Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Trenger julekrybbe med mange figurer

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-20, 15:25   #1
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Trenger julekrybbe med mange figurer

Lindmo familien har det moro med å få alle deltakerne inn i julekrybba innen 24. des. Jeg vil også ha en sånn juletradisjon, selv om barna kanskje er litt i største laget for at det skal bli adventens største hit. Men jeg vil gjøre et forsøk og da trenger jeg en julekrybbe med mange (og fine)figurer. Noen som har et stalltips?

https://m.facebook.com/story.php?sto...39034589545337

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 15:40   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Willow Tree



Den kan utvides med engler, i nærmest uendelig antall. Jeg har også en gravid-figur, som er Maria frem til 24.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 15:49   #3
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Ja, den var helt nydelig. Og pluss for Maria i to utgaver, hehe. Men skulle gjerne hatt jesusbarnet løst i en krybbe, ikke i armene på mora.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 15:50   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Ja, den var helt nydelig. Og pluss for Maria i to utgaver, hehe. Men skulle gjerne hatt jesusbarnet løst i en krybbe, ikke i armene på mora.

Nei, der er jeg helt på kollisjonskurs med Maria. Hva skulle hun med krybba!? Er det et sted jeg hadde gått for samsoving og utstrakt bæring, så er det for svingede i en stall.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 15:54   #5
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Haha, ja IRL er jeg helt med på det! Men i det spelet jeg nå ser for meg skal engasjere familien gjennom adventen i heimen, trenger jeg en tom krybbe hvor vi egenhendig kan plassere ungen på julaften.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 17:27   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Playmobil har hatt krybbe. Og det må være lekende lett å skaffe nok figurer, både mennesker og dyr. Men det var kanskje noe mer seriøst du så etter.

https://www.eurotoys.net/product/Jul...4&vn=13-009494

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 17:29   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 17:31   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Se hvem julenissen hadde med seg det året.


Beklager fjaset.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 17:53   #9
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Fjas er fint! Men tror jeg ønsker noe annet enn playmobil.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 18:10   #10
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.506
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Eg har Willow Tree krybba, og har etter kvart skaffa meg 24 figurar, så her kjem det fram ein kvar dag i advent, hittil er tre sauar på plass, dei må vel snart få ein gjetar. Sidan Maria og Jesus heng saman kjem begge to på julaftan her.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 18:36   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Vi har playmobil. Og en annen. Den første fordi det ikke er lov å røre den andre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 18:47   #12
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger julekrybbe med mange figurer

Willowtree vokser på meg, kjenner jeg. Men den er så nydelig at jeg sikkert ikke tør å plassere figurene rundt om kring på div steder før de til slutt ender opp i stallen. Jeg vil tulle litt, med at Josef og Maria står på badet frem til jul, og Baltazar plutselig dukker opp i sikringsskapet.
Det er kanskje mest moro når Lindmo forteller det ...

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no