Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger underkjole i ull

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-19, 12:52   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger underkjole i ull

Vet jeg lette i fjor vinter uten å finne, men det kan da umulig være bare jeg som gjerne skulle hatt et tynt lag ull innenfor kjolene på vinteren?

Den bør være sort og ha spaghettistropper. I allefall ikke lang erm. Knelang eller midt på låret. Den jeg finner når jeg googler koster 1400/1600 og det er uaktuelt. Safa har en, men bare i small. Jeg trenger strl 38/40.

Hsr tilogmed vurdert å sy selv. Hvor vanskelig kan det være? Noen som tar oppdrag?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:27   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Jeg skulle inn og tipse om Vera & William, men ser at den koster 1400, så det er sikkert en av dem du har funnet selv.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:29   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Jeg bruker mamelukker, ullsinglet og evt. glatt underkjole i stedet. Funker fint. (Har dessverre ingen tips.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 14:13   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Men den fra Vera&William ER fantastisk da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 14:36   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Har du sjekket Zavanna? De har mye fint i ull og silke.
Enkelte av singlettene er rause på lengden, så de passer fint under kjole.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 15:35   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Nøstebarn har lange singleter. Den ene går langt ned på låret ser jeg. Ikke helt det du spør etter, men kan kanskje være et alternativ. De kostet rundt 400,-

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 15:45   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Vera & Villiam sin er på salg nå:
https://www.miinto.no/p-836427-under...Vintage%20Pink

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 15:51   #8
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skulle inn og tipse om Vera & William, men ser at den koster 1400, så det er sikkert en av dem du har funnet selv.

Er de normale i størrelsen?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 16:11   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vera & Villiam sin er på salg nå:
https://www.miinto.no/p-836427-under...Vintage%20Pink

Den er i silke, ikke ull. Her er den i silke og ull: https://www.miinto.no/p-834595-underkjole-merino-silke

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 17:09   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Er de normale i størrelsen?

Ja, jeg synes det?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 17:16   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Også er ulla veldig elastisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 18:32   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Den fra V&V finnes vel heller ikke i sort?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 18:34   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Nøstebarn har lange singleter. Den ene går langt ned på låret ser jeg. Ikke helt det du spør etter, men kan kanskje være et alternativ. De kostet rundt 400,-

Lang singlet kunne funket, men jeg er redd de blir for korte hos Nøstebarn/Zavannah og at modellen der den går til låret er lav/slank oventil. Går de ikke langt nok ned sklir de bare opp hele dagen. Er det noen som har prøvd å bruke dem som kjole?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 19:23   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Den fra V&V finnes vel heller ikke i sort?

De har en sort, men ikke på salg dessverre. https://www.miinto.no/p-635997-underkjole-merino-silke

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 19:36   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Jeg kler meg lag på lag: Ullsinglet, forankret inni strømpebuksa (som også kan være ull). Langermet trøye i bomull, a ala KappAhl Basic). Underkjole med spaghettistropper, og til slutt kjolen. Eventuelt (ull-)cardigan over den igjen, og kanskje ullstrømper eller leggvarmere som stikker opp av støvlettene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 20:31   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Ja jeg kler meg også lag på lag og har godt utvalg. Savner bare underkjolen for enklere og nettere påkledning. Et søk på nattkjole i ull sendte meg til Apotek1 og der fant jeg en på salg. Spent på om den funker. Vurderer også å sy inn en Nøstebarnsinglet i stor størrelse.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 21:43   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Nattkjolen fra apotek har jeg. Jeg liker den veldig godt

Jeg har ikke prøvd singleten fra Nøstebarn. Hvis fasongen er litt løs vil den kanskje skli opp.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 22:32   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Nattkjolen fra apotek har jeg. Jeg liker den veldig godt

Jeg har ikke prøvd singleten fra Nøstebarn. Hvis fasongen er litt løs vil den kanskje skli opp.

Tror du nattkjolen funker som underkjole?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 22:34   #19
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Tror du nattkjolen funker som underkjole?

Min har korte ermer. Jeg hadde heller kjøpt singlet tror jeg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 22:41   #20
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Min har korte ermer. Jeg hadde heller kjøpt singlet tror jeg.

Ja den har korte ermer. Vil funke under noen kjoler, men ikke alle. Er mest bekymret for lengden. Og halsvidden. Vil ikke ha noe tett på halsen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no