Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på håndklær

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-21, 09:05   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på håndklær

Jeg har flest fra Ikea og Kid og synes de fra Kid holdt godt så kjøpte opp en haug i fjor sommer og kastet gamle slitte dusjhåndklær. De heter Vincent.
Ser de er på halv pris igjen så skal kjøpe opp flere når verden åpnes igjen.
Kunne ønske de hadde penere blåfarge.

De to blåfargene fra Princess som Hyacint linket til så fine ut. Må sjekkes.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 10:06   #22
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.190
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på håndklær

Salg? Er det salg? *fokuserer på det viktige*

Vi har store mengder med håndklær, men det meste er svært slitt. For å forenkle vaskingen hadde jeg gått for én farge om jeg skulle fornye, og hvite, store håndklær ("badelaken") hadde definitivt vært noe jeg vurderte.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 10:29   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på håndklær

Vi er nok litt ekle, for vi vasker ikke håndklær kjempeofte. Vi har håndkletørker montert på veggen, med varme, det er forøvrig det lureste vi har på badet. Men poenget er at håndklærne tørker kjempefort og virker lite skitne. Jeg vasker dem når jeg kommer på at det er en stund siden.

Håndklærne ved vasken vaskes daglig. Der er jeg helt nazi. Det brukes av alle, og jeg har en ungdom som ofte dropper såpe, selv om jeg har gnålt om det siden han ble født.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 11:42   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge på håndklær

Jeg har funnet en test på håndklær https://www.testfakta.no/sites/www.t...nddukar_NO.pdf

Det er tydelig at ikea gir mest for pengene, nr 2 i testen, men stor prisforskjell til nr 1.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 11:45   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge på håndklær

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi har håndklærene i jordfarger, men mange ulike produsenter og kvaliteter.

Til ungenes trening har vi kjøpt tynne mikrofiber håndklær. De tar en brøkdel av plassen i baggen og ungene er veldig fornøyde med dem.

Vi har også microfiber håndklær men våre barn hater de, så de ligger ubrukt i en hylle på gjestebadet vårt. Jeg skjønner guttas argument med at de har dårlig absorpsjon evne sammenlignet med vanlige håndklær.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 11:57   #26
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farge på håndklær

De vi har er fra prinsess kjeden, og den ene serien er litt for hard og veldig tynnslitt nå. Den andre serien er bedre, men båndet har krympet i vask, i tillegg har noen av de revnet ved den krympende stripen.. Nå har jeg lyst på håndklær med vevd bånd og solid hempe.

Og antallet krymper trutt og jevnlig pga slitasje. Hvis vi skulle fylt opp huset med gjester ville jeg hatt for få nå tror jeg.

Ut fra det dere skriver så tror jeg at jeg ønsker meg å fortsette med en farge. Badet vårt er ikke spesielt fargerikt. Hvite veggfliser med mørke gulvfliser i en varm tone. Møbelfrontene er i mørk grå. Så er spørsmålet hvilken farge bør man eventuelt velge.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-21, 12:10   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge på håndklær

Er det noen som har erfaring med håndklær fra myyk?

Vi har hummer og kanari, men i fjor kvitret jeg meg med de fire jeg kjøpte på kid da jeg flyttet hjemmefra for 20 år siden. Resten er en god blanding av reklame, kid, ikea, nille og Princess. Og noen gaver. Jeg er glad i ikea-håndklærne våre. Jeg synes det er fint med ulike farger både fordi jeg da lettere holder styr på hvor lenge et håndkle har blitt brukt, og fordi det da havner håndklær både i hvitvasken, rødvasken og den mørke vasken.

Det meste er gammelt og slitt, og noe ødelagt av hårfarge fra ungene, så det kunne definitivt vært en idé til fornying. Jeg kjøpte fire nye badelaken i fjor fordi ungene syntes det var pinlig å ligge på stranda med våre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no