Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-følelser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: IKEA - hva føler du?
Jeg elsker IKEA og IKEA elsker meg. 73 73,74%
IKEA er noe herk og jeg hater det. 5 5,05%
IKEA, schmikea. Couldn't care less. 20 20,20%
Denne pollen har vi hatt før, men for all del... 3 3,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 11:59   #61
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er ganske misforstått dette med at IKEA skal ha dårligere kvalitet enn andre bare fordi de er billigere. Grunnen til at IKEA kan selge billigere enn mindre forretninger og kjeder, er at de produserer svært store kvanta og da får de selvsagt rimeligere pris enn konkurrentene.

I tillegg er de ekstremt opptatt av dette med frakt og fraktkostnader når de designer produktene. Det finnes vel knapt en ting fra IKEA som ikke kan pakkes ned i en bitteliten pappeske. Det forundrer meg ikke om de får fire ganger så mye inn i en lastebil som det andre møbelkjeder får.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:17   #62
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Halve moroa er jo å åpne flatpakkene, og skru sammen selv. Som Hobbes gjør jeg det helt selv, og mannen har ikke lov til å gjøre annet enn å rekke meg en skrue i ny og ne.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:34   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har IKEA-angst. Bare tanken på å kjøre inn på de abnorme parkeringsplassene uten ledige plasser i mils omkrets får nakkemusklene mine til å ligne gitarstrenger. Og you can check out any time you like, but you can never leave. Det mangler alltid en del, eller de er utsolgt for trådkurver, eller topphyllen, eller så brekker fa/&nskapet i den ene siden, også må du tilbake. Også kjøper du en liten ting til, som mangler en skrue.

Nå har jeg vært clean i 2 år. Men barnerommet må oppgraderes. Jeg gruer meg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 13:00   #64
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror jeg hadde elsket ikea om det var i nærområdet...

Jeg tror jeg elsker det selv om det ikke finnes i hundre mils omkrets.

Plukke ut fra katalogen/nettsidene, skrive bestillingsliste og sende inn. Selv med tre tusen i porto blir det mye billigere enn å kjøpe i "vanlig" møbelbutikk. Det er bare å samle opp litt, eller alliere seg med flere og bestille i lag.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 13:42   #65
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker Ikea.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 13:47   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er ganske misforstått dette med at IKEA skal ha dårligere kvalitet enn andre bare fordi de er billigere. Grunnen til at IKEA kan selge billigere enn mindre forretninger og kjeder, er at de produserer svært store kvanta og da får de selvsagt rimeligere pris enn konkurrentene.
Jeg har en svin-dyr (men fortsatt Asia-produsert...) spisegruppe. Solgt gjennom en interiør-kjede som markedsfører seg i et annet segment enn IKEA, dvs. dyrt og eksklusivt, og få møbler av hver type. Den har ikke det grann bedre kvalitet enn IKEA-møblene mine.

Godt poeng. Jeg synes heller ikke IKEA har dårligere kvalitet enn andre kjeder, jeg er kjempefornøyd med det (og det er mye) vi har handlet der.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:33   #67
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg savner et alternativ mellom 1 og 2.

Jeg også. Jeg elsker ikke Ikea, men jeg har funnet mye fint (og rimelig) der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:37   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er så og si aldri på IKEA. Det er litt godt, gammeldags snobberi som sitter igjen tror jeg. Da jeg var liten sa moren min ved et par anledninger at vel var vi ikke velbeslått, men så ille stelt med oss at vi måtte handle på IKEA, var det tross alt ikke. Det sitter i ryggmargen.

Det høres jo helt merkelig ut. Handler du på kjeder som Bohus og Skeidar da? Ikea har jo mye som er i både bedre design og kvalitet enn det meste som selges der. At det er billigere burde jo ikke trekke så veldig ned.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:41   #69
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Gjensidig forelsket !
Mannen også, så vi er en lykkelig trekant ved hvert besøk.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:53   #70
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg savner et alternativ mellom 1 og 2.


Jeg hater ikea, men er avhengig. Det kan være ganske vondt.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:57   #71
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.


Jeg hater ikea, men er avhengig. Det kan være ganske vondt.

Følelsesspennet omkring Ikea er stort og komplekst, med andre ord!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:02   #72
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.024
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker Ikea, og Ikea elsker meg.

Men jeg må ærlig innrømme at det har vært litt luksus å kunne gå i andre butikker å kjøpe inn møbler etter at vi satt igjen med penger etter hussalg. Tidligere kunne man glatt tatt bilde av stua vår for å sette det i Ikea-katalogen, men nå er det faktisk bare seksjonen vår igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:03   #73
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

IKEA har mye bra og mye ræl.

Signerer. Dessuten får jeg tørre linser av inneklimaet der. ( )

Eller kanskje det er stressrelatert?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:03   #74
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker IKEA, og jeg tror IKEA elsker meg tilbake...

Jeg går gjerne dit uten annet ærend enn å være sulten. Fint å sanke inspirasjon, og vi kjøper ofte batterier, melkeglass og servietter. Skal vi kjøpe møbler må det planlegges nøye, klarer aldri å bestemme meg når vi er der, valget må være tatt på forhånd.

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:09   #75
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg vil ikke si at jeg elsker IKEA, men er kanskje litt betatt til tider tider. Jeg ser poengene dine, Lisa, men jeg er ikke sikker på at IKEA er så mye verre enn de andre kjedene. Og på IKEA kan man i hvert fall være ganske sikker på at man ikke får regnskogstømmer, og det er jo et miljøpluss.

Jeg har forøvrig IKEAmøbler (skrivebord, stol og hyller) fra barnerommet mitt, kjøpt på begynnelsen av 70-tallet, fortsatt i bruk. Og jeg tror ikke jeg har kastet noe annet fra IKEA enn en 30 år gammel kjøkkenstol. En sofa fra Skeidar, derimot... Ellers elsker jeg å sette sammen IKEAmøbler - sambo får ikke nærme seg annet enn for å holde eller gi skruer.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:33   #76
Pusurkine
Superaktiv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 405
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Sorry men jeg er helt uneig med deg. IKEA er og forblir et stjerneeksempel på forbukersamfunnet. Folk elsker det fordi det er billig, man ler og sier man ikke kan gå inn på IKEA uten å komme ut igjen med masse ting fordi det er tilgjenglig og det er billig. Jeg blir nærmest fysisk kvalm når jeg hører hvordan IKEA legger opp markedsføringen sin. Tror ikke IKEA er særlig miljøvennlig da en sofa derifra vel har en levetid på ca 4 år før den byttes, de bygger større og større varehus, alle varer er produsert langt bortefra og folk reiser i hopetall for å handle handle handle, billig stæsj. Der jeg kommer fra tar mange seg en IKEA tør på lørdager som en "familiedag", - har alltids "råd" til å kjøpe seg noe på IKEA ...

nei, sorry, men som sagt, jeg HATER virkelig IKEA

Og jeg blir like provosert hver gang folk sier "det er bare IKEA, kan alltids bytte den hvis vi ikke er fornøyd, kostet bare "x" antall kroner

IKEA, Toys'r us, Walmart osv. alt det samme. Masseprodusert til lavest mulig pris.

Hvilke land er møblene du kjøper laget i?

Jeg er helt uenig med deg faktisk, de møblene jeg har kjøpt på Skeidar f.eks varer ikke lengre.

  • Når jeg bytter møbler er det helst i forbindelse med flytting og endret størrelse på rom osv eller endrede behov.
  • Jeg har aldri hatt et møbel i bare 4 år.
  • Min erfaring er at hvis jeg kjøper møbelserier fra IKEA, kan jeg få kjøpt til ting i mange år etterpå (dvs komplettere, skifte stil med nye trekk osv)
  • Når en del går i stykker på IKEA-møbler er det lett å skaffe reservedeler, ingen grunn til å kaste møblene altså (har nettopp skaffet ekstraskruer til lenestoler som er 30 år gamle)
  • Jeg er kanskje ekstrem, men har kjøpt det aller meste på IKEA, fordi det er enkelt, og jeg gidder ikke kjøre byen rundt i masse butikker, greit det finnes alltid noe kulere, men jeg vil at det skal være greit nok, legger heller ned mer penger i selve huset (varmevifter, isolasjon osv).
  • Jeg synes mange av produktene til IKEA har litt variasjonsmuligheter slik at jeg kan sette sammen produktet på min måte, slik at ikke alle IKEA hyller f.eks blir like.
  • Jeg tror IKEA er relativt miljøbevisste og etiske, for dem ville det være katastrofe å få negative omtaler ala det Telenor har fått nå.
Legger til:
Jeg er absolutt for å kjøpe møbler produsert i Norge der det er naturlig. Den største møbelinvesteringen jeg har gjort er et spisebord laget av furu med ekstralemmer, veldig kraftig og robust sak, 3 meter langt samt 2 ekstra lemmer. Dette bordet er spesialbestilt av møbelsnekker i Norge.


Sist redigert av Pusurkine : 29-06-08 kl 22:00.
Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:44   #77
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.865
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-følelser

Vi har ikke brukt IKEA så veldig mye tidligere, selv om vi bor i Oslo.
Kjøpte en sovesofa der for etpar år siden og litt småstæsj til Storebror sitt rom. Men valgte å kjøpe kjøkken der nå i år når vi byttet ut. Fornøyd med dette vi har kjøpt, iallefall. Men er ingen superhandler der. Tror vi oftere har reist til Skeidar på Alnabru.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:55   #78
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: IKEA-følelser

Jeg er virkelig ikke glad i IKEA.
Bare tanken på å dra dit får meg til å bli helt kortpustet, samme med mannen, så vi er aldri der.
Da skal vi heller dille rundt i designbutikker i nærområdet med lite folk i, som har design vi virkelig liker, som er litt sært og som ikke annenhver nabo også har, god kvalitet og gjerne litt høyere priser.
Mannen er nok mere snobb på området enn jeg er.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:28   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har svart belte i IKEA.

(og elsker Scarletts musikkreferanse som faktisk er veldig sann. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:46   #80
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg trodde jeg likte IKEA, helt til jeg flyttet 5 min unna IKEA Åsane, i nytt hus, og oppdaget at jeg faktisk ikke likte så mye av det de hadde likevel.

Sikkert blitt kresen og fin på det med årene

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ikea


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no