Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du nøkler på nøkkelknippet som du har glemt hvor hører til?
Ja, minst én 28 24,56%
Ja, flere 7 6,14%
Nei 67 58,77%
Det kan godt hende jeg har hatt det, men i så fall har jeg mistet den uten å ha lagt merke til det 5 4,39%
Jeg har en nøkkel til det hemmelige brokkolirommet 7 6,14%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-14, 20:00   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Her om dagen oppdaget jeg at jeg har en nøkkel på nøkkelknippet mitt som jeg ikke aner hva er til. Så da lurer jeg på: hvor vanlig er dette?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:02   #2
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Jeg hadde mange i nøkkelskapet og to på nøkkelknippet. Da jeg flyttet for en liten stund siden så kastet jeg alle slike og har ikke stått uten nøkkel til en lås enda.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:02   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nei. Men jeg har mange i nøkkelskapet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:03   #4
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Har ikke nå, men flyttet nylig og da kvittet jeg meg med en som jeg hadde hatt en stund.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:03   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nøkkelskap, roteskuffer og kurver i gangen gjelds ikke. Det må være på nøkkelknippet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:09   #6
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nei. Men det er fordi vi flyttet i fjor og jeg har fått meg nytt nøkkelknippe. På det gamle hadde jeg to jeg ikke var sikre på, dvs den ene var til en dør som hadde byttet til brikkelås.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:10   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Jeg har bare tre nøkler i nøkkelknippet mitt: en til huset, en til garasjen og en til bilen, så nei.

Men jeg har en krukke i roterommet med en liten nøkkelsamling. Tipper det er en blanding av husnøkler til tidligere boliger som vi har glemt å levere fra oss, gamle sykkellåsnøkler, skapnøkler o.l. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke vet hvor en eneste av dem passer, så hvorfor de er tatt vare på må gudene vite.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:13   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Ikke på det knippet jeg bruker til vanlig. Men jeg har et knippe med nøkler jeg ikke aner hvor hører til. Fulgte med huset da jeg kjøpte det.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:20   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nei, jeg har kun bilnøkkelen, nøkkel til huset mitt, nøkkel til foreldrene mine sitt hus og nøkkel til et skap på skolen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:41   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nei, ikke nå lenger. Nå har vi husnøkler som hører til hjem på nøkkelknippet til bilene - så min egen nøkkelknippe har kun jobbnøkler. Dvs to nøkler og en brikke.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:47   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Jepp.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 20:47   #12
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Garasjeåpner, bilnøkkel, garasjenøkkel, bodnøkkel, husnøkkel, til sykkellåsen, nøkkel til bowlingkuleskapet, til skapet på jobb ooog skuffene på arbeidsbordet... Ingen mysterienøkkel her, bare litt for mange Skulle nesten hatt en til nøkkelknippe!

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 21:00   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Litt festlig at du spør om det i dag, for jeg fant akkurat ut at jeg har ikke mindre enn to(!)
nøkler jeg ikke vet hvor hører til. Og så tør jeg ikke kvitte meg med dem i tilfelle det er noe
småviktig.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 21:32   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Har bare nøkkel til ytterdøra og garasjen på nøkkelknippet mitt.

Dog har jeg opplevd å finne en nøkkel i bukselomma mi som jeg til dags dato ikke aner hvor kom fra eller hvor hører til. En helt vanlig nøkkel til en ytterdør eller lignende. I en bukse som ble mye brukt, kun av meg. Jeg klør meg innimellom i hodet over den nøkkelen fortsatt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 21:37   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Nei, jeg har heller for få nøkler.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:33   #16
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nei. Men jeg har mange i nøkkelskapet.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:33   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

I nøkkelskapet, der er det nok

men ikke på nøkkelknippet mitt, der er nøkkel til huset vårt, til huset til min bror og til huset til mine foreldre, samt nøkkelbrikke til jobb. Vet hvor alle hører til.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:37   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Jeg hadde til leiligheten til mormor mange år etter at den var solgt Men det var mer nostalgiske grunner enn noe annet, jeg visste jo hvor den hørte til. Og jeg oppdaget plustelig her for en stund siden at jeg hadde husnøkkel til mine foreldres tidligere hus på knippet og helt hadde glemt det bort, men den tok jeg jo av og igjen - visste hvor hørte til.

Men jeg har to husnøkler i nøkkelskapet jeg ikke vet hvor hører hjemme. Jeg tipper de hører til tidligere hjem, men får jo ikke testet det nå lengre.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:38   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Niks. Husnøkkel og alarmbrikke, bare. Har akkurat skilt ut jobbnøkkelen fra de andre. Tror faktisk jeg vet hva alle nøklene i gangen er til, men så har vi bodd her under to år, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 22:41   #20
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en mysterienøkkel i knippet ditt?

Jeg har faktisk ikke nøkkelknippe, jeg har en bilnøkkel som ligger i veska mi hele tiden.

Ellers bruker vi kodelås hjemme og på jobb bruker jeg kort.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no