Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør og sko til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-12, 18:43   #41
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Enda flere tips jo!
Hmm...farga sko altså? Jo, ja, kanskje?
Fikk iallfall noe å tenke på!
Jeg har faktisk ikke hull i ørene, så det "problemet" bortfaller. Hadde hull som liten men måtte la det gro igjen, eksem, betennelse og styr - har ikke ønska det siden igrunnen.

Blomster til, er ikke det dyrt å få lagd? Tror ikke jeg har tid til å prøve å lage selv heller. Tenkte egentlig ikke å ha, men kanksje jeg skal? Men atte, hvor gjør jeg av de blomstene underveis da? Ser det ikke litt teit ut å stå der med noen kvaster i hånda å blomstre? Det er jo så fort gjort, visstnok. Alt jeg skal måtte tenke på!

Takk for enda flere koselige gratulasjoner!!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 18:50   #42
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Buketten kan du sette i en vase på bordet når dere spiser som en liten pynt. I forhold til blomster så er alt dyrere om du sier "brud" først.

Men du kan jo kjøpe en bukett med gule roser + brudeslør eller andre hvite blomster på plantasjen, klippe de til og surre bånd rundt stilkene. Enkelt og billig.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 19:03   #43
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Gratulerer.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 19:23   #44
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

Tinghuset? Da hadde jeg blåst i blomster. Jeg giftet meg der. 10 dager før tuppa kom. Jeg hadde ikke blomster. Det var litt sånn samlebånd. Fort gjort i en port, og inn med neste høygravide.
Men selve seremonien med dommeren var hyggelig. Men maks 15 min.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no