Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-18, 18:03   #41
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Sjansen for det hadde vel vært mye større om det valgte motsatt vei.

Absolutt! Men man kan jo krysse fingrene likevel. Jeg klarer ikke for mitt bare liv å tro at KrF på noe vis kan få gjennomslag for å innskrenke retten til abort.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Knut Arild Hareide har imponert meg! Jeg synes det er trist at han nå kommer til å få en mye mindre synlig rolle, selv om KrF aldri har vært mitt parti. Jeg tror også at dette er slutten på KrF, det er ingenting som tilsier at de kommer til å bli større med det som skjer nå.

KrF har aldri vært mitt parti, men Hareide syns jeg har framstått med troverdighet og integritet hele veien. Jeg mener han tidlig i prosessen sa at han ønsket å være en motvekt mot høyreekstremismen som vokser fram i Europa. Han har også vært tydelig på at vi må ha større fokus på miljø.

Jeg sliter med å tro at KrF kan overleve dette og klare å karre seg over sperregrensen ved neste valg.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 19:52   #42
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Har ikke tid til dette abortlov-tullet nå! Klimaendringene løper løpsk, og vi utsletter naturmangfoldet dag for dag. Og så skal politikerne sløse bort tida si på å akkedere om endringer i paragraf 2 som er store nok til å tilfredsstille KrF, og små nok til å ikke gjøre alle andre velgere forbanna.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no