Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Buff over nesa på tur

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-20, 23:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buff over nesa på tur

Jeg går mye tur for tiden, og jeg har lagt merke til litt ulike ting. Har snart blitt vant til at nesten samtlige jeg møter, til og med på brede veier, går i en stor bue rundt meg. Og jeg rundt dem. Det har blitt automatisert. Men jeg forbløffes også over mennesker som etter all sannsynlighet ikke bor sammen, går tett i tett, ofte flere, og jeg har også vært vitne til folk som har nærmest intim kontakt med flere på en gang. Jaja. De om det. Noe jeg derimot overhodet ikke har sett før, men som jeg nå ser flere titalls av på daglig basis, er mennesker med buff over halve ansiktet. Altså over både munn og nese. I flere dager trodde jeg det var fordi de ikke ville ha kald luft i lungene. Men det er jo både varmt og fint vær, og jeg har jo aldri sett dette før på disse milde trakter. Så i dag slo det meg at det vel må være en slags form for hjemmelaget munnbind? Jeg ser ingen annen forklaring. Men hva i alle dager er dette godt for? Det har vel ingen eller minimal effekt, og dessuten skal det vel ekstremt mye til å bli smittet langs brede turstier og andre veier ute i frisk luft? Selv om det unektelig er mye mer folk på tur nå enn jeg har sett i hele mitt liv, så er det jo ikke slik at vi går som sild i tønne.

Andre forklaringer, eller har jeg rett i min teori?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no