Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Automatisk utlogging fra forumet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-16, 15:00   #1
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Automatisk utlogging fra forumet

Det skjer stadig vekk at jeg skriver svar i en tråd, for så å finne at jeg er blitt logget ut når jeg skal legge inn svaret.

Jeg skjønner at automatisk utlogging etter en stunds inaktivitet er en god idé, altså, men kan man ikke få være pålogget lenge nok til at man rekker å skrive ferdig et innlegg? Eller er det bare jeg som skriver alt for treigt?

(Jeg har prøvd å finne ut om tiden det tar før man logges ut kan stilles inn noe sted, men fant ikke noe.)

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 15:03   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Det skjer stadig vekk at jeg skriver svar i en tråd, for så å finne at jeg er blitt logget ut når jeg skal legge inn svaret.

Jeg skjønner at automatisk utlogging etter en stunds inaktivitet er en god idé, altså, men kan man ikke få være pålogget lenge nok til at man rekker å skrive ferdig et innlegg? Eller er det bare jeg som skriver alt for treigt?

(Jeg har prøvd å finne ut om tiden det tar før man logges ut kan stilles inn noe sted, men fant ikke noe.)

Du kan krysse av på "Forbli pålogget", då blir du ikkje logga ut.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 15:08   #3
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Men jeg vil ikke nødvendigvis det, jeg vil bare ha mer enn to minutter på å knote ferdig innlegget mitt.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 15:11   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Men jeg vil ikke nødvendigvis det, jeg vil bare ha mer enn to minutter på å knote ferdig innlegget mitt.

Eg har ikkje finne nokon mellomting.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-16, 16:25   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Det tar rundt 15 minutter før du logges av. Ctrl + A, Ctrl + C kan være en god rutine å få i fingrene om du ikke vil at forumet skal huske deg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 11:43   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Jeg strever også med at jeg ikke klarer å knote ferdig innlegg før jeg blir hivd ut.

Det dumme er at man ikke bare kan logge seg på og fortsette, slik man kan i en del kommentarfelt o.l., men teksten blir vekk. Har i hvert fall lært meg å kopiere teksten før jeg refresher.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 12:43   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Det er en eller annen bug som gjør at man tidvis blir logget ut før det har gått så mye som 1 minutt også. Tror det kanskje har med oppdatering av egne innlegg å gjøre. Har opplevd det flere ganger i det siste.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-16, 17:58   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Om det er en bug så må den ligge i at nettleseren utløper og sletter informasjonskapslene før tiden. Inkognito/privat surfing kan gjøre det, eller plugins som blokkerer sporing/annonser kan også rote med pålogging i forumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-16, 09:07   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Automatisk utlogging fra forumet

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Om det er en bug så må den ligge i at nettleseren utløper og sletter informasjonskapslene før tiden. Inkognito/privat surfing kan gjøre det, eller plugins som blokkerer sporing/annonser kan også rote med pålogging i forumet.

Det er ingen av de to som gjør det hos meg.

Nå skjedde det igjen akkurat, og jeg surfer verken privat eller har plugins som blokkerer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no