Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 11:15   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Både jentene mine og jeg har Crocs, men det selges jo alskens liknende billigvarianter overalt. De aller aller fleste i barnehagene og skolen her bruker billigutgaver.
Hva er kvalitetsforskjellen på dem? Og hvilke billigvarianter er evt ok?

Marte sine gikk i stykker i helga, og vi drar på ferie tirsdag morgen - og crocs (e.l.) må jo være med Synes mange er så brede i foten, og Marte har smaaaal fot...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 11:19   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Turbo sine rema crocs til 29 kr har holdt bedre en de org. crocsene. Han bruker de over alt ute om sommeren. Klatrer i de. leker i gjørma med de hehe. Ja...


Rema crocsene er i samme kvalitet som org crocs. Men de liksom vi kjøpte på kreta er i mere plast aktig. en gummi aktig.


De hadde glogs , med cars på eurosko. lurer på om skal kjøpe de til han eller bestille org. glogsen koster jo 199 kr.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 12:27   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Når jeg har kjent på disse billige variantene så har jo de føltes veldig stive og harde. Kan ikke sammenlignes en gang med de gode myke originale.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 12:29   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg kjøpte meg et par tror det er clogs, og var fornøyd med dem. Frem til jeg prøvde mannen sine ekte crocs.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 12:52   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg har hørt at ekte crocs er mindre "svett" enn kopiene... Jeg har uekte og liker de ikke, gutta digger sine, de har crocs. Minsten har ikke vett på å si noe annet, men jeg er helt sikker på at han på 5.5 hadde sagt ifra hvis de var svette og ekle. Han digger dem.


Sist redigert av Anne C : 06-07-08 kl 13:07.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 13:00   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Når jeg har kjent på disse billige variantene så har jo de føltes veldig stive og harde. Kan ikke sammenlignes en gang med de gode myke originale.


De på rema luktet ikke, de var like mye og gode som de orginale.

Til turbo som sliter de ut på 3 uker så er det sikkert gode nok. skal de på tur i bhg har han sandaler på, eller joggesko. De brukes bare ute.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 13:05   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Eurosko sine (BO) er gode. De er smalere enn crocks. De variantene jeg har sett på Nille og slikt virker veldig harde, men Rema sine er faktisk ikke verst.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 14:22   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Snuppa har har 3 par, 1 par ekte, og 2 par Rema"crocs", og vi merker ingen forskjell. Hun velger like gjerne de uekte som de ekte, og går like bra i alle tre parene. Vi har ikke prøvd noen andre uekte typer. Jeg har forresten sett at Kiwi hadde samme type "crocs" som Rema hadde tidligere, og til 30 kroner paret, gjør det vel ikke så mye om det evt. er et bomkjøp.

Nevøen fikk et par Rema"crocs" av meg, og han har bodd i de siden.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 14:58   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg har to par fra Obs og synes de er gode å ha på foten, selvsagt ingen tursko...,
men det tror jeg heller ikke Crocs er
Eldstemann har et par fra Plantasjen og der er også helt ok.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:01   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Holy Soles er bedre enn Crocs syntes jeg. De er like i materialet, men "nettere".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:42   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Vår lille hadde et par juksecrocs, men hatet de. De to parene med vanlige crocs derimot, vil hun helst bruke hver dag. Ut i fra det konkluderer jeg med at originalen faktisk er bedre.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:43   #12
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg liker ikke å kjøpe etterligninger sånn generelt. Kjøpte et etterligningsbord, og er ikke helt komfortabel, kjenner jeg.

Vi bruker Crocs.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:50   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Holy Soles er bedre enn Crocs syntes jeg. De er like i materialet, men "nettere".

Holey Soles og Crocs er begge orginalen, det er akkurat samme greien. Det var samme firma, inntil eierne begynte å krangle.


Poden har noen fra Plantasjen. De har holdt i over et år som innsko i barnehagen. Litt slitt foran, men eller like fine.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 15:59   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Holy Soles er bedre enn Crocs syntes jeg. De er like i materialet, men "nettere".

De har jeg også. Jeg har prøvd mange forskjellige, og Holy Soles er definitivt de som kommer nærmest, jeg kjenner faktisk ikke forskjell på disse og ekte Crocs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:00   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Holey Soles og Crocs er begge orginalen, det er akkurat samme greien. Det var samme firma, inntil eierne begynte å krangle.

Ah ja, der ser man. Og så er HS billigere også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:05   #16
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Hestejenta har et par fra Nille til 49.- kr og er kjempefornøyd med dem

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:41   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Holy Soles er bedre enn Crocs syntes jeg. De er like i materialet, men "nettere".


Url?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 19:02   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Nå har vi aldri hatt Crocs, men kun jukse utgaven.
Minsten sine holdt 1,5 år med daglig bruk, inkl to uker i syden hvor han brukte de som badesko.
Helt suveren og jeg tror jeg kjøpte de hos Nille.
Nå har vi kjøpt et par til og får se om de holder like bra.
Jeg hadde aldri betalt 400,- for plastsko.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 20:07   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Url?

De selger dem bla. på Obs.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 20:35   #20
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg kjøpte kopi første gangen jeg skulle ha slike, men etter å ha hatt originale Crocs kommer jeg aldri til å kjøpe noe annet. Hele familien her har 2 par Crocs hver i forskjellige varianter.

Men når man er i knipe og skal på ferie så hadde jeg kanskje kjøpt kopi.
Man må bare gjøre det beste ut at situasjonen og det man har tilgjengelig.
Jeg hadde nok aldri kjøpt Crocs i butikkene her, det er altfor dyrt synes jeg.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no