Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-16, 08:33   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpe bukser?

Trenger tips til hvor jeg kan få kjøpt bukser som sitter godt på. Ingen av buksene mine sitter pent på. Trenger bukse som kan brukes til pent og jeans. Hvor er det best å kjøpe bukser til en voksen kropp?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 08:39   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Jeg pleier å gå til Match eller Vic eller lignende damebutikker og be om hjelp. Så prøver jeg helt til jeg finner en jeg liker. Bukser er vanskelig, så jeg hater å kjøpe det, men når jeg først skal så bruker jeg litt tid.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 08:45   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Jeg har i det siste kjøpt bukser på Kappahl som faktisk funger helt fint. De er ikke så innmari dyre heller. Jeg bruker den modellen som heter Alice.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 10:43   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Min erfaring er at det er best å sette av en dag, og helst ikke en "dum i pysjamas"-dag, ha godt med blodsukkernivå og tid til matpauser underveis, og dra til et senter med mange butikker og så bare innstille seg på at man må bruke dagen til å prøve seg gjennom en gazzilion modeller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 10:53   #5
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Jeg kjøper en god del billige bukser når det kommer til jeans, på Gina Tricot kjøper jeg Mollybuksen i alle mulige farger og Emma jeans hos Kappahl.

Penbukser kjøper jeg i dyrere butikker og der spør jeg ofte. Sist endte jeg opp med et par mørke penbukser fra Malene Birger, og før det et par fra Hunkydory, men det er egentlig langt over hva jeg synes er greit å betale da. Så kom gjerne med tips til billigere penbukser, om dere har funnet noe!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 10:57   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Ja, også kjøpte jeg meg et par hvite sommerbukser på Cubus i helegen, Jegging Jane Twill. Billig og satt veldig bra. Stretch gjør jo ofte det, man må bare passe på å ikke kjøpe for stort, for de blir jo litt "slappe" etter hvert.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 11:51   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Har du prøvd dr denim buksene de selger på Carlings? Høye og gode i livet og nydelig stretch. Jeg elsker de i allefall.
De koster dessuten bare 399 på fullpris

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 15:04   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Jeg liker mange av Levis sine modeller.
Nå er også mange av de på salg både på Levis butikker og hos Carlings.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-16, 15:19   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bukser?

Jeg er svært begeistret for fiveunits, modell Jolie. Den er svært myk med komfortabel passform. Modell Angelie er litt penere.

Og der var det 30% på alt.
http://www.miinto.no/brands/fiveunit...FfAy0wodXGIJQg

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no