Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS - forhåndsbestille mat til London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-19, 21:34   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

SAS - forhåndsbestille mat til London?

Hva er ev fordeler ved å forhåndsbestille mat med SAS Go til London? Får vi mat vi ellers ikke kan få, blir den maten gitt ut først eller lignende?

På bildet ligner boksene som gis ut på Plus, men vet ikke om det er det samme man får. Noen med erfaring?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-19, 21:41   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

De som bestilte mat når vi dro til Roma forrige uke fikk maten først.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-19, 21:58   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.771
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Jeg syns sjelden innholdet i de boksene til SAS er noe å rope hurra for. Nå i sommer (reiste plus), fikk vi en salat med et digert, bleik stykke røykelaks oppi. Begge veier, reiste med to ukers mellomrom. Ikke noe mine unger ville ha, ihvertfall.

Avsporing, sorry.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-19, 23:48   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Du får bedre mat som take away i avgangshallen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-19, 23:49   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Maten de selger ombord er veldig dyr og ikke speislt spennende. Jeg hadde derfor latt meg overraske positivt hvis det var noe mer enn det. Jeg er en gnien stakkar og har med mat, i alle fall på så korte strekninger.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-19, 23:57   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.784
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Vi har gjort det til høstferien, men vi har bestilt pizza, så vi vet hvavi får.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 01:16   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Har reist Plus, og kjenner prisstruktur, det er først og fremst hva forskjellen er på pre-book og tralle jeg tenker på.

Er ikke så mye man får for 59-89 i avgangshallen, heller. Det vet de som har prøvd å kjøpe et «måltid» på forsinkelses-måltidsvoucher...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 01:29   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Beste dealen der er fire skolebrød for 100,- på Bit. Om det er så smart er en annen diskusjon

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 09:46   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.972
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Trenger man mat på en så kort tur, da? Jeg spiser aldri på fly innen (Nord-/Mellom-)Europa.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 09:46   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Ah, Sorry jeg tenkte automatisk at du reiste fra Gardermoen. Reiser du andre steder fra er det dårligere utvalg. Jeg syns flymat er så motbydelig at jeg gjerne betaler bittelitt mer for å ta med en sandwich og kaffe fra Samson, en wrap eller salat fra Haven. F.eks.

Om det er forskjell på prebook og tralle utover at du er garantert å få det du har bestilt vet jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 11:48   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Trenger man mat på en så kort tur, da? Jeg spiser aldri på fly innen (Nord-/Mellom-)Europa.

Tenkte det samme.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 16:48   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.784
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Trenger man mat på en så kort tur, da? Jeg spiser aldri på fly innen (Nord-/Mellom-)Europa.

Vi kjører vel to timer og skal møte opp i hvert fall en time før avgang og så varer turen et par timer før man skal videre en stund. Innimellom der må de fleste ha ett eller annet å spise. På flyet passer egentlig best.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-19, 17:43   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Jeg er så vant til forsinkelser hvor jeg er stuck inne i flyet at jeg alltid har med en flaske vann og litt snacks om jeg flyr ut av landet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 00:10   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi kjører vel to timer og skal møte opp i hvert fall en time før avgang og så varer turen et par timer før man skal videre en stund. Innimellom der må de fleste ha ett eller annet å spise. På flyet passer egentlig best.

Vi er litt der Nenne beskriver. Turen vi skal på er en overgangsrite-tur, og kiden synes generelt det er stas med litt ekstra. Derfor lurer jeg på om prebook er noe som gir følelsen av «ekstra». Handler ikke så mye om maten, i og for seg, men hvor det skal fôres.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 00:32   #15
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.406
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Vi er litt der Nenne beskriver. Turen vi skal på er en overgangsrite-tur, og kiden synes generelt det er stas med litt ekstra. Derfor lurer jeg på om prebook er noe som gir følelsen av «ekstra». Handler ikke så mye om maten, i og for seg, men hvor det skal fôres.

Ungene her synes det er utrolig stas å få fly mat. Så jeg ville bestilt da ja.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-19, 12:21   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - forhåndsbestille mat til London?

Mener man får mat først, før de går med trallen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no