Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppemarkedtråden 2012

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-12, 19:33   #1
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Loppemarkedtråden 2012

Sesongåpning i Oslo i dag, jo!

Familien skrotnisse kan melde at Huseby var bra som alltid, og Abildsø var middelmådig som vanlig.

Ungen er i himmelen over Mummi-hus, nye tegnesaker, en kasse Brio, en bråte lekebiler og litt Fisher Price. Kona fikk seg penskjorte og Ticket to Ride Nordic, mens jeg forsynte klesskapet til ungen med et par bæreposer tøy hun selvsagt ikke behøver - og en gratis ReimaTec-dress som må lappes i baken.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2012-03-24-19-28-20.jpg (70,3 KB, 541 visninger)
__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 16:15   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Legger den inn her da.
Så ikke at du hadde laget en tråd jeg.


Men Abildsø, ja det syns jeg egentlig var litt dårlig altså.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 21:35   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Hmm, håper det snart dukker opp noen bra loppemarked her. Noen som vet om noen bra i Stavanger området?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 22:04   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Men Abildsø, ja det syns jeg egentlig var litt dårlig altså.

Det bruker ikke være noe særlig. Men helga etter påske er det Smestadloppis!

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 22:25   #5
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Gleder meg til ny loppesesong. Nytt av året er jeg korpsmamma og skal endelig få jobbe på loppis Har tatt imot noe lopper allerde og det er masse moro. Av mine favoritter fra sist uke var en nydelig collargol lampe - ser ny ut

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 21:47   #6
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jeg fikk tak i denne i helga Den skal pusses opp, og stå på rommet til guttungen etterhvert.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:23   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Åhhhh, fin Maxine!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 19:11   #8
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Det er nesten som loppis men jeg går på skattejakt hjemme hos pappa! Han har mye rart i skuffer, skap og esker. Har funnet en Cathrineholm-bolle, en kjele i samme, et kaffeservise fra PP i retro 60-talls stil og en mugge fra Figgjo Flint.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 18:56   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Loppemarked i helgen på Åsenhagen skole (Skedsmo). Dere finner meg inne på tøy.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 19:15   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Se der ja!
Der var det jeg sa til mannen i går, at jeg tror det er loppis på Åsenhagen i helga.
Kanskje jeg plutselig tar meg en tur.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 15:56   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Loppemarked i helgen på Åsenhagen skole (Skedsmo). Dere finner meg inne på tøy.

Så jeg deg?!
Lurer på det.
VAr der for en time siden og spurte etter kjoler.

Vel, det ble kjøpt en kul urne, en bok og en lekeborg til Propellen sine biler, bilde kommer litt senere.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 16:24   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012



Veldig fornøyd, men den ble litt borte på den brune veggen, finner en annen plass hvor den kommer bedre frem.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 16:36   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, håper det snart dukker opp noen bra loppemarked her. Noen som vet om noen bra i Stavanger området?

Det blir ser hvertfall ut til at det blir loppemarked i Dysjalandhallen i oktober. Det har vært veldig bra tidligere år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 16:47   #14
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jessheim videregående skole i dag og i morgen fra 1200 til 1600. En lastebil full av nye lopper blir tømt og satt ut i morgen tidlig.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 17:08   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så jeg deg?!
Lurer på det.
VAr der for en time siden og spurte etter kjoler.

Vel, det ble kjøpt en kul urne, en bok og en lekeborg til Propellen sine biler, bilde kommer litt senere.

Det var meg!! Jeg ble brått usikker når du spurte.

Men for en dag!! Folk er gale etter lopper. Første timene var fullstendig kaos og vi er for første gang tomme for påfyllingsklær. Vi har 2 stappfulle låver med lopper og det som står fremme nå er alt vi har igjen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 17:15   #16
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Det var ikke mye igjen.
Jeg var innom Fjellsrud skole før vi dura opp til deg.
Propellen fikk an haug med Pokemon kort til en femmer og jeg ett skjørt til tjue kroner

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 22:46   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Nå vaskes og tromles det en søppelsekk full av olabukser Jeg tømte salen for olabukser og av de skal det bli en fin Demin rag quilt som vi kan bruke til piknik teppe. Baklommene på olabuksene tenkte jeg å lage små punger av og det som blir igjen syr jeg penal med kule merkelapper på.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 22:58   #18
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Denim rag quilt piknikteppe. Det høres utrolig kult ut. Tror jeg må google for å se.
Vanskelig å lage?

(Wow, dette var jo fantastisk: http://quiltingsisters.blogspot.com/...nim-quilt.html )

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:01   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Denim rag quilt piknikteppe. Det høres utrolig kult ut. Tror jeg må google for å se.
Vanskelig å lage?

Veldig enkelt, det som tar lengst tid er å demontere og kutte olabuksene. Jeg tror jeg kommer til å lage 8x8" ruter, så får jeg mest mulig ut av olabuksene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 23:10   #20
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Tidenes loppishelg. Ikka bare har jeg jobbet med loppis tirsdag, torsdag, fredag til 24, lørdag 07-19 og søndag 10.30 til 18.30. Men jeg har også shoppet en hel del. Støttet korpset med en del kroner, man pruter nemlig absolutt ikke på eget loppis. Men følte at jeg fikk masse for pengene. Opplevde at det nesten ble tatt litt vel lite penger innimellom. Har begynt å ta bilder så det kommer i løpet av uken.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no