Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du smilt av i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 21:12   #141
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg satt og strevde med noe på jobb, og så løsnet det plutselig, og tegnet seg nesten selv.

  Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:13   #142
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Morsomme samtaler med morsomme kollegaer.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:39   #143
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg fikk ros av en kollega i dag. Da blr jeg glad for at jeg jobber med fine mennesker.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:58   #144
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg smilte av lillesøster som ikke klarte å la være å henge etter storesøster på turnavslutning i dag litt før de egentlig fikk lov. Hun jobbet som en helt med å få til alt som storesøster kunne, men hun hadde de mest komiske pushups'ene jeg har sett.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:08   #145
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg fikk ros av en kollega i dag. Da blr jeg glad for at jeg jobber med fine mennesker.

Jeg fikk også ros fra veldig uventet hold på jobb en dag, ble helt stum, og klarte ikke si annet enn " tusen takk". Sånt er fint.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:05   #146
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

I dag smiler jeg av toåringen som "leser" Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans. Han har jo fått med seg essensen, om ikke annet:

"'A bæsj på hodet! [blar]
'A du bæsje hode, hæst? Nhæi. [blar]
'A du bæsje hode, 'nin? Nhæi. [blar]
'A du bæsje hode, geit? Nhæi. [blar]
'A du bæsje hode, ku? Nhæi. [blar]
'A du bæsje hode, gis? Nhæi. [blar]
'A du bæsje hode, vovvov? Jah."

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 03-05-12 kl 08:59. Årsak: Rettet boktittel
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 23:23   #147
husmora
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
Innlegg: 55
husmora er litt kul
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

I dag har jeg smilt av et bilde mormoren min kom med til meg.
Det var nemlig nesten identisk med sønnen min, enda det var av meg som tiåring.
Veldig godt å få bekreftet at han ikke bare ligner faren sin. Faktisk er det MEG han ligner, og ikke pappaen! Ble så glad

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 18:27   #148
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

tja


Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 22:41   #149
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

I dag har jeg, med unntak av en liten gråt, vært all smiles.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 22:50   #150
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg er syk, og har ikke smilt så mye i dag.
Men jeg må smile litt nå.

Mannen og snuppa ligger i sofan og knøvler. Og han forteller de mest idiotiske vitsene og gåtene. Og fjortisen flirer.
Det gjør meg så varm om hjertet å se de sånn. Han er ikke pappan hennes, men har vært i livet hennes siden hun var 5 år.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:19   #151
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg smilte da jeg kom hjem etter joggetur i stad. Det er noe helt eget med å jogge i marka igjen etter en lang vinter.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:25   #152
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg har smilt masse i dag, men det er spesielt to ting jeg tenker ekstra på:

1. Sms fra ei venninne om vi skulle finne på noe lørdag. (vi er i brytningspunkt mellom å være bekjente som prater mens barna trener og venninner, så jeg ble ordentlig glad!)
2. Smilte meg varm i hjerterota av et inderlig blikk mellom min mann og meg, i et øyeblikk av fullstendig samkjørhet.


Jeg ble ordentlig glad av å lese Krem sitt koselige innlegg.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 15:56   #153
vitoplussdeg
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 6
vitoplussdeg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Jeg smiler av det nydelige været!!

vitoplussdeg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 12:25   #154
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

I dag kjørte jeg bil for første gang siden før jul Mye sykdom og skade i beinet har ført til at jeg ikke har fartet på egenhånd. Jeg er utrolig glad i å kjøre bil så dette gjorde meg jo helt yr.
Etter fysio og akupunkturbehandling endte jeg jo selvsagt opp på gartneri
Ble enda mere sprudlende av å se på alt det vakre.
Og nå skinner solen

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:46   #155
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Under en samtale i dag morges, der jeg forklarer lillefrøkna hvorfor mamma skal til kiropraktor (har hatt litt trøbbel med korsryggen de siste par dagene), og hun begynner å klappe meg på kinnet: "Stakkars, lille mammaen min. Men det går bra nå, mamma, jeg er jo her!"

Jeg smiler ennå med en god, liten klump i halsen. Fine to og et halvt-åringen min!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 14:53   #156
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du smilt av i dag?

Så herlig ei lillefrøken Madicken

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no