Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-19, 19:50   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Jeg skal ut på togtur. Helst skulle jeg kjørt tog fra dør til dør, men jeg kommer til Oslo og skal hjemover så sent søndag kveld at jeg kanskje ikke rekker siste tog. Derfor tror jeg at jeg tar bil til Oslo, Lillestrøm eller Eidsvoll (verk?). Jeg MÅ komme meg hjem (nordover derfra) i løpet av natten.

Hvor er det mulig å parkere bil (kanskje elbil) 2-3 dager uten at det koster altfor mye? Er det en smart plass i Oslo der jeg kan sette bilen relativt trygt og raskt ta t-bane e.l. til/fra Oslo S? Evt. et annet sted på linjen mot Lillestrøm og Eidsvoll der det går tog fra Oslo S så sent som kl. 01:00 om natten?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 20:14   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.415
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Dersom 25 minutters tbanetur fra Oslo S er et alternativ, kan du parkere gratis i parkeringshuset mitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 20:52   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.389
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Det fins kanskje steder nær Lillestrøm der det går nattbuss eller sein buss. F.eks. til Lørenskogområdet. Om du parkerer på Lørenskog stasjon eller i det området kanskje?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 20:56   #4
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Siste tog til Lillestrøm på hovedbanen går 01:10 (tar 30 min ca), det er gratis parkering på for eksempel Fjellhamar stasjon. Usikker på om det er restriksjoner på å stå der over flere dager, det er i alle fall ofte noen (!) gjør det. Tror det er lignende, fri parkering på en del av de andre stasjonene mellom Oslo S og Fjellhamar, uten at jeg kan si det for sikkert hvilke.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 21:04   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Har du elbil så kan du parkere i områder med beboerparkering i Oslo. Så ikke midt i sentrum, men på Grønland/Gamlebyen og sikkert Frogner og sånt også. (Det er østover jeg er kjent.) Hvis du ikke vil sette bilen midt i byen, så kan du f.eks. parkere på Etterstad og dit går 37-bussen hele døgnet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-19, 11:07   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering ved togstasjon - Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll?

Takk for gode tips og tilbud! Nå ser det ut til at jeg må droppe hele turen, så da løser det seg - på en litt kjip måte.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no