl
8. Å bruke Tampax når man er eldre enn 14 (OB er greit)
9. Pulverkaffe

Og så videre ad nauseum.

Noe av dette har jeg tatt personlig og har tenkt mye på det i ettertid (og kanskje skammet meg litt og tenkt at dette må jeg gjøre noe med), mens andre ting kan jeg himle av og tenke "Whatever".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:31   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes det er brukt som et eksempel, og jeg synes argumentasjonen er høyst relevant. Jeg blir også litt lei av å lese på FP hvor feil klærne mine er. For vi er fryktelig flinke til å snakke ned hverandres klesstil.

Jeg er helt enig. Jeg husker fortsatt en tråd hvor en bruker spurte om buksene på bildet kunne brukes, og det var ikke måte på hvordan den stilen ble sablet ned. Og dette var en buksetype jeg trivdes i, så jeg fikk meg et lite støkk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:32   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Der må jeg si at jeg bare tenker at "åja, noen like det og ikke det".

Det er da helt illusorisk at alle skal like det samme?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:35   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Men det er liksom ikke snakk om "det er ikke helt min stil". Det er "lite flatterende", "harry", "kjærring", osv.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:35   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Men hvorfor starter man tråder av typen "Kan man bruke slike bukser"? Med tanke på hvor vidt forskjellig smak vi har, så krever det jo ikke all verdens fantasi å se for seg hvordan svarene vil sprike. Og jeg har gang på gang notert meg at hovedtyngden på FP ikke går i samme type klær som meg, så et "Kan jeg gå i dette"-innlegg hadde antagelig endt relativt dårlig for min del. Så jeg spør ikke. For det er jo revnende irrelevant hva FP mener om klærne mine uansett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:39   #36
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Fra slanking til at capribukser er harry?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:40   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er liksom ikke snakk om "det er ikke helt min stil". Det er "lite flatterende", "harry", "kjærring", osv.

Ja, i tillegg til at det er en del som ikke liker det samme som meg, så er det også noe som er uhøflige. Kjipt, men sånt som man må regne med på et forum med ganske mange tusen brukere?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:41   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Og jeg både bruker og liker knelange bukser, jeg har mange. Stilige er de også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:42   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Fra slanking til at capribukser er harry?

Til å FP å være, så er jo det en ganske legitim avsporing. Og jeg er nok enig i at det ikke tas hensyn til den enkeltes kroppsfasong (som det jo også i mange tilfeller er vanskelig å vite noe om) når det svares på spørsmål om hva som er kledelig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 15:42   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.959
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Det er greit nok at vi ikke har lik klessmak, men man trenger ikke å rakke sånn ned på klesvalg andre tar?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no