Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 09:09   #441
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Synes det tar voldsomt av med Eric Saade-sammenligninger rundt omkring. OK, han ligner litt av utseende, og litt av dansinga var vel i samme sjanger, men sangen ligner da ikke? Og det er vel det som er hovedsaken.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:13   #442
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.386
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Svigersøster #1 - Åh, han Tooji var jo så pen!
Svigersøster #2 - Ja, mye penere enn Didrik.
Svigerbror - Hah! Vedder på at dere ikke husker låta engang.
Svigersøster #2 - "I will be popular, I will be popular...."

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 10:10   #443
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Bare vent, sier jeg. En dag vil komme da du også har barn på rundt ti år og må følge med på MGP enten du vil eller ikke. Og da. Da er jeg ferdig.

Har du glemt at du har en litt mindre en og?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 10:53   #444
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Synes det tar voldsomt av med Eric Saade-sammenligninger rundt omkring. OK, han ligner litt av utseende, og litt av dansinga var vel i samme sjanger, men sangen ligner da ikke? Og det er vel det som er hovedsaken.

Lydbildet og selve oppbygginga av låta følger den svenske oppskriften på "en effektiv poplåt" til punkt og prikke. Tooji framstår jo som langt mer ydmyk enn arrogante Saade, og jeg synes ikke de ligner av utseende annet enn at de begge er unge menn med mørkt hår, og det må jo være lov uten å bli beskyldt for å være en kopi. Men når påkledningen blir for lik, sounden og koreografien, så er det svært lett å sammenligne.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:16   #445
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.591
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Har du glemt at du har en litt mindre en og?

Sant nok, når Mikro er sånn rundt 10-11, så har sannelig den yngste i smilefjes-flokken også kommet i den alderen... Så hey, vi kommer til å sitte her sammen...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:17   #446
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Har du glemt at du har en litt mindre en og?

Hun har nok en plan om å oppdra han på en annen måte sånn at hun slipper dette flere ganger.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:25   #447
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.945
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Lydbildet og selve oppbygginga av låta følger den svenske oppskriften på "en effektiv poplåt" til punkt og prikke. ... Men når påkledningen blir for lik, sounden og koreografien, så er det svært lett å sammenligne.

Men Saade vrikket ikke akkurat særlig mye på seg, og ikke hadde han østlige rytmer heller. Men jeg er enig i at den litt tekno-aktige stilen er litt lik. Men hva så? Det meste i Eurovision er en slags kopi av ett eller annet, og som oftest noe annet fra Eurovision.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:30   #448
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men Saade vrikket ikke akkurat særlig mye på seg, og ikke hadde han østlige rytmer heller. Men jeg er enig i at den litt tekno-aktige stilen er litt lik. Men hva så? Det meste i Eurovision er en slags kopi av ett eller annet, og som oftest noe annet fra Eurovision.

Saades halvt libanesiske opprinnelse har vel kanskje noe å gjøre med sammenlikningen. -Ung, mer enn bare litt pen, og bittelittegranne "etnisk".

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:33   #449
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Den minste sendes på overnatting til brødrene når den tid kommer. De skal få gleden av å se MGP sammen med ham.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:37   #450
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Synes det tar voldsomt av med Eric Saade-sammenligninger rundt omkring. OK, han ligner litt av utseende, og litt av dansinga var vel i samme sjanger, men sangen ligner da ikke? Og det er vel det som er hovedsaken.

Enig.

Mirasol: Utrolig pinlig utspill av din Frp-venn. Du svarte bra da, og fikk sikkert noen "liker".

Ler forøvrig hjertelig av svigerfamiliekommentarene til Flubby!

Og nå, etter å ha sett og hørt fremføringen noen ganger, vil jeg herved innrømme at jeg er glad det var denne låta som vant.
Selv om Nora også sikkert hadde gjort det bra.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 18:57   #451
Krinoline
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 94
Krinoline er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Wow, jeg blir faktisk rødprikka av to sjarmerende krabater fordi jeg ikke syns at denne Tooji-sangen var noe å skrive hjem om... Jaja, Gud forby at folk har andre meninger enn en selv!

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:51   #452
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De her var litt kule. :hyler: <--- freudiansk glipp

Krline, dette var jammen litt av et innlegg å hevnprikke.
Til din informasjon så blir ikke prikkene dine røde enda, du må opparbeide deg litt injurierende kraft først.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:55   #453
Krinoline
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 94
Krinoline er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Så lenge du forstår meningen bak så er mission completed!

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:57   #454
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Krinoline, her.

Så lenge du forstår meningen bak så er mission completed!

Nei, jeg skjønte ikke den jeg. Jeg syns innlegget er helt greit jeg. Men du får selvsagt hisse deg opp over det om du vil. Velkommen til fp, håper du vil trives, her kan du lære mye om mangt. Bruk gjerne mellomrom før smiley.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:58   #455
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:58   #456
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg registrerer brunskjortegrums i dagens kommentarfelt, og håper nå at pjokken vinner det som er å vinne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 20:59   #457
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg registrerer brunskjortegrums i dagens kommentarfelt, og håper nå at pjokken vinner det som er å vinne.

Jepp. Enig.

  Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:07   #458
Krinoline
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 94
Krinoline er litt kul
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nei, jeg skjønte ikke den jeg. Jeg syns innlegget er helt greit jeg. Men du får selvsagt hisse deg opp over det om du vil. Velkommen til fp, håper du vil trives, her kan du lære mye om mangt. Bruk gjerne mellomrom før smiley.

Okay, det var ikke noe galt med det innlegget av deg som du siterer. Jeg lette bare etter et innlegg av deg for å, ganske riktig, hevnprikke. Jeg bor ikke på forum, og har ikke så veldig peiling på alle innstillinger og fiksfakserier man kan gjøre her, men akkurat det med rød og grønnprikker skjønner jeg. Sjøl om jeg tydeligvis må ha mer injurierende kraft først... Så at jeg skal få rødprikk av deg med beskjed om at jeg er rar bare fordi jeg ikke likte den MGP-sangen noe videre er muligens ikke noe jeg bør irritere meg over, men sannelig gjorde jeg det lell. Ja, man skal sikkert ikke henge seg noe videre opp i rødprikker, men jeg synes lell de bør brukes med omhu.

Forøvrig er ikke den Toojisangen så verst når jeg har fått hørt den en del ganger! (<- mellomrom før smiley!)

Krinoline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:09   #459
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Rødprikke for forskjellig musikksmak?

Da er det noen Rybakuttalelser her jeg har glemt å prikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 21:11   #460
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Rødprikke for forskjellig musikksmak?

Da er det noen Rybakuttalelser her jeg har glemt å prikke.

Det var ikke musikksmaken jeg rødprikket nei.

Men vi burde egentlig innført røde prikker for dårlig musikksmak?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no