Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinner og menn på forumet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 10:59   #41
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Nei, det er uvesentlig for meg. Jeg trives med at det er både menn og kvinner her inne, men det gjør meg ingenting å diskutere eller tulle med en annen bruker uten å vite kjønn. Flørte gjør jeg i øst og vest uansett.

Og akkurat da kunne det være greit å vite seksuell legning for å skille om man erter tilbake eller virkelig legger opp til noe.




Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:01   #42
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Og akkurat da kunne det være greit å vite seksuell legning for å skille om man erter tilbake eller virkelig legger opp til noe.




Jeg legger ikke opp til noe før jeg sender deg tlfnr mitt. Før det er det bare flørt, og du kan ta det med ro

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:05   #43
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg legger ikke opp til noe før jeg sender deg tlfnr mitt. Før det er det bare flørt, og du kan ta det med ro

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:19   #44
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg vil gjerne vite kjønn. Og så vil jeg gjerne ha meg frabedt alle kvinnene som bruker manndige avatarer. Prøver dere å forvirre oss andre med å gi inntrykk av at det er flere menn her enn de lusne 3 jeg til nå har fått med meg .
Fy på deg Iset f.eks., for jeg vet at du er kvinne nemlig.

Når det er sagt, så synes ikke jeg heller det har noe å si i diskusjonene, men jeg er nysgjerrig og synes det hadde vært hyggelig å se veksten som kan komme med menn her inne etter hvert.

Og når det gjelder flørting, så er jeg så gammeldags at jeg bare flørter med menn

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:21   #45
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Det er flere enn tre av oss nå, @nne!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:39   #46
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Og så vil jeg gjerne ha meg frabedt alle kvinnene som bruker manndige avatarer. Prøver dere å forvirre oss andre med å gi inntrykk av at det er flere menn her enn de lusne 3 jeg til nå har fått med meg .
Fy på deg Iset f.eks., for jeg vet at du er kvinne nemlig.

Og du er helt sikker på at det ikke er en hankatt du har i avataren?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 10-10-06 kl 11:46.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:44   #47
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og du er helt sikker på at det ikke er en hankatt du har i signaturen?

Avataren...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:46   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Avataren...

Avataren. Hups. Takk. Lunsj nå, tror jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:53   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Siden jeg er den mest nysgjerrige person på denne jord, så hadde det selvsagt vært greit om vi hadde kjønnet i profilen.

Men ikke i avataren. Ett sted går nemlig grensen. : prippen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:57   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men ikke i avataren. Ett sted går nemlig grensen. : prippen:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 13:58   #51
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men ikke i avataren. Ett sted går nemlig grensen. : prippen:


Næsj, det kunne da blitt festlig.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 14:21   #52
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Næsj, det kunne da blitt festlig.


Sønnen min (på 2 1/2) spurte for en stund siden, da han så meg i dusjen:

"Mamma har ikke tiss.
(tenkepause)
Mamma sin tiss e ølakt?"

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:19   #53
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er flere enn tre av oss nå, @nne!

Det er kjempefint. Synes dere skulle hatt deres egen presentasjonstråd jeg, slik at vi ikke går glipp av noen.
Og du Ryli; det er ikke noe morsomt å erte deg lenger når du ikke ser det eller bryr deg om det.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:26   #54
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Det er kjempefint. Synes dere skulle hatt deres egen presentasjonstråd jeg, slik at vi ikke går glipp av noen.

Jeg syns det blir mye mer spennende hvis dere prøver dere frem.

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Og du Ryli; det er ikke noe morsomt å erte deg lenger når du ikke ser det eller bryr deg om det.

Jeg bryr meg nok fremdeles. Men det er litt høyere aktivitet her inne, så det er ikke alltid jeg får det med meg. Du får gi meg et hint.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 18:13   #55
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Det var jo i mitt forrige innlegg i denne tråden da . Jeg var sikker på at det var noe der du ville hengt deg opp i, og så kunne det blitt litt morro ut av det .
Men du, vi stopper her da, så får jeg heller tåle at jeg og en av mine spøker ble oversett :cry:
Vi er jo ikke i flisespikkerforumet nå

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:50   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg vil vite. Man forsøker jo å se personen for sitt indre øye der man formulerer og kverulerer sine svar. Og siden jeg bare vet om 2 menn, HP og Ryli, (hvis ikke him er en mann, da ) Tenk at det lusker ukjente menn rundt her Menn og kvinner er nå litt forskjellige, og hvis man vet kjønnet så kan man forsøke å tolke innlegget ut fra kjønnsstereotyper. Man kan sikkert argumentere at det er bra for oss å ikke vite, at vi blir mindre forutintatt, at det ikke skal ha noe å si, at vi slår et slag for likestilling etc. (men jeg vil vite)

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:54   #57
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Jeg syns det er greit å vite,jeg

:flørtende bråkebøtte:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:58   #58
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Har ikke tenkt over det. Så egentlig spiller det liten rolle.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:07   #59
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Det spiller ingen rolle for meg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:46   #60
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinner og menn på forumet

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Jeg var sikker på at det var noe der du ville hengt deg opp i, og så kunne det blitt litt morro ut av det .
Men du, vi stopper her da, så får jeg heller tåle at jeg og en av mine spøker ble oversett :cry:

Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne overse den. Er visst ute av trening.

Hvordan vet dere at jeg er mann, forresten? Bare fordi jeg har sagt det selv, så stoler dere blindt på det?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no