Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Foreldreportalens Italia-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-12, 17:02   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Hvilket hotell, LaBanga? (Prikk, om du ikke vil oute)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 17:59   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.998
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvilket hotell, LaBanga? (Prikk, om du ikke vil oute)

Her er hotellet. Bestilte på hotels.com. Selve byen, Giulianova, var ikke veldig spennende derimot, bare en lang strandpromendade med flott strand og hoteller, men lite butikker og restauranter. Men ungene ville uansett ikke shoppe, og maten på hotellet var bra og ikke minst sunn. Særlig frokosten var bra, med både salt og søtt pålegg, grovbrød, fruktsalater, yougurter, frokostblandinger, i tillegg til søte kaker som jo er vanlig italiensk frokost. Det var hele to aktivitetsledere som tok seg av ungene både på formiddagen, ettermiddagen og med barneshow på kvelden. Tilpasset alle aldersgrupper. Så jeg kjedet meg nesten, men det var jo både spa og treningsrom, så det gjorde jo ingen verdens ting.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 20:11   #23
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Nå har vi ferdigbooket neste sommers Italiatur i to uker og sanker tips. Vi ska i alle fall fly til Milano og bo ved Gardasjøen på Garda Village ikke så langt fra Sirmione og ha leiebil i 2 uker sånn at vi tar dagsturer ut derfra bare. Svigers ville ikke bytte bosted under turen, men da blir det flere dagsturer bare. Vi skal til Venezia og sånn også. Ogå vi må få med oss noe Gardaland.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 14:13   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Bosted for Toscana ferien til kun 83 € for leilighet med to soverom og AC. Det er nesten litt for godt til å være sant. http://www.obos.no/toscana .

Jeg og mannen var i Sør Toscana for mange år siden. Vi gleder oss til å se igjen landskapet. Det er 30 min kjøring til strand. Men pytt, barna vil ha stort pent basseng. Vi vil ha glade barn, fred og ro, og mulighet til å kjøre litt rundt i området.

Nå er vi oppe i 14.000,- for billetter og leilighet 14 dager i Italia i juli. Vi må ha en leiebil også, tipper + 3000,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 23:03   #25
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har vært en del i Italia, de to siste gangene fløy jeg med RyanAir til Pescara og fikk veldig billig flyreise (betalte 1700 kr t/r for meg og to unger, inkl bagasje). Vi var på et flott spahotell med barneklubb som viste seg å være helt genialt for ungene. De forelsket seg i både stedet og jentene, og vil helt klart tilbake.

Jeg fikk veldig lys til å dra hit, men lurer på et par ting. Bodde dere i familierom? Jeg sjekket tilgjengeligheten gjennom tripadvisor nå, og ser at de kun har tre dobbelrom i perioden vi ønsker oss. Vi er sikkert allerede for sent ute (selv om de ikke har offentliggjort prislisten for 2013 ennå på egen hjemmeside). Finnes det familierom der, som du husker? På hjemmesiden står det "all-inclusive" ved prislisten fra i fjor, men på tripadvisor stor det "frokost" ved prisen. Hva hadde dere?

Om hotellet over ikke skulle ha noe rom til oss, er det noen som kan anbefale andre gode, familievennlige hotell ved sjøen i Itialia?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:43   #26
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.998
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Vi var jo bare tre stykker, jeg og guttene, så vi hadde et dobbeltrom med ekstraseng. Vet ikke om de hadde familierom. Vi bestilte ikke via nettsiden, og bestilte kun med frokost, men spiste når vi hadde lyst til lunsj og middag og betalte ved avreise.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:53   #27
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Vi var jo bare tre stykker, jeg og guttene, så vi hadde et dobbeltrom med ekstraseng. Vet ikke om de hadde familierom. Vi bestilte ikke via nettsiden, og bestilte kun med frokost, men spiste når vi hadde lyst til lunsj og middag og betalte ved avreise.

Takk for svar! Har sendt mail til hotellet nå og så får vi se om de kan finne noe til oss. Vi fikk veldig lys til å dra dit!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 10:30   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Rimelige flybiletter til Roma nå!
Så da lurer jeg på om dere drevne Italiafarere har lyst til å dele etpar konkrete tips til fin by å bo i som ligger en times kjøring, eller noe sånt, sørover fra Roma? Helst ikke noe særlig lengre unna flyplassen.
Gjerne også overnattingssted. Det må ligge langs kysten, aller helst mot Middelhavet.
Jeg roter meg helt bort når jeg søker overnatting...

Og hvor skummelt er det egentlig å kjøre bil i Italia? Vi må vel ha leiebil?? Vi må jo det!
Jeg jobber sammen med en som har bodd i Italia i 15 år og hun ble veldig overrasket over at vi skulle leie bil... mulig at hun synes det er dyrt...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 11:27   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Billige biletter med hvem?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 11:30   #30
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.998
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Og hvor skummelt er det egentlig å kjøre bil i Italia? Vi må vel ha leiebil?? Vi må jo det!
Jeg jobber sammen med en som har bodd i Italia i 15 år og hun ble veldig overrasket over at vi skulle leie bil... mulig at hun synes det er dyrt...

Det var iallfall ikke dyrt da jeg leide bil i fjor en uke i fjor. Regningen kom på 680 kroner for en uke, og da fylte jeg ikke opp tanken en gang, men kjørte ikke veldig mye. Mulig det skjedde noe feil, men jeg var nå fornøyd. Bestilte gjennom siden til RyanAir da jeg bestilte flybilletter.

Det gikk helt greit å kjøpe i Italia, iallfall der jeg var.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 11:32   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Fikk en hyggelig mail fra Norwegian i dag tidlig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 12:21   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Rimelige flybiletter til Roma nå!
Så da lurer jeg på om dere drevne Italiafarere har lyst til å dele etpar konkrete tips til fin by å bo i som ligger en times kjøring, eller noe sånt, sørover fra Roma? Helst ikke noe særlig lengre unna flyplassen.
Gjerne også overnattingssted. Det må ligge langs kysten, aller helst mot Middelhavet.
Jeg roter meg helt bort når jeg søker overnatting...

Og hvor skummelt er det egentlig å kjøre bil i Italia? Vi må vel ha leiebil?? Vi må jo det!
Jeg jobber sammen med en som har bodd i Italia i 15 år og hun ble veldig overrasket over at vi skulle leie bil... mulig at hun synes det er dyrt...

Ca 10 mil fra Roma er Marina di Grosseto nord og Terraccina, Gaeta og Sperlonga sør. Vi har bodd i leiligheter. www.initalia.dk eller .booking.com.

http://www.booking.com/hotel/it/gani...beb1236d88ffX1

http://www.booking.com/hotel/it/term...8f2b3eba9954X8


Det går fint å reise til alle stedene med tog og buss, dere må ikke ha bil. Men det er fint å kunne kjøre litt i områdene. Vi har reservert bil hos Norwegian, 3000,- for 14 dager i Juli, type Peugeot 308.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 12:32   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Jeg så også litt på Roma i dag. Med SAS da. Ikke superbillig, men helt akseptabelt for oss 4. Så jeg må henge litt her

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 03-01-13 kl 12:46.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 12:45   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Men om vi flyr til Roma. To voksne og to barn (5 og 7 år), hvor anbefales det at vi drar videre? Hvor er det fint å bo i området?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 12:55   #35
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Roma kan jeg ikke, men jeg er overbevist om at dere hadde trivdes i Cinque terre, og ved portovenere. Jeg vet knapt om jeg har vært noen finere plass jeg. Portovenere på kvelden var magisk. Tror det er lettest å komme dit fra Milano, ca 2,5 t i bil mener jeg.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 13:03   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Edit: ser Romaturen er med mellomlanding.. jeg er mest ivrig på direkterute med to barn kjenner jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 14:55   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Er det lørdag-til-lørdag som er vanligst, eller hvordan var det igjen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:21   #38
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det lørdag-til-lørdag som er vanligst, eller hvordan var det igjen?

Veldig mye feriehus og leiligheter i Italia har byttedag på lørdager i skoleferien på sommeren fant jeg ut når jeg lette etter bosted for oss. Vi hadde heldigvis bestilt flybilletter på lørdager.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:24   #39
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Fort! Hvordan er Bergamo?

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 15:25   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det lørdag-til-lørdag som er vanligst, eller hvordan var det igjen?

www.booking.com er det ingen faste dager. Vi har tirsdag - tirsdag i Toscana denne sommeren.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no