Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

10-årsjubileum og prikkebonansa

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 22:17   #341
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Men, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 22:43   #342
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det?

Fordi det er GØY!!! Trenger man andre grunner?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 22:48   #343
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det?

Eg prikka for å få gitt nok prikkar til å hjelpe Lilletrille inn i M2 i første omgang. Og så bare fortsatte eg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 22:49   #344
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Jeg er fortsatt på mobilen, og prikking er et slit! Derfor ingen kommentarer fra meg, bare en felles:
(En av de få smileyene jeg husker)

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 00:46   #345
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det?

Fordi det er hyggelig og gir god stemning!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 01:26   #346
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Først nå skjønte jeg hvorfor det har kommet et par prikker fra hauggamle innlegg, med ytterst underlig følgekommentar.
Å ta en ørliten pause fra fp altså, da skjer det saker og ting og ingen tråder er hva man tror de er.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 07:42   #347
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men, eh: Hvorfor driver dere og prikker sånn? Jeg har skjønt at det er lov, men bortsett fra det?

Selv jeg som ikke deltar så mye i diskusjonene her syntes at det var artig og hyggelig.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 17:22   #348
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Fordi det er hyggelig og gir god stemning!

Jeg har prøvd å gi noen prikker i retur til de som har gitt til meg, altså, men jeg gikk fort lei. Vet ikke om jeg synes det er et kjempepoeng å hjelpe folk inn i M2, er det ikke meningen at man skal ha gjort seg fortjent til det? Jaja, jeg har ingen sterke motforestillinger her, det var vel mer at jeg først trodde det var et poeng med det, men da jeg skjønte at det bare var for gøy, syntes jeg ikke at det var så gøy.
Jaffal ikke det jeg har ledd mest av på FP.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 18:11   #349
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Det er hyggelig, ja, fint å få noen gode ord og ikke minst GI noen gode ord. Det skaper god stemning, og gav en flott fellesskapsfølelse her innen i helga pg sist uke.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 18:30   #350
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Man trenger jo ikke prikke helt vilkårlig, sjøl om man prikker flere enn man pleier. (Jeg brukte ikke opp kvota mi i går, og ikke skal jeg gjøre det heller. Nå er det så hektisk fram til høstferien at det blir mindre forum og mindre prikking for min del, men det var moro for en dag. Og litt svimlende. )

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:13   #351
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 10-årsjubileum og prikkebonansa

Jeg prikker fordi det er hyggelig. Prøver å prikke jevnt og trutt, og har ikke vært med på noen prikkebonanza, men prikker innlegg som jeg er enig i, synes er morsomme eller ellers er verdt en prikk.

Målet er å bruke og spre prikkene så mye at jeg ikke får den meldingen om at du må prikke andre før du kan prikke xx igjen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no