Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 18:07   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Bruker dere vanlig badedrakt eller bikini, eller kjører dere badeshorts, eller hvordan gjør dere det?

Jeg har til nå brukt badedrakt med skjørt og følt meg forholdsvis vel i det, siden skjørtet dekker litt lår og rumpe og slikt, men jeg føler ikke meg helt vel i det lenger heller.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 03-04-12 kl 18:13.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:08   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg går ikke i svømmehall, nettopp på grunn av antrekksproblematikken.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:08   #3
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bruker bikini, jeg liker ikke badedrakt.

(Jeg tenkte stor som i voksen, jeg er ikke så stor ellers...)

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:08   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Vet ikke helt hva du mener med stor. Jeg har bmi så vidt over 30 og bruker en vanlig sort badedrakt med spiler.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:09   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Hvor stor skal man være for å svare? BMI 32.


Jeg går i bikini. Gir beng.

Trikset er å flashe nok pupper til at folk kun ser på dem og ikke på rumpa.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:11   #6
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bruker badedrakt og gir fullstendig beng i hva andre mener. Jeg har BMI på over 40.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:16   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Den der likte jeg, Shute.

Jeg likte ikke å gå i bikini da jeg var ung og slank, og jeg liker det i hvertfall ikke nå. Det føles jo ut som å gå i truse og BH. Jeg føler meg så veldig naken.

Og mulig jeg kan jobbe med den der badedraktfølelsen, men jeg er ikke spesielt gira på det. Det er forsåvidt greit hvis jeg skal å svømme, men når jeg er der med Poden så går vi opp og ned av basseng hele tiden og mye av tiden foregår på land. Da føler jeg meg ikke så veldig ok i vanlig badedrakt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:26   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Badedrakt ala den shute viste eller bikini.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:28   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bør egentlig bare begynne å øve meg på å gå i vanlig badedrakt. Det ville jo absolutt være det enkleste. Jeg ser den.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:32   #10
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Badedrakt med spiller som holder puppene pent på plass. Badedrakt er ikke yndlingplagget, men må til.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:33   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Ooh! Denne kunne jeg kanskje vist meg offentlig i! http://www.ukswimstore.com/p-2796-zo...dress-red.aspx

Takk for butikktips!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:35   #12
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

BMI på 29,30. Bruker bikinioverdel og shorts,føler meg vel i det.

Fjols er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:37   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Badedrakt med spiller som holder puppene pent på plass. Badedrakt er ikke yndlingplagget, men må til.

Jeg har jo pupper som burde ha en egen svømmehall bare for seg, så ja, det ville vært fint å finne noe som holdt de på plass. Det går selvsagt an å ha en sportsBH eller noe under badedrakten da. Men jeg tror jeg skal lete etter en badedrakt med spiller.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:39   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er svær og bruker badedrakt, helt vanlig badedrakt, med sånn puppeløftsak inni. Ikke spiler, det gjør bare vondt, men sånn om sydd greie som løfter og holder puppen oppe i stede for å skvise de inn og ned.

Vet du, jeg tenker som så at siden jeg er så stor som jeg er så vil det ikke gjøre noen forskjell om jeg har skjørt eller shorts eller burka for den del. Stor er jeg uansett og det kan jeg ikke skjule. Dessuten så tror jeg ikke de andre som er der er spesielt opptatt av meg. De er mest sannsynlig mest opptatt av eller bekymret for hvordan de selv tar seg ut. Eller opptatt med å følge med unger som svirrer hit og dit.

Tror du bare må hoppe i det og venne deg til å bruke badedrakt. Det gjør livet så mye enklere.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:42   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Libra: Ja, jeg tror det jeg også.
Jeg hadde en litt uheldig svømmehallseanse for en stund siden, der en Herbalifedame absolutt skulle ødelegge badegleden min, så jeg må på en måte starte helt på nytt med å finne ut hvordan jeg skal gjøre det. Første ledd er å finne noe å ha på seg som jeg kan føle meg vel i.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:48   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Herbalifedame i svømmehallen? For å frelse overvektige?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:49   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bruker bikini og smetter en shorts utenpå på land.

  Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:50   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Badeglede er viktig ja. Ble litt nysgjerrig på Herbalifedamen og hva hun fant på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 18:57   #19
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Så utrolig leit at Herbalifedamen klarte å få deg til å tenke sånn Kirsebær!

Jeg har en tankini med bokseraktig underdel som jeg synes er grei. Da blir det ikke så "tett" som badedrakt, men man får dekket til de verste valkene når man beveger seg på land. Synes også den er grei på stranda. For da kan jeg dra den opp og sole magen, og så flasher jeg den ikke når jeg går og bader. De dere linket til over her, så fine ut.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:00   #20
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har jo pupper som burde ha en egen svømmehall bare for seg, så ja, det ville vært fint å finne noe som holdt de på plass. Det går selvsagt an å ha en sportsBH eller noe under badedrakten da. Men jeg tror jeg skal lete etter en badedrakt med spiller.

Og finn en som spiller bra musikk, det både løfter puppene og distraherer de andre i svømmehallen slik at fokuset forsvinner fra evt overvekt!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no