Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-19, 20:44   #501
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Fotballklubben.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 09-04-19, 21:46   #502
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

No er eg lei av jobb og retting og planlkveld så eg skal på jobb fra halv tre til halv åtte i mårra og får ikkje retta da. Og skuldrene verker og hodet verker og nesa er full av pollendingser. Og ei hyperoveraktiv mor på 74, og fri flyt av hormoner hjå husstandens yngste. (Og det kjennest ut som om det er nokon hos husstandens eldste også). Har lyst å reise vekk og drite i alt.
Og lyst på ein snill kjæreste.
Puh. Sånn, det var deilig å få alt ut i ein kjemppegruff.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 09-04-19, 21:59   #503
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Når man har glemt at det skal være turdag i morgen og man må kjøre på butikken å handle kl.21.30, er jo kvelden da...

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 09-04-19, 22:05   #504
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Sur for at ingen gidder å sette på en ny dorull når det er tomt. Her gjør jeg alt for alle men hva får jeg igjen da?

Ja ikke sant det er irriterende. Jeg dreiv en stund og halte både avkom og helt til doen, når jeg visste hvem som hadde vært der sist., og tvang dem til å sette inn ny rull. Og det har virket. Men nå har jeg en leieboer å oppdra. Æsj.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 10-04-19, 09:15   #505
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Inkassokrav jeg mener er feil og som vitner om dårlig kundeservice (jobb).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 10-04-19, 09:19   #506
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Sykdom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 10-04-19, 09:25   #507
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Slitsom uke med masse kveldsmøter.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 10-04-19, 12:46   #508
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At plassen ved siden meg var solgt før jeg rakk å kjøpe den. Var jaggu inne med en gang billettene ble sluppet. Den har for fanken vært ledig hele sesongen jo.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 10-04-19, 15:10   #509
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Har lyst til å streike. Gjør alt jeg kan, men det er fanken aldri godt nok.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 10-04-19, 18:22   #510
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Barnets far som på ramme alvor sier han vil ha samvær med sønnen, med overnatting. Men at han ikke vil inngå noen avtale om når, og heller ikke informere meg på noen som helst måte, bare hente sønnen og la sønnen sende en SMS ved leggetid. Og hun fordømt veike veilederen hans hos bv som sier «når far omsider vil ha samvær så må du forsøke å være fleksibel» Men far da? «Han vil jo ikke ha dialog, så da nytter det ikke.» Beklager, men nei. Vil han ha samvær, skal vi ha avtale. Hvis ikke får han ikke overnatting. Så får han dra meg for retten om han er uenig - så vi kan få den avtalen han ikke vil lage.

I alle dager? Hvordan mener veileder at dette er starten på et sunt og godt forhold? Barn (og voksne) trenger jo et snev av forutsigbarhet. O.o

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 11-04-19, 13:21   #511
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At jobben/sjefen er så treig med å sette opp ferieplan. Ønsker er sendt inn for lengst, og vi får stadig beskjed om om at vi skal ta det opp på "neste møte", men det blir stadig utsatt. Jeg blir superstressa både med tanke på bestilling av ferie og planlegging av evt. barnevakt når SFO er stengt.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 11-04-19, 13:43   #512
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At jeg ikke klarer å starte på noe. Får besøk i helga og det ser ikke ut i leiligheta.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 14-04-19, 08:56   #513
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Omgangssykt barn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-04-19, 11:13   #514
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Vi holder på med nytt bad. I dag er arbeidsfolka for å hente flisene vi har kjøpt. Først påstår flisebutikken at vi ikke har betalt. De finner papirene, og så viser det seg faen ta at de ikke har flisene på lager og det tar tre uker å få levert fra nå. Det går mot å heve kjøpet og handle et annet sted.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 15-04-19, 11:54   #515
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Vi har en skikkelig drittdo som lekker. Jeg HATER den doen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-04-19, 14:34   #516
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Av og til føler jeg meg som Halvor i Radio Rocks "ta deg sammen"-spalte Hva er det med FOLK? Som gang på gang på GANG parkerer som om de er rusa! Hva med å folde inn sidespeilene hvis du insisterer på å parkere et lakkstrøk fra bilen ved siden av. Og nei, det er ikke "plass", hvis det betyr at du må gå ut via takluke eller bagasjerommet. Og hvis du ikke klarer å ta såpass hensyn, at du ikke slenger egen dør inn i nabobilen, bør du hvertfall i det minste passe på at nabobilen er tom :lamerketilatdetristetibilenforåsidetsånn:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-19, 14:41   #517
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Henger meg på deg, Billa. 2 biler klarte å okkupere 4 plasser når jeg var innom den lokale butikken tidligere i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 20-04-19, 19:54   #518
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Vi sitter på Tenerife på 4. dagen og kan telle på en hånd soltimene vi har hatt siden vi kom.
Kjempestas å fryse i syden mens det er sommer hjemme.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 21-04-19, 08:00   #519
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Gruffer over egen følelse når alle feriebildene tapetserer sosiale medier. Jeg unner selvsagt alle å dra på ferie, men det blir litt voldsomt. Snart hverdag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 21-04-19, 08:23   #520
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gruffer over egen følelse når alle feriebildene tapetserer sosiale medier. Jeg unner selvsagt alle å dra på ferie, men det blir litt voldsomt. Snart hverdag.

Jeg er hjemme og skriver bachelor. Vi er fler!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no