Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-12, 15:12   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Spørsmål

Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg må ha et par gode sko til våren/sommeren. Jeg er helt rævva dårlig opplagt akkurat nå, men formen må jo ta seg opp når jeg kommer til andre trimester. Trenger et par sko/joggesko som jeg kan bruke til trening (kanskje for det meste gåturer) og som gir god støtte/demping, men samtidig kanskje litt ok å se på. Noen tips?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 15:24   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Det vil jeg også gjerne se.

Oftest har det blitt helsvarte Nike Shox på meg. Da blir de i det minste ikke så fremtredende.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 15:32   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg har pleid å ha noe lignende disse, bare med logo i svart:
http://www.laredoute.no/DetailPages/...yId%3d%26B%3d1

Nå som de er utslitt, ble det et par jeg egentlig syns er litt for sportslige, men som var så billige at jeg bare måtte. De har nok bedre demping enn de jeg hadde også, og det trenger skranglebekkenet:
http://www.laredoute.no/DetailPages/...yId%3d%26B%3d1

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 16:14   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Luftslottet, hva slags bruk er disse til? Innendørs, utendørs, løping?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 16:42   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg bruker dem til hverdagssko, siden jeg går mye til og fra jobb.
Så jeg svarte som om det var snakk om sko til gåturer.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 17:28   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg har noen Merrell Barrado, som er kjempegode å gå på, og samtidig så nette og "finslige" at jeg kan bruke dem til annet enn treningstøy.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 17:31   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg kjøpte helsvarte Shox til eldste og de er kjempegode til gåturer. (beleilig nok bruker vi samme størrelse). De er dog ikke løpesko.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 18:30   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg sverger til ecco som gåsko
Har hatt en del forskjellige, helt gule ecco joggesko,røde, svarte(nederste bilde)
nå har jeg kjøpt disse, de er sikkelige joggesko, tenke å bruke de som litt mere trening men og til å gå med siden jeg må ha sikkelig demping pga ledd

Og har et par røde sånne her fra i fjor som enda er brukbar

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 18:52   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Skechers

Har to par av disse (Tone Ups):


Og et par av disse (D'lites):

Jeg er av dem som synes joggesko er kult, og som liker at de "synes". Ballerinajoggesko er ikke helt min greie, men Skechers har det også.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 18-03-12 kl 18:57.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 18:54   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg har et par helt sorte Nike. De er greie som "hverdagssko". Pumpa har ballerinasko.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 19:13   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Disse jeg linket til har halv pris på rød pris akkurat nå, forresten.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 21:55   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg kjøpte salomon goretexsko da jeg var gravid. Har god demping, er beregnet på gåing, funker utmerket både på asfalt, grus, og evnt ut i marka og på fjellet. Og så er det goretex!

Første paret ble så mye brukt at de til slutt falt fra hverandre (ikke pga dårlig kvalitet) og nå er jeg på par nummer to.

Ekstra pluss er at de har sånn strammefunksjon på lissene i stedet for knyting. Enkelt selv for store mager!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 21:58   #13
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Takk for gode tips!! Jeg tror det kommer til å bli et par sorte Nike på meg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 21:59   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

http://www.gmax.no/produkt/375509(BC...r-gtx®-w-dame/


Får ikke til å legge inn selve bildet. Men det er disse eller noen lignende jeg har nå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-12, 23:31   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg sverger til Nikes Vanligvis så kjøper jeg Air Max, da jeg har for bred fot til Shox. De sist innkjøpte er all black leather. Ville ha et par anonyme også, for jeg bruker joggesko til det meste



Og så er jeg ganske så råssa av meg også

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:09   #16
leile
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 20
leile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg har alltid vært stor fan av adidas, synes de har veldig mye fint. Spesielt de klassiske modellene. Her nylig kjøpte jeg disse new balance-skoene, og jeg er kjempefornøyd fram til nå! de er fantastiske. synes heller ikke de ser så alt for verst ut

leile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:39   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg liker godt Ecco sin Biom serie. Da jeg slet med prolaps i fjor, brukte jeg sorte slike på jobb:

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:52   #18
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg er på jakt etter det samme, så dette var virkelig en fin tråd.:-)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 17:31   #19
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Bra tråd! Jeg vil også ha joggesko som har ok utseende. Jeg er nyforelsket i joggesko etter at jeg kjøpte meg noen deilige Nike sko på løplabbet i sommer. Nå vil jeg ha noen til hverdagsbruk. De sorte to innlegg over var fine. Mon tro om de er like gode å gå i som løpeskoene mine?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 17:37   #20
leile
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 20
leile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sko med demping/ joggesko som også er litt pene?

Jeg føler virkelig det er akkurat som om jeg har på meg løpesko. Skal ikke si sikkert at det funker likt for alle, men jeg er storfornøyd. Man kan sikkert få tak i de over ebay, eller noe sånt. Over UrbanOutfitters for eksempel

leile er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no