Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken Vår/høstdress skal dere kjøpe/bruke i år?
Ticket2Heaven 10 9,62%
Troll 15 14,42%
Reima 44 42,31%
Reflex 10 9,62%
Annet merke 19 18,27%
Var dette en dårlig poll? 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 14:43   #101
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Ingen.
Nå har jeg to mer eller mindre ubrukte dresser fra tidligere år, så jeg har ikke tenkt å bruke fem flate øre på en ny en.
OM jeg absolutt skal ha en, så skal jeg se om jeg får tak i en billig Reflex-dress, de har ofte vært på tilbud.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 19:51   #102
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Dere som har Trolldress og tar ut foret: er dere fornøyd med den som vår/høstdress?

Den MeMini-dressen var nydelig fin.

c27: si ifra når du får svar på mailen din. Lurer også på T2H-sin vårdress.

Bebito har vårdressene fra TTH til 799kr. Så bare å bestille fra dem. Tror dem hadde de fleste fargene!!
Jeg har ikke bestemt meg for farge enda. Og tenkte å sjekke po.p sin. Men tror jeg tar todlet fra Po.p og dress fra TTH.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:45   #103
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Storebror har en trolldress fra i vinter, lillesøster har en Reflex vårdress.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:57   #104
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har aldri hatt vårdress/høstdress til storebror. Han hadde først en sånn type dress fra REIMA som hadde teddyfòr inni og som kunne tas ut. Siste dressen var fra TROLL med ullfòr.
Lillebror var så mye mindre i størrelse ved barnehage-oppstart så jeg fikk arve en billigutgave vårdress brukt fra en nabo som han har brukt i overgangene. Nå er denne for liten. Først nå etter nyttår har han tatt i bruk arvedressen etter storebror.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:58   #105
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Dere som har Trolldress og tar ut foret: er dere fornøyd med den som vår/høstdress?

Den MeMini-dressen var nydelig fin.

c27: si ifra når du får svar på mailen din. Lurer også på T2H-sin vårdress.

Storebror har hatt 2 Trolldresser med løs ulldress og de har vært glimrende som vårdress, når man har tatt ut ulldressen. Barnehagen har i alle fall skrytt veldig av den. Jeg har også likt at Troll Classic-dressen er flere dresser i en. Vi har brukt begge delene; både sammen om vinteren og hver for seg på våren og i andre anledninger. Man får mye dress for pengene synes jeg. Nå har storebror en Rampetrolldress. Den har fast for, men jeg tror at neste dress blir en Classic igjen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 11:59   #106
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Vi har kjøpt en brukt Reima Tec til minstemor som skal i barnehagen. Ellers har vi to HH dresser til de andre to som vi kan ta foret ut av. Men de har egentlig brukt regnbukse mest, og så vanlige bukser. Trolldressene har vi kun brukt vinterstid. Syntes de var for dyre til å herje rundt i når det ikke var snø.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 15:28   #107
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Vi har alltid vært fornøyde med Reima, så det blir nok det i år også.

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 20:00   #108
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Storebror har en reflexdress som funker utmerket og passer ennå. Lillesøster har fått superfin reimatecdress av sin shoppingglade farmor.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 12:08   #109
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har kjøpt en brukt Reima Tec vårdress også fikk hun et POP jakke/bukse sett av mormoren sin

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 11:45   #110
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Lillesøster har fått seg ny Ticketdress. Rosa med røde blomster. Utrolig søt! Hadde vår/høstdress fra Ticket i fjor også, og var veldig fornøyd. Helt vanntett og ble brukt istedet for regntøy også.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no