Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bomkjøp av barnehagesekk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-10, 20:14   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Bomkjøp av barnehagesekk

Vi dro på barnehageutstyrsshopping i dag, og på lista sto bla barnehagesekk.

Første sportsbutikk: Joda, dette er barnehagesekken vår, sier hun og sier meg en sekk som har en stropp til å lukke, ikke en bryststropp, slett ikke et hoftebelete, men en stropp litt mer sånn midt på magen... Gutten nektet å prøve, hylte og gråt, men siden jeg uansett ikke var fornøyd gikk vi videre. Jeg hadde nemlig tenkt meg at han skulle få seg en skikkelig sekk når han først fikk, så hadde han den.

Videre til neste, nei, de har fine berganssekker med hoftebelete og sånn, men de minste er 18 liter, angitt til å være fra fem år. Vi hadde nå tenkt oss noe mindre. 10-12 liter tenkte vi. Videre til neste, hvor jeg etter lang tids jakt på små sekker finner en selger. Jeg har sett at de har helsport, så jeg spørr om de har den elg-sekken. Viser ham bilde i en katalog de har liggende. Nei, den har de ikke, men hva skulle jeg ha den til? Barnehagesekk til en toåring, sier jeg. Men jeg ville ha en skikkelig med stropper og sånn (de hadde et annet sted i lokalet noen ti liters sekker, men uten en eneste stropp, nemlig) Vel, selgeren hadde en jeg kunne få se på da, finner frem en annen fra helsport. Den ser litt stor ut, men vi prøver den på Knerten. Som hyler, skriker, gråter og nekter. Vel, joda, selgeren holder gutten mens jeg strammer stropper, det mener han er et lureste (?) Tårene triller, men selgeren fastslår at hoftebeltet ligger da så langt nede som det skal, det er litt stort, men så skal han vel ikke bære så mye selv enda, og det vokser han inn i, man akn stramme litt mer på siden her også...

Jaja, vi tar sekken og drar hjem.

Vel hjemme tar jeg en tipp på sekken og registrerer at den er 20 liter, og angitt å være tilpasset barn mellom 8 og 12 år!

Min sønn fyller to år neste måned, og er ikke spesielt stor for alderen. Han har sånn ca lengden inne, men er en tynn utgave. Seriøst, en sekk for en åtteåring?

Den har jeg aller mest lyst å bare gå tilbake med den og si at den beklageligvis er altfor stor. Det føles litt lenge å spare den til han er 8, slett ikke sikkert han vil like den grønne sekken da, selv om han var fornøyd med den i dag... (gjennom tårene var han da det, når han fikk se bilde av seg selv på mobilen til sin far mens han prøvde...)

Men hvor finner jeg en sånn liten, men skikkelig sekk som jeg ser etter? G-sport sin nettside har i alle fall dne nest minste berganssekken, men det hadde altså ingen av de to g-sportbutikkene vi var innom. Og xxl solgte meg altså en 8-12 års sekk når jeg viste frem min 2-åring... Det er jo en mulighet å bestille den nest minste fra g-sport sin nettbutikk da, men jeg skulle gjerne sett og tatt litt på sekken, prøvd den på gutten (om han er med samarbeidsvillig, han pleier ikke være så grinete til vanlig, men han var trøtt og sulten, fikk ei brødskive etter sekk-kjøpet og sovnet i bilen på vei hjem)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:18   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Gå tilbake med sekken, du.

Kan du ikke få g-sport til å bestille inn 12-literen til Bergans?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:23   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Ta den med tilbake, og så bestiller du den du vil ha på nett. Jeg hadde tatt sjansen på å bestille den uprøvd. Her for eksempel: http://komplettfritid.no/product/ber...blue-butterfly

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:25   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

En 2 åring går minimalt med sekken på uansett vil jeg tro. Altså. Veldig sjelden at det er laaange turer. Vi har hatt 12 liters sekkene til Bergans til begge våre barn (Peder er 2 år), og det har gått helt fint.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:32   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Trenger han sekk, da? Mine brukte aldri sekk til og fra barnehagen. Vi fraktet klærne deres fram og tilbake i digre bæreposer når det var nødvendig, og matpakkene tok jeg i handa hvis vi ikke hadde klær med. På tur brukte de ikke sekker før de var i hvert fall 4-5 år.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:32   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Ja, en toåring går lite med sekken, men innen han vokser inn i 20 liters sekken synes jeg hann fortjener å få velge en han liker da, ikke en han gjennom tårene godkjente s9om toåring...

Bergans 12-liters fra nett frister. Og retur av sekken vi kjøpte i dag, det er bare tull med en så stor sekk til en så liten gutt!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:37   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Trenger han sekk, da? Mine brukte aldri sekk til og fra barnehagen. Vi fraktet klærne deres fram og tilbake i digre bæreposer når det var nødvendig, og matpakkene tok jeg i handa hvis vi ikke hadde klær med. På tur brukte de ikke sekker før de var i hvert fall 4-5 år.

Tja, jeg synes det er enklere med en sekk enn digre bæreposer? Han kommer til å bli trillet ene veien nå det første halvåret, deretter begynenr ejg i permisjon så vi får se, søskenbrett på babyvogna, eller om vi kjører, men med to unger synes jeg sekk er bedre enn poser... Og kan han bære den selv inn så er han "store gutten min", bærer jeg den er det enklere å slenge den over skulderen enn å bære en pose, når jeg også skal ha med meg babyen?

Selvsagt trenger han ikke egentlig en egen sekk i sin egen størrelse enda. Men det er nå litt stas da, å bli stor gutt, begynne i barnehagen og få sin egen, fine barnehagesekk? som kan pakkes med vannflaske og favorittkosedyr når vi reiser til besteforeldre?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:37   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Mine har trengt tursekk fra 2-3 års alder, det kommer an på barnehagen. Men en 20-liters sekk er det null poeng i, det er en førsteklassesekk. Enten trenger han tursekk eller så kan du like godt ha en voksen sekk hvis det er til å frakte ting til og fra bhg i. Det er bare slitsomt å bruke barnehagesekken til det bruket.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:38   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

En 12-liters bergans får du alltids god bruk for. Toern min bruker den ennå til turer i første klasse, så det er ikke noe du trenger å lure på om du får brukt eller ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:39   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Jeg hadde lvert den tilbake. Å kjøpt en 12 liter enten på nett eller fått noen til å bestille inn. Gsport har jo nettbutikk.

Vi har 12 liters sekken til vår gutt som da er på tur hver dag , det har han vært fra han var 1 år og alle måtte ha sekk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:39   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tja, jeg synes det er enklere med en sekk enn digre bæreposer? Han kommer til å bli trillet ene veien nå det første halvåret, deretter begynenr ejg i permisjon så vi får se, søskenbrett på babyvogna, eller om vi kjører, men med to unger synes jeg sekk er bedre enn poser... Og kan han bære den selv inn så er han "store gutten min", bærer jeg den er det enklere å slenge den over skulderen enn å bære en pose, når jeg også skal ha med meg babyen?

Selvsagt trenger han ikke egentlig en egen sekk i sin egen størrelse enda. Men det er nå litt stas da, å bli stor gutt, begynne i barnehagen og få sin egen, fine barnehagesekk? som kan pakkes med vannflaske og favorittkosedyr når vi reiser til besteforeldre?


Mange barnehager krever en god sekk til barnet når de starter, de er jo greie å ha med på tur.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:43   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Vel, greit nok, jeg husker ikke om barnehagen sa de må ha tursekk eller ei, men de går da på tur, er det ikke vanlig at de bærer en sekk da?

Men en 20 liters sekk synes jeg er dumt ja.

Skal jeg frakte så mange ting til barnehagen hver dag da? Bleiene selvsagt, men det er en annen sak. Ellers skal vel våte klær hjem, og erstattes med tørre, dersom han har blitt våt. Og ved sesongbytte må tøyet i barnehagen byttes ut. Men ellers er jo ting i barnehagen, og byttes bare hjem ved behov? Ved disse behovene er det altså at en voksensekk komemr inn, men hver eneste dag skal han ha med seg matboksen sin, så det er da vel greit å kunne ha denne i sekken sin?

(JA, de skal ha med matpakke til frokosten som spises halv ni, nemlig. Lunsj får de i barnehagen. Men matboks skal altså være med frem og tilbake hver dag. Passe fint i en liten barnehagesekk?)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:44   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Levere tilbake 20 liters sekk.
Bestille Bergans 12 liters sekk et eller annet sted.

Det er grei plan, ja?

(Evt finne noen å verve til go'boken, da kan vi få den Men min bror meldte inn sønnen sin helt på egenhånd... Jaja, kjøpe den da...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:44   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Jeg synes det er veldi gfint med barnehagesekk å når jeg først kjøpte så ville jeg ha en ordentlig en. Gidder ikke kjøpe de tullesekkene.
Nå kan vi bruke barnehagesekken på tur hjemme i helgene også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:44   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Levere tilbake 20 liters sekk.
Bestille Bergans 12 liters sekk et eller annet sted.

Det er grei plan, ja?


, en fin plan.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 20:53   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Fin plan

Min toåring har på en måte en liten sekk. Første (og egentlig siste) gang han ba om å få ha den på ryggen, var den full av ekstratøy og matboks med frukt, dere skulle sett det synet
- av det forskrekkede lille fjeset da han veltet baklengs inn i skohylla

(vi har bergans 12 liter tror jeg, blå)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:01   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Det synet skulle jeg likt å se...

Tenkte at om vi bare hadde oppi matboks, og fruktmatboks (Ja, de tillater frukt til frokosten. Ikke joghurt, for noen kan bli misunnelig, men ingen blir misunnelig på frukt visstnok, for alle frå frukt 14.30... Det hjelper lite å fortelle min toåring klokken 8.30 at han får frukt 14.30, får noen frukt (og det vet jeg det er en som kommer til å få, der er en fruktelsker til) bør han også ha med seg, ellers kan det bli trøbbel... dessuten er da frukt sunt og godt (og altså, "frukt" er relativt, hos oss går tomat, agurk og papirka og gulrøtter absolutt også i slik "snopeskål"...)

Et par matbokser og evt drikek flaska. Litt skifttøy dersom det er bare litt som må erstatte (er et mye tar heller den voksne det) Så burde han vel klare å stå rett opp, eller?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:02   #18
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Så burde han vel klare å stå rett opp, eller?

Jeg vet ikke om det er min småing som er veik eller hva

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:03   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Digresjon: egentlig synes jeg det er en uting at barnehager skal diktere hva man kan ha i matboksen. Ernæringa er foreldrenes ansvar. Greit at de selv serverer noen typer mat og andre ikke, men finregulering av det foreldrene må sende med hjemmefra liker jeg ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 21:12   #20
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bomkjøp av barnehagesekk...

Vi er veldig godt fornøyde med berganssekken, litjtausa har båret den med seg både i barnehagen, på fjellturer og på flyplasser. Jeg gikk tilbake til samme butikken nylig for å kjøpe en tilsvarende til lille skatt, men da hadde de sluttet med Bergan sine barnehagesekker, de hadde bare noen poselignende greier uten noen form for støtte.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no