Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-21, 15:02   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi ender opp med Støtvig. Det var det første stedet venninnen min foreslo. Det ser fint ut. Det blir omtrent like langt for begge å dra dit også.

Men tusen takk for mange gode forslag.

Anbefaler dere dobbeltrom nede mot sjøen med utgang markterrasse, hvis dere ikke går for suite da. Må være rom i front. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-21, 20:30   #22
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi ender opp med Støtvig. Det var det første stedet venninnen min foreslo. Det ser fint ut. Det blir omtrent like langt for begge å dra dit også.

Men tusen takk for mange gode forslag.

God tur! Håper dere får fint vær!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 15:58   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Nå har jeg kommet hjem fra ett døgn på Støtvig, og jeg er så fornøyd! For et fantastisk sted. Vi hadde til og med veldig bra vær. Fint og stort rom, god middag, deilig frokost og flott spa-avdeling. Og beliggenheten er jo helt fantastisk. Jeg skal helt klart tilbake dit.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 18:49   #24
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå har jeg kommet hjem fra ett døgn på Støtvig, og jeg er så fornøyd! For et fantastisk sted. Vi hadde til og med veldig bra vær. Fint og stort rom, god middag, deilig frokost og flott spa-avdeling. Og beliggenheten er jo helt fantastisk. Jeg skal helt klart tilbake dit.

Så flott at du likte det! Jeg liker meg også veldig godt der!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 20:02   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til hyggelig hotell for to damer i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Hva med Dalen hotell? i Telemark.

Det ville jeg valgt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no