Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rock sokkene! 21.3.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-19, 21:50   #81
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Dagen er en FN-dag, men tenk gjerne over hva man eventuelt støtter med #-ene man bruker. Menneskeverd er en middelalderorganisasjon, og noe undertegnede ikke ønsker å støtte, mens f.eks. verdens Downs-organisasjon bruker #WhatIBringToMyCommunity

Den # synes jeg i hvert fall har et helt annet innhold enn # som abortmotstanderne har. Pleier ikke være med på sokkerocking, synes det er litt rart å feire et kromosom, for meg er de folk som alle andre. Men det er naturligvis helt fint å gjøre det.

Der satt du litt ord på det jeg også tenker. De er jo først og fremst folk som oss. Og dermed føles det for meg litt «klovnete» å gå med ulike rare sokker. Vi trenger bedre hjelp til familier med downs, vi trenger arbeidsplasser til de med Downs (og andre med funksjonshemminger). Hva oppnår vi med umake sokker? Arrester meg mer enn gjerne hvis jrg tar feil.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-19, 18:12   #82
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Vi fikk også epost på jobb om ønske om å delta, fra HR men med link til menneskeverd. Vi har jo flere i ledelsen med ulike handicap, i tillegg til å være kristent eid, så det er sånnsett ikke så merkelig å koble på menneskeverd fra min arbeidsgiver er jeg redd.

Jeg trekkes mellom å delta, for det det er, og å ikke delta for jeg ikke vil tolkes til inntekt for menneskeverd, som min leder linker til i alle sine rockesokker og andre sammenhenger.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-19, 22:40   #83
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Vi oppnår fokus på dagen og fokus på utfordringer med manglende tilrettelegging. Det er en verdensomspendende dag, så ikke la misnøyen med organisasjonen menneskeverd ta all oppmerksomheten. Er bare å la være å nevne de eller tagge.

Jeg har tjuvstartet, så jeg stiller på nattevakt med en blå og en grå sokk.

Jeg møtte en førsteklassing på vei hjem fra barnehagen i dag (han gikk i vår barnehage i fjor). Han sa til meg: I morgen skal jeg støtte alle med Down Syndrom. Jeg spurte om han skulle gå med ulike sokker. Ja, for "I", svarte han. Det er kult, svarte jeg. Han var helt enig. Kult.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-19, 22:45   #84
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Fra nnds sine sider:

Men hvorfor tar vi på oss ulike sokker akkurat den 21/3?
Fordi Downs syndrom betyr at du har 3 eksemplarer av kromosom nr. 21.

Og hvorfor akkurat sokker?
Jo, fordi kromosomer ser ut som små kryss, akkurat som sokker som er paret med hælene mot hverandre. Med kraft og glede legger vi vekt på våre unike forutsetninger og gir samfunnet en sjanse til å se og støtte utviklingen av alle menneskers fulle potensial. Man kan også si at med ulike sokker, står man på for å løfte mangfoldet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 00:29   #85
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Verdens Downs organisasjon bruker sokker, for all del. Men organisasjonen Menneskeverd er en antiabort-organisasjon som har skiftet arbeidsform. Det sier de rett ut på hjemmesida si, hvis man graver litt i fanene om historikk osv.

Jeg syns det er fint å markere FN-dagen, men jeg unnlater å promotere antiabortorganisasjonen. Da heller ## til verdens Down organisasjon. De har forresten en kjempefin liten youtube-film i anledning dagen, og slagordet er Leave no one behind.

https://www.worlddownsyndromeday2.or...to-action-2019

Hvordan er det, bruker man den s-en på norsk nufortiden, eller ei? Down? Downs? Vel ikke Down’s?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 13:38   #86
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg støtter overhodet ikke organisasjonen Menneskeverd, og når de har kuppet rockesokkedagen så gundig som de har i Norge blir det ikke noe sokkerocking på meg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 18:02   #87
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Rock sokkene og opplyse verden om forskjellen på opprinnelig innhold og Menneskeverd sin agenda. Jeg har fått flere av mine kjente til å bytte fra Menneskeverd sitt til NNDS sitt Facebookareangement.

Menneskeverd høres jo unektelig ut som at står for noe virkelig bra, så jeg skjønner at folk støtter opp der. (At de fortsetter med det etter å ha blitt opplyst finner jeg mer forunderlig.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-19, 18:05   #88
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Vi har en elev med Downs i klassen og det er så herlig å se hvor viktig alle elevene synes det er å rocke sokkene. Det er jo for å vise hvor viktig det er for dem at h*n også er i fellesskapet. Jeg tror de synes det er fint å få vise sine holdninger slik, i tillegg til all inkludering som foregår helt naturlig hver dag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 11:28   #89
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Selv om det er coronakrise må vi ikke glemme bort andre viktige ting: husk at det er rockesokkedagen i morgen! På skolen til ungene markerer de den i dag, så her i huset har vi i dag rocka sokker som vi sender bilde av til venner og skolekamerater. ta gjerne en titt på Ingrid Bjørnhov sin Dagsverk for Down også, hvor de samler inn penger for et digitalt kunnskapssenter for downs: http://www.ingridb.no/dagsverkfordown/

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 11:59   #90
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Bra Palmen. Skulle selv inn og dra frem denne igjen.

Rock i vei på hjemmekontor og hjemmekarantene!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-20, 12:42   #91
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg markerer visst det i dag uten at jeg tenkte på det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 06:20   #92
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Her skal det rockes igjen i dag!
https://nnds.no/rockesokk/

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 07:07   #93
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Står nok med Harriet Vane, her.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 07:24   #94
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Vi rocker selvsagt i år også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 07:35   #95
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Du skal lete godt, skal du finne den organisasjonen harriet vane nevner i linken fra nnds. Jeg har sett etter uten å finne noe.
Det er en verdensomspennende dag.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 10:07   #96
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg rokker sokker, med en bismak grunent organisasjonen menneskever, og en ytterligere bislak grunnet at min arbeidsgiver støtter menneskeverd og daglig leder aktivt fronter det. "tilfeldigvis" harmonerer jo det jeg har mot menneskeverd, med abortmotstanden, finfint med den sterkt kristne profilen til rbeidsgiver
Så ja, det er en sterk bismak på rokkesokkene mine.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 10:21   #97
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg søkte opp organisasjonen Menneskeverd og leste "om oss". Au i øynene, sier jeg bare.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 10:56   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg syns det er supert å rocke sokker, feire mangfold, peke på hva mennesker med Downs eller andre annerledesheter bidrar med, og hvahardu. Har ikke noen å rocke sokkene for på hjemmekontoret, men heier helhjertet.

At man skal passe stegene sine litt for hva man blir tatt til inntekt for i dette landskapet, er ikke noe nytt. Det er ganske sterke krefter som står klare for å ta genuine ønsker om inkludering og mangfold, og gjøre det om til et ganske annet narrativ. Så man skal passe på hashtaggene, sjekke hvem man liker og i det hele taget.

Men jeg syns pokker ikke at "de" skal få ta fra NNDS denne feiringen, eller andre tiltak. Da lar man dem vinne, syns jeg.

Jeg har ufrivillig havnet ned i "Kristne storfamilier med haugevis med barn og mange med handicap og alt er likevel helt fantastisk!!"-hullet på Tiktok (algoritmer, ass!!), antagelig fordi jeg har sett og likt videoer med hyggelige snutter av for eksempel søskenper der en har downs, eller har en fascinasjon for trillinger. ( ). Og det er et enormt maskineri de har gående, de som skal promotere Pro Life. De er spesielt glade i historier som "legene sa at han nesten sikkert ikke kom til å overleve, men se på ham nå, og Gud har utrettet mirakler, og uansett er han en blessing!! "

Jeg anbefaler denne episoden fra This American Life. En ung kvinne, pro life selv, som opplevde i flere svangerskap å få beskjed om at barnet ikke ville overleve, bestemme seg for å ikke ta abort, den hjerteskjærende opplevelsen hennes, men mest interessant, hvordan hun ble gitt masse støtte for å bære frem, men der ingen vil høre fortellingen hennes om hvor fælt det var. For det passet ikke inn i narrativet om at Gud skal utrette mirakler. Jeg klarer ikke å gjengi den så godt, anbefaler å høre: https://www.thisamericanlife.org/756...ight/act-one-4

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 16:02   #99
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg burde egentlig bare gi opp å prøve. Beklager. Blir bare litt oppgitt.
Jeg har med vilje IKKE nevnt den organisajonen. Jeg har heller ikke googlet navnet. Nettopp fordi de ikke skal få treff av meg. At de ikke skal "kuppe" dagen. Men de som vil klarer helt sikkert å finne sider der rockesokk nevnes i samme setning. De er de som holder liv i "koblingen". Derfor er jeg opptatt av å linke til nnds (norsk nettverk down syndrom), slik at de får flere treff.
Sånn. Dagens gruff.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 16:05   #100
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Håper ikke det var meg du gruffet til. Menneskeverd har virkelig jobbet hardt for å "kuppe" dagen. De eier domenet Rockesokk, sammen med to andre organisasjoner, og fronter det veldig sterkt. Så de bidrar i aller høyeste grad aktivt for å "eie" begrepet.

Ser at folk på FB påpeker, når folk lenker til det domenet, at det heller bør lenkes til nnds, og det syns jeg er fint.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no