Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lakris brûlée

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 20:51   #1
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Lakris brûlée

For noen år siden besøkte jeg Rolfs kök (http://www.rolfskok.se/default.asp) i Stockholm, en gjennomført deilig opplevelse.

Til dessert spiste jeg "lakrits brûlée", som hadde samme konsistens som crème brûlée, men med smak av lakris, som dere sikkert skjønner... Smaken kan jeg drømme om fremdeles, men jeg skulle så gjerne prøvd å lage den selv.

Er det noen som har en oppskrift på denne fantastiske desserten? Eller ev. en god idé til hvordan lage en oppskrift? Har kjøpt lakris på apoteket, men har liksom ikke orket å begynne eksperimenteringen...

Takknemlig for alle svar!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no