Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sodastream

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-12, 23:31   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sodastream

Ser i en annen tråd at en del her inne har Sodastream. Var ikke på hjemmesiden og så på de forskjellige smakene. Ser de bl.a. har Cola (light). Smaker det Cola (light) eller er det litt sånn njatjajooo? Og hva med de andre smakene?

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:52   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sodastream

Jeg har ikke prøvd mer enn tre, fire smaker, deriblant Cola light. Ingen av de har vært drikkende. Cola lighten er virkelig grusom. Ungene vil heller ikke ha den
Vi bruker vår maskin til vann med kullsyre. En gang i blant også saft med bobler, men de smaksgreiene bruker vi ikke lenger. De vi har testet har vært ille.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 23:59   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sodastream

Jeg er fortsatt bare himmelfallen over at ikke disse maskinene ble utryddet på 80-tallet. Hadde verken sett eller hørt om en eneste etter 1985 før de plutselig dukket opp her inne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 00:02   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sodastream

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er fortsatt bare himmelfallen over at ikke disse maskinene ble utryddet på 80-tallet. Hadde verken sett eller hørt om en eneste etter 1985 før de plutselig dukket opp her inne.

Jeg også. Vår gikk bokstavelig talt til himmels(eller taket stoppet den vel) da jeg i et øyeblikks nysgjerrighet lurte på hva som skjedde dersom jeg fylte kullsyre i en tom flaske. Vel, det var ikke så lurt at det gjorde noe.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 07:55   #5
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sodastream

Vi bruker den bare til farris, noen ganger med sitronsmak.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:17   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sodastream

Vi har og bruker den endel.
Ungene liker mange av smakene. Jeg synes light varianten er helt grei, men det kan ikke måle seg med Pepsi Max liksom. Eller Cola light. Men greit.
Dessuten er det godt å bare bruk den til å lage kullsyreholdig vann.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:21   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sodastream

Vi har hatt i fire år (trendsetter... ), men bruker den bare til kullsyreholdig vann, ofte med en skive lime i. Eller med litt tynn bringebærsaft.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:24   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sodastream

Appelsinbrusen er helt grei. Lemon-limebrusen også, og pink grape. Colavariantene er udrikkelige.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 08:39   #9
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Sodastream

Takk for svar, høres ut som om jeg får holde meg til Pepsi Max'en min (drikker ikke mye av det uansett).

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no