Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken Vår/høstdress skal dere kjøpe/bruke i år?
Ticket2Heaven 10 9,62%
Troll 15 14,42%
Reima 44 42,31%
Reflex 10 9,62%
Annet merke 19 18,27%
Var dette en dårlig poll? 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-09, 23:12   #41
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke vår/høst dress skal du kjøpe/bruke i år?

Jeg har gått over til ticket og er veldig fornøyd med det valget.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 02:23   #42
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Mikk Line- jeg syes Reima blir så fort slitt; de blir lett hullete.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 10:48   #43
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Jeg liker heller ikke Reima. Etter to dager i barnehagen ser den godt og velbrukt ut med slitasje i både rumpe og på knærne, og i tillegg etter en runde i maskinen er den så blass og fæl at det ser ut som en gammel arvedress.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 10:57   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Noen av oss har flere barn, så flervalgspoll hadde kanskje vært en idé? ReimaTec og T2H her. Jeg synes babymodellen til Reima er veldig god, men til de litt større barna har T2H vært veldig sterk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 11:35   #45
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Noen av oss har flere barn, så flervalgspoll hadde kanskje vært en idé? ReimaTec og T2H her. Jeg synes babymodellen til Reima er veldig god, men til de litt større barna har T2H vært veldig sterk.

Flervalgspoll er bare en av tingene som mangler. Jeg burde også hatt flere alternativer.
Mikk-line, HH, Po.P er jo også kjente og naturlige valg.
Skal prøve å være litt mer gjennom tenkt neste gang jeg evt lager en poll.
Gikk litt fort og første gang jeg gjør det.
Koslig at dere likevel svarer da.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 12:15   #46
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Jentungen skal ha en lilla dress fra Mikk-line.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 13:19   #47
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Her ligger det Reima og venter på begge to

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 14:21   #48
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Har ikke en egen vår/høstdress vi.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 15:41   #49
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Nettopp kjøpt en Reima på salg. Ikke den fineste fargen, men jenta var fornøyd.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 17:01   #50
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Vi har 2 Troll classic som jeg kan ta ut foret på, en rampetrolldress og en hellyhansen dress.Alt passer fra i fjor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 18:40   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Jeg har kjøpt fra Boco. Har ikke hatt det før, så vi får se. Hadde Pop sin i fjor vår og høst, men den stopper jo på 92, så det er skikkelig teit, for den var utrolig god!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 02-03-09 kl 09:11.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:44   #52
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Nå kan jeg også skrive (og stemme) her!
Har akkurat kjøpt en brukt Troll-dress, som forhåpentligvis kan brukes til høsten, evnt. til neste vår.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:48   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Dette var en dårlig poll. Det burde vært flervalgsalternativer. Jeg har alltid kjøpt reima, men forrige uke fant jeg troll classic på tilbud. Den har jeg hørt mye fint om, så jeg kjøpte den. Den var til knerten. Snuppa må også få ny dress, og det blir reima hvis jeg ikke kommer over noe annet bra på tilbud.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 20:49   #54
jannski
Utålmoooodig
 
jannski sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
jannski er litt kul
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Vi tar ut foret av Trolldressen og ser hvordan den funker.

__________________
jannski pannski
snuppa 06
gompen 09
jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:08   #55
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Lurer litt på reflex dressen...

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:47   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Hvor får man kjøpt vårdress fra Ticket to heaven? Finner det ikke på nettsidene deres heller?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 23:39   #57
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvor får man kjøpt vårdress fra Ticket to heaven? Finner det ikke på nettsidene deres heller?

Jeg sliter med det samme.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 23:40   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg sliter med det samme.

Men du vet at den faktisk finnes?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 23:41   #59
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Flervalgspoll er bare en av tingene som mangler. Jeg burde også hatt flere alternativer.
Mikk-line, HH, Po.P er jo også kjente og naturlige valg.
Skal prøve å være litt mer gjennom tenkt neste gang jeg evt lager en poll.
Gikk litt fort og første gang jeg gjør det.
Koslig at dere likevel svarer da.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette var en dårlig poll. Det burde vært flervalgsalternativer. Jeg har alltid kjøpt reima, men forrige uke fant jeg troll classic på tilbud. Den har jeg hørt mye fint om, så jeg kjøpte den. Den var til knerten. Snuppa må også få ny dress, og det blir reima hvis jeg ikke kommer over noe annet bra på tilbud.

Som du ser Tjorven, så har jeg selv sett feilen. Også sett at det absolutt burde vært flere alternativer.
Beklager det altså, men første gangen. Og lover å ikke gjøre sammen feilen igjen. Tilgitt?

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 23:42   #60
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Men du vet at den faktisk finnes?

Å ja. Har en i bhg med en og så holdt jeg på å kjøpe en på finn.no, men var forsein gitt.
Dem er kjempe fine.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no