Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-21, 10:09   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.775
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Har kjøpt håndkrem på apoteket, og på bare noen dager er den nesten tom. Sånn kan vi ikke holde på

Tips til håndkrem som er parfymefri og passer for litt sensitiv hud- som er et bra økonomisk alternativ? Kan godt være stor flaske, er på hjemmekontor.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:12   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.803
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Jeg bruker Decubal junior som allroundkrem - ansikt, hender og tidvis legger.. betalte nettopp rundt 85 kr tror jeg på Vitus apotek. Stor og drøy tube.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:23   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Denne har jeg brukt og er en av de beste, men billig. Den er ikke stor flaske/tube, men synes den er drøy.
https://www.apotek1.no/produkter/cos...e-75ml-896799p

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:28   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Vi bruker Neutrogena håndkrem. Den er drøy og funker godt på jentene som har vintereksem. Denne har glyserin i seg, men trekker lett inn. Det finnes en mer kremete versjon av den og.

Mener den er billigere på Normal og på større matbutikker enn på apoteket.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:32   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Jeg bruker Weleda Skin Food.
https://www.blivakker.no/product/320...gaAsjXEALw_wcB

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:48   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Vi bruker Neutrogena håndkrem. Den er drøy og funker godt på jentene som har vintereksem. Denne har glyserin i seg, men trekker lett inn. Det finnes en mer kremete versjon av den og.

Mener den er billigere på Normal og på større matbutikker enn på apoteket.

Den har jeg også brukt. Rimelig og drøy.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:56   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Jeg liker denne fra Decubal, den er ganske lett. Mulig den er parfymert?
https://www.apotek1.no/produkter/dec...-100ml-922155p

Ser også at de har 2 for 1 på håndkremer på Apotek1.

Jeg liker også neutrogena sine. De er litt fetere, men trekker godt inn i huden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:58   #8
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Spenol?

Selv bruker jeg den rosa fra Cosmica, kjøper når det er 50% el 2 for 1.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:59   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Boots sin egen håndkrem er min favoritt (denne). Billig, parfymefri og god.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 11:03   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Den rosa fra Cosmica er parfymert. Har den selv og syns ikke den er fantastisk.

Jeg syns Hemp håndkrem fra The Body Shop er en av de beste, men den også er parfymert. Men den lukter ikke parfyme, den lukter ...effektiv? Men den er heller ikke billig, men drøy.

Ellers bruker jeg som regel bare Decubal (original Clinic). Har stor pumpeflaske som jeg bruker til alt unntatt ansiktet. Apotek 1 har nettopp hatt halv pris på den og da betalte jeg 125 for en stor pumpeflaske.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 11:09   #11
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg syns Hemp håndkrem fra The Body Shop er en av de beste, men den også er parfymert. Men den lukter ikke parfyme, den lukter ...effektiv? Men den er heller ikke billig, men drøy.

Dette er den jeg liker best og, selv om det lukter litt ehh ugress

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 14:16   #12
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Jeg har de seinere år sverget til spenol som håndkrem, rimelig, luktfri og fins på dagligvare.

Ellers så er neutrogena fin, men tuben er liten.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 14:51   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.775
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Endte opp med Decubal Junior, fordi det var 40 % på Vitus apotek. Takk for gode tips, her er det mer å prøve ut, etterhvert!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 20:27   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Spenol funker fint, den har vi. Har helt glemt den. Noen her vil helst ikke ha lukt eller dill, spenol har riktig image.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 21:01   #15
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Pattesalve, fåes på Felleskjøpet, Europris eller Vennesla netthandel bla.

Favoritten blant alle kollegaer på en helseinstitusjon, samt det beste vi har funnet til datteren med atopiske vinterhender og vinterføtter.

https://www.venneslanetthandel.no/pr...hp?product=472

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 22:39   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.775
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Pattesalve, fåes på Felleskjøpet, Europris eller Vennesla netthandel bla.

Favoritten blant alle kollegaer på en helseinstitusjon, samt det beste vi har funnet til datteren med atopiske vinterhender og vinterføtter.

https://www.venneslanetthandel.no/pr...hp?product=472

500 ml for 149 kr! Navnet skjemmer ingen!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 00:34   #17
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

500 ml for 149 kr! Navnet skjemmer ingen!



Hun på 15 vil ikke ha med tuben på skolen, skjønner ikke hvorfor

Og på jobb er vi bare voksne damer, men fniser av navnet hver gang vi bruker den

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 00:37   #18
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

500 ml for 149 kr! Navnet skjemmer ingen!

Det finnes en 100ml tube også, til 59,-

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 06:03   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Ikke ren håndkrem, men den digre canoderm kremen fra apoteket syns jeg er fantastisk til hender. Eneste som har funket raskt og bra på mine vinterhender som har til tider sprukket og blitt såre pga mye håndvask og håndsprit.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 08:17   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem for sensitiv hud, parfymefri i økonomi-versjon?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Pattesalve, fåes på Felleskjøpet, Europris eller Vennesla netthandel bla.

Favoritten blant alle kollegaer på en helseinstitusjon, samt det beste vi har funnet til datteren med atopiske vinterhender og vinterføtter.

https://www.venneslanetthandel.no/pr...hp?product=472

Denne skal jeg kjøpe! Sliter med juniors vinterføtter. Han er atopisk. Spenol er jo forsåvidt et sånt produkt det også. Spene liksom. Kom allikevel bedre fra det hva navn angår synes jeg.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no