Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-07, 23:43   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Det er en Bebe comfort high trek. bagen er 76cm tror jeg.. så liten i forhold til andre duo vogner.

Hvis man får barn på høsten ville jeg ikke valgt en så liten bag. Vi hadde en god, gammeldags Simo fra søttitallet til Lille B når han ble født i slutten av oktober, god plass til skikkelig skinnpose og alt, allikevel vokste han ut av den innen påske. Men nå var han lang, noe vi regnet med at han kom til å bli, så det har jo selvfølgelig sitt å si.

Du har fått mange bra tips, lykke til med valget!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:20   #22
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg ville også kjøpt en brukt dypvogn/bagvogn og kjøpt ny sportsvogn. Nesten alle jeg kjenner kjøper ny sportsvogn uansett. Du kommer til å vite mye mer om hvilken type vogn som passer for dere når nurket er noen måneder, og da kommer du antakelig til å bli mer fornøyd med sportsvognen.

Akkurat det jeg også har erfart, spesielt som førstegangsforeldre.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 13:57   #23
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Vi har Teutonia Spirit S. Kjempefornøyd.



Nå har snuppa flyttet over i sportsvogndelen, men hun kunne fint ha ligget i baggen noen mnd til, med løse seler.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 14:44   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Skal du ha en kombinert sports- og bagvogn ville jeg valgt en som har vendbar sportsdel (det har ikke f.eks OTH), for jeg synes det er tidlig for et barn å sitte vendt fra foreldrene med det samme det har vokst fra bagen. Bagen blir som regel for liten når barnet er 6-8 mnd gammel.

Duovognene har generelt større bag, så jeg ville valgt det hvis jeg hadde muligheten. Jeg bor i 5.etasje i en bygård uten heis, så jeg er avhengig av å ha en vogn med liten og smal bag som lett kan løftes av vogna, og en bag på en duovogn vil bli for upraktisk å drasse opp og ned, så jeg må ha kombi. Dette må du også vurdere, ut fra hvordan din situasjon er. Om du kommer til å ha behov for å ta bagen løs fra vogna ofte, om du kommer til å løfte den mye ut og inn av bil (det er da vekta er viktig, ikke for trilling, for det skal temmelig bratte oppoverbakker til for at noen kilo fra eller til merkes. For trilling er det størrelsene på hjulene som teller, jo større hjul, jo lettere å trille, særlig på ujevnt underlag, mens svingbart forhjul gjør det lettere å trille inne på butikker etc).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 15:16   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg hadde god, gammedags Simo Kombivogn, og ville ikke valgt en duovogn. Jeg synes duo er tyngre vogn og denne lettvinte vekslingen fra bag til sportdel (jeg vekslet litt i en overgangsperiode) er veldig bra med kombi. De har god fjæring og gode hjul i snøføre og kurven under gir bedre plass enn de fleste til handleposer og diverse. Sportsvogner med mindre hjul og lav oppbevaringskurv under er helt håpløse på snøen. Da mine gikk over til sportsdel ved ca 6-8 mnd hadde jeg bare et tjukt vattert teppe i bånn og soveposen over i sportdelen, den kan legges helt flatt. De ligger da litt mer åpent, spesielt ved beina, men jeg hadde alltid dyne og teppe over uansett. Det negative er vel at den ikke er spesielt liten og nett, og ergo er ikke av de som tar minst plass i butikken.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 15:27   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg hadde god, gammedags Simo Kombivogn, og ville ikke valgt en duovogn. Jeg synes duo er tyngre vogn og denne lettvinte vekslingen fra bag til sportdel (jeg vekslet litt i en overgangsperiode) er veldig bra med kombi. De har god fjæring og gode hjul i snøføre og kurven under gir bedre plass enn de fleste til handleposer og diverse. Sportsvogner med mindre hjul og lav oppbevaringskurv under er helt håpløse på snøen. Da mine gikk over til sportsdel ved ca 6-8 mnd hadde jeg bare et tjukt vattert teppe i bånn og soveposen over i sportdelen, den kan legges helt flatt. De ligger da litt mer åpent, spesielt ved beina, men jeg hadde alltid dyne og teppe over uansett. Det negative er vel at den ikke er spesielt liten og nett, og ergo er ikke av de som tar minst plass i butikken.

så en simo duo vogn har ikke samme gode fjæringen og gode store hjul og god plass under til handleposer? Vognen i seg selv er jo lettere fordi man slipper å drasse på begge delene på en gang. Og man kan jo lettvint bytte mellom bag og sportsdel så lenge man har begge fremme... man må bare bestemme seg før man går ut døra hjemme om man skal ha bag eller sportsvogn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 17:40   #27
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en barnevogn

Bugaboo Cameleon, den oppfyller i grunn de fleste krav man måtte ha til en vogn

www.bugaboo.com



Jeg har prøvd en mengde vogner, men denne er den eneste som kommer helt til topps, den er så nær drømmevogna man kan komme, fra nyfødt til de slutter med vogn.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:47   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

så en simo duo vogn har ikke samme gode fjæringen og gode store hjul og god plass under til handleposer? Vognen i seg selv er jo lettere fordi man slipper å drasse på begge delene på en gang. Og man kan jo lettvint bytte mellom bag og sportsdel så lenge man har begge fremme... man må bare bestemme seg før man går ut døra hjemme om man skal ha bag eller sportsvogn.

Ble du fornærmet for noe? Jeg uttalte meg kun om hva jeg syntes var positivt med kombivognen, det utelukker selvfølgelig ikke at andre typer vogner kan ha samme egenskapene. Men at plassen under er bedre enn mange andre tror jeg er riktig, spesielt de nye typer "byvogner". Jeg låner en duovogn nå, sportsdelen, og den føles tyngre enn min kombi med bag oppi. Jeg synes ikke det er praktisk at man må bytte del på vogn hele tiden, ihvertfall ikke for en kløne som meg. Bagen er lett å ta av og på, og kan også plasseres under vogna på tur (med ting oppi). Det er greit at andre har andre meninger.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 19:59   #29
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Bugaboo Cameleon, den oppfyller i grunn de fleste krav man måtte ha til en vogn
Jeg har prøvd en mengde vogner, men denne er den eneste som kommer helt til topps, den er så nær drømmevogna man kan komme, fra nyfødt til de slutter med vogn.

Jeg er enig i at Bugaboo er en utrolig god vogn. Jeg har hatt mange vogner, inkludert Bugaboo, og den var perfekt for oss i en periode. Nå har behov og trilleerreng endret seg, og jeg har valgt å bytte den ut med en annen vogn. Dersom hovedinnlegger bor på landet, triller på grus og skogsveier eller stort sett ubrøytet vei om vinteren, ville jeg helt klart ikke anbefalt Bugaboo.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:40   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ble du fornærmet for noe? Jeg uttalte meg kun om hva jeg syntes var positivt med kombivognen, det utelukker selvfølgelig ikke at andre typer vogner kan ha samme egenskapene. Men at plassen under er bedre enn mange andre tror jeg er riktig, spesielt de nye typer "byvogner". Jeg låner en duovogn nå, sportsdelen, og den føles tyngre enn min kombi med bag oppi. Jeg synes ikke det er praktisk at man må bytte del på vogn hele tiden, ihvertfall ikke for en kløne som meg. Bagen er lett å ta av og på, og kan også plasseres under vogna på tur (med ting oppi). Det er greit at andre har andre meninger.

Ble ikke fornermet for jeg vil ikke selv ha hverken simo duo eller kombi vogn jeg. men jeg følte i måten du formulerte deg at din kombivogn hadde disse egenskapene mens duo vogner ofte er vanskelige og ikke har disse. Noe som er feil. Var bare det jeg ville få frem.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:44   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg anbefaler Bugaboo på det varmeste! Jeg har den selv, og den er prøvd ut på ulendt terreng i skogen, i snø i Trysilfjellet, på stranden (i 2-hjulsposisjon som Bugaboo er den eneste som har!), i byen på asfalt, ja nær sagt overalt. Den er knallbra! Kjøpere i Norge får med ett sett større hjul beregnet for nordiske vinterforhold. De har ikke jeg, men jeg har klart meg utmerket allikevel.
Den har høyderegulerbart styre, som mannen på 2 meter synes er glimrende, for da slipper han bøye seg og få vondt i ryggen. Den er utrolig lett, kan bæres på armen opp trapper osv. og den har dreibart forhjul slik at man slipper å løfte seg i hjel for å snu vognen.


www.bugaboo.nl

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 23:48   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Er det ikke Bugaboo som taper alle tester? *kaster inn brannfakkel*

(Og det er Quinny 3XL som vinner.) *nører oppunder*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 01:34   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Den taper mange tester ja, men det ser ut til at de som har den er strålende fornøyd. Jeg har i allefall ikke hørt mange si at de ikke har vært fornøyd med den. Den passer ikke til mitt bruk da, men man må jo vurdere hva slags behov man har.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 09:52   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Den taper mange tester ja, men det ser ut til at de som har den er strålende fornøyd. Jeg har i allefall ikke hørt mange si at de ikke har vært fornøyd med den.

Uff, alle disse hjernevaskede mammaene som kaster seg over vogntrender.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 09:57   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg synes generelt at barnevogntestene er litt vanskelig å forholde seg til. Det handler om å utsette vognene for veldig store påkjenninger, og det er ikke reelle sikkerhetsaspekter, slik som ved bilseter. Ja, det er fryktelig irriterende hvis et hjulfeste skulle knekke når man er på trilletur, omtrent som hvis hjulet skulle punktere :been there several times:. Men i motsetning til det siste, vil det jo være en ren reklamasjonssak.

Testen kommer langt ned på listen hos meg som kriterie, i hvert fall. Praktiske hensyn og smak overstyrer suverent.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 10:59   #36
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

(Men å få en førstegangsmor til å kjøpe brukt vogn er kanskje ikke noe å tro på? )



Det er egentlig samboer som nekter, jeg kunne fint ha kjøpt brukt.
Han mener brukt vogn blir det samme som brukt undertøy. Har nok ikke fått med seg at barn har bleie på i vognen.

Hvor mye ligger bagvogner på i pris nye da?

Bugaboo er forøvrig uaktuelt, jeg liker ikke designen i det hele tatt.
Men hva med emmaljunga? Ingen av dere har anbefalt den, er det noen grunn til det? Jeg liker utseende på de veldig godt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 11:00   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Emmaljunga er gode vogner. Det er en stund siden jeg hadde, men den fungerte knirkefritt i mange år. Men de har fire hjul og etter jeg fikk trehjuling så har jeg ikke hatt annet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 11:08   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg har en lånt Emmaljunga duovogn nå, kun sportsdelen. Som nevnt tidligere, litt uvant og tyngre fordi jeg har hatt en annen type i flere år, men er egentlig god å kjøre, men jeg vet at svigerinnen min har vært veldig fornøyd med den. Vi har nok ulike preferanser og behov. Jeg liker bare ikke konseptet med to deler som må byttes og liten og lav kurv under. Emmaljunga har vel kombi også? Skal du kjøre mye i snø med høye brøytekanter på vinteren hadde jeg sjekket ut vogner med store og gode hjul til det bruket.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 11:08   #39
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Du får en pent brukt bagvogn til ca 1500,-.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 11:29   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Men hva med emmaljunga? Ingen av dere har anbefalt den, er det noen grunn til det? Jeg liker utseende på de veldig godt.

Emmaljunga er ikke spesielt trendy (for den som bryr seg om sånt), jeg tror det har noe med det å gjøre. Jeg tror Emmaljunga er svært gode vogner. Bagen ser veldig stor og god ut sammenlignet med de fleste andre vogner.

Selv har jeg en (klumpete og utrendy) teutoniavogn, som jeg mer enn gjerne anbefaler. Jeg har en lettere trehjuling som jeg bruker til jenta nå, men jeg tviholder på teutoniaen til nestemann og har ingen planer om å bytte den ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no