Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er Michael Kors helt ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-19, 17:53   #41
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

TV2 har testet kvaliteten, snevert ekspertpanel, men ikke usannsynlig. Jeg vurderte den til stor bærbar PC, men tvilte på skinnkvaliteten og stroppene.
https://www.tv2.no/a/9876367/

Jeg kjøpte en brukt Campomaggi til en billig penge i går, gleder meg til den kommer. Den lukter skinn.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-19, 11:31   #42
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Eg bruke mi enda i alle fall, den er så sjukt praktisk! Den er jo ikkje særlig dyrare enn ei ordinær PC-veske i skinn og no finn du flust av dei på Finn til en enda billigare penge.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-19, 12:14   #43
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

TV2 har testet kvaliteten, snevert ekspertpanel, men ikke usannsynlig. Jeg vurderte den til stor bærbar PC, men tvilte på skinnkvaliteten og stroppene.
https://www.tv2.no/a/9876367/

Jeg har brukt min i mange år, som PC-veske, og fylt den til randen med ganske tunge ting. Jeg syns den har holdt seg godt. Ikke at et datagrunnlag på én er så mye å skryte av, så klart.

Nå er den definitivt utslitt, men jeg syns ikke det er ille, etter fem års bruk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-19, 13:56   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Michael Kors helt ut?

Sjefen min kjøpte seg nettopp en, en firkantet stor og stiv en. Pen og praktisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no