Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pax skyvedørsgarderobe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 21:35   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Vi har en del Pax-garderobeskap, og har både treskuffer og plastskuffer, men ikke trådkurver så der kan jeg ikke uttale meg. Til luer, votter, fleecejakker, ryggsekker, badehåndklær og badeklær nå på sommeren, etc (på vaskerommet) har vi plastbokser da disse rommer mye, og så er de enkle å merke med navn/ting slik at det er lettere å holde orden. I hallen har vi treskuffer til disse tingene. Synes plastboksene rommer mer, og om ingen skal se inni skapet hadde jeg nok gått for plastbokser.

Hører disse plastboksene til pax?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 21:43   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Jeg er ikke så glad i trådkurver, så jeg skal ikke svare deg. Jeg syns det ser rotete ut og ting kan falle ut.

Har dere vurdert å bygge inn sikringsskapet i Pax? Om man er litt kyndig så kan nok det gå bra. Vi (les: mannen) har bygget om flere Pax på forskjellige måter. Kan du tegne , ta bilde og legge iut så at vi ser hvordan det ser ut? Kanskje det kan løses med skyvedører?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 04:40   #23
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Ja, millact, de gjorde det. Jeg kan kikke i morgen (dvs senere i dag) om jeg finner de på nett, men sitter på nattevakt og surfer fra tlf så jeg orker ikke å begynne å lete for jeg må straks logge av.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 07:42   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Ingen hast.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 08:40   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Jeg har sånne plastbokser i mitt plassbygde garderobeskap fra femtitallet. Kjøpt på nille, europris, jysk eller lignende butikker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 12:41   #26
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Jeg tror det er denne vi har, Auli/Färvik. Ser i allefall veldig likt ut. Ene døren i speil og den andre i hvitt glass.
Vi er veldig fornøyde. (Har totalt 3 meter - 2 x 150 - med skap, 3 hvite dører og en i speil.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 16:55   #27
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

millact: Jeg klarer ikke å finne de plastkassene i sortementet til IKEA lenger så kanskje de har gått ut? De viste på et bilde av en dobbel skapstamme med skyvedører, men klarte ikke å finne link til dem.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 01:10   #28
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Jeg tror plastboksene har gått ut av sortementet. Vi fikk våre pax-garderober i april i fjor. Åpen løsning på soverommet vårt, altså uten dører. Der har vi skuffer, og det ser veldig pent ut og er lett å komme til. I gangen har vi dører. Har hovedsakelig trådkurver, og de fungerer veldig bra i 75 cm skap. De er solide, og vi er fornøyd med de.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-15, 17:43   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pax skyvedørsgarderobe

Åpen løsning på mitt soverom også, Geitrams, men det er ikke Ikea garderobe, men et eller annet. Fungerer greit nok inntil videre, men skal på sikt byttes ut med noe mer praktisk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no