Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tar OTH liten plass sammenlagt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 11:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar OTH liten plass sammenlagt?

Nå har jeg en Quinny 3XL som jeg er ganske misfornøyd med. Fremhjulet ble fort ødelagt, den er vanskelig å legge sammen ordentlig, og den tar enormt stor plass bak i bilen. Når den ligger sammenlagt i bilen kan vi såvidt se noe som helst i bakruta.

Nå får jeg en ganske saftig sum tilbake på skatten og tenkte å faktisk unne meg en GOD barnevogn. OTH er vel den jeg har mest lyst på (finner vel en brukt til 3-4.000,-?) men hvordan er den når den legges sammen? Vi skal kjøre til Danmark i sommer og da bør jeg absolutt ha en ny, god barnevogn, men da bør den også ta lite plass i bagasjerommet på bilen siden vi skal ha med oss 500 kilo bagasje.

Eller bør jeg vurdere en annen vogn? Knerten er 1 år (på fredag ).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:21   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Den blir veldig flat, men ganske lang, sammenlagt. Vi har hatt den på toppen av ferielasset og det har gått bra.
Stemmer definitivt for OTH!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:27   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Hm, jeg har kun slått sammen OTH vogna vår en gang pga vi brukte annen bil (i vår bil kjører vi den bare rett inn). Jeg syns den blir fryktelig laaang jeg da. Vogna måtte legges på skrått i bagasjerommet og enda tok den i på begge steder. Jeg synes ikke den blir liten sammenslått.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:30   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Jeg har veldig lyst på OTH altså, jeg går veldig mye ute med vogna for tiden og da bør jeg ha ei vogn som er veldig god å trille og har god komfort for lillegutt. Men samtidig skal den jo ofte inn og ut av en bil også. Vi kjører en Opel Vectra stasjonsvogn (2004) og den har veldig langt bagasjerom så i det daglige går det jo bra, men nå skal vi altså på ferie og da må vi jo ha god plass bak til bagasjen også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:32   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Men jeg tror alle disse 3-hjulsvognene blir lange når de legges sammen, gjør de ikke? Jeg er iværtfall skjitfornøyd med vogna og ville ikke bytta den ut nei. Jeg synes du skal gå for OTH, men prøv den i bilen deres først kanskje? Så du ikke blir skuffa eller noe.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:33   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Vi har volvo v40

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:36   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Flat og lang, ja. P&T, f.eks. er vel atskillig kortere. Den går fint på langs av en Audi A6 stasjonsvogns bagasjerom, i hvert fall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:39   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Men hvordan er P&T i forhold til OTH når det gjelder trilleegenskaper, komfort og diverse? Jeg har prøvd OTH og den er helt suveren i forhold til de fleste andre vogner jeg har prøvd.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:39   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Den blir veldig lang, men ganske så flat. Den tar opp det meste av bagasjerommet vårt, så jeg foretrekker buggisen når vi skal på tur med mye bagasje i bilen.

Best i bilen er Teutonia Solano, men den har ikke akkurat overlegen trillekomfort. Men på grunn av størrelsen så bor den i bilen og er med på ferier.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:40   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Crap altså. Jeg liker veldig godt Stokke-vognen også, men de er vel best å trille på asfalt? Nå går det jo uansett mest i asfalt-trilling, men jeg vet ikke helt ...
Buggis er vel også en veldig god vogn,men den tror jeg bare jeg har sett med bag. Hvordan ser den ut med sportsdel? *google*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:41   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

P&T er litt tyngre å trille, det virker som tyngdepunktet er litt lenger nede, på en måte. Jeg triller sjelden min med én hånd, selv om det går. Men den er jo veldig lettrillet sammenlignet med det meste, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:47   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Best i bilen er Teutonia Solano, men den har ikke akkurat overlegen trillekomfort. Men på grunn av størrelsen så bor den i bilen og er med på ferier.

Jeg tenkte på det å ha to vogner, en til ferie og en til hverdags, men da må det i så fall bli en OTH (eller en like god) og en billig vogn for vi har ikke råd til to dyre vogner. Tips til en superbillig (kjøper den nok brukt uansett) vogn som blir liten sammenlagt men som er god å sove i?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:51   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Babyjogger blir både flat og kort. Og lett. Og veldig god å trille.
http://babyjogger.com/citysingle.htm

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:52   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Solanoen kostet 2000 ny (vi fikk den i innbytte for en som ble ødelagt på fly). Sikkert mulig å få kjøpt brukt også. Begge ungene har sovte veldig godt i den på ferier.

Men trillekomforten er virkelig ikke allverden. I tillegg fremstår den som litt skranglete, men nå har den holdt i snart 3 år for vår del, så den er nok ikke så verst allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:55   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Stokke Xplory. Vi har brukt den, sommer som vinter.

Jeg ville ha undersøkt at OTH kan legges på tvers i deres bil. Etter å ha hørt så må skryt om hvor lett den var, så må jeg ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet når vi fikk den selv i hus. Trilleegenskapene er supre da, sånn utenom at jeg synes det er litt for bred og litt for lang. Det er sikkert en vanesak, siden jeg har vært vant til lille Xplory og Teutonia S3.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:58   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Babyjogger blir både flat og kort. Og lett. Og veldig god å trille.
http://babyjogger.com/citysingle.htm

Og ryggen kan legges helt ned?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Stokke Xplory. Vi har brukt den, sommer som vinter.

Jeg ville ha undersøkt at OTH kan legges på tvers i deres bil. Etter å ha hørt så må skryt om hvor lett den var, så må jeg ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet når vi fikk den selv i hus. Trilleegenskapene er supre da, sånn utenom at jeg synes det er litt for bred og litt for lang. Det er sikkert en vanesak, siden jeg har vært vant til lille Xplory og Teutonia S3.

Jeg elsker Stokke Xplory! Den blir vel ganske liten sammenlagt? Nå er Stokke litt over vår prisklasse, jeg tviler på at vi bør gå over 4000,- kroner da vi har mye annet å bruke penger på, og det er nok litt vel optimistisk å tro at jeg får en Stokke-vogn så billig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:59   #17
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har jeg en Quinny 3XL som jeg er ganske misfornøyd med. Fremhjulet ble fort ødelagt, den er vanskelig å legge sammen ordentlig, og den tar enormt stor plass bak i bilen. Når den ligger sammenlagt i bilen kan vi såvidt se noe som helst i bakruta.

Nå får jeg en ganske saftig sum tilbake på skatten og tenkte å faktisk unne meg en GOD barnevogn. OTH er vel den jeg har mest lyst på (finner vel en brukt til 3-4.000,-?) men hvordan er den når den legges sammen? Vi skal kjøre til Danmark i sommer og da bør jeg absolutt ha en ny, god barnevogn, men da bør den også ta lite plass i bagasjerommet på bilen siden vi skal ha med oss 500 kilo bagasje.

Eller bør jeg vurdere en annen vogn? Knerten er 1 år (på fredag ).

Nå skal jeg ikke si "hva var det jeg sa"? men i stedet anbefale deg en Babyjogger City - fantastisk vogn, utrolig enkel å slå sammen, og den tar nesten ikke noe plass. Etter en Quinny 3XL Comfort er det som å komme til himmelen.

  Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:59   #18
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

P&T er litt tyngre å trille, det virker som tyngdepunktet er litt lenger nede, på en måte. Jeg triller sjelden min med én hånd, selv om det går. Men den er jo veldig lettrillet sammenlignet med det meste, da.

Og den er en veldig god sommer-reisevogn. God liggekomfort, luftig og skyggefull på samme tid (med UV-trekket). Jeg elsker P&T. Men OTH er litt lettere å trille, ja.

  Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 12:00   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Jeg har jo bare kjøpt vogner etter hvor lite penger vi har hatt, så jeg har jo ikke hatt råd til annet enn møkkavogner. Nå får jeg mye igjen på skatten og SKAL ha en ordentlig vogn! Babyjogger City altså? Kan ryggen legges helt ned?

Jeg er så lei av å kjøpe dårlige vogner at denne vognen er den SISTE jeg kjøper, så jeg MÅ ha en vogn jeg er fornøyd med resten av vognperioden. Gleder meg til han er ferdig med vogn!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 12:07   #20
Noras mamma
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 297
Noras mamma er litt kul
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Vi er kjempe fornøyd med OTH vognen vår. Jeg synes ikke den tar så stor plass. Vi har Ford Focus stasjonsvogn, og har god plass til andre ting og.
Lykke til med vongvalget ditt

__________________
Prinsessen født juni 08
Noras mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no