Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere betalt toll på Crocs?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 22:51   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har dere betalt toll på Crocs?

Hvis jeg bestiller et par crocs nå så kommer totalsummen på $52.99 og det blir vel over kr.200,-. Må jeg betale toll på de da. Har de av dere som har bestilt derfra måttet gjøre det?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:58   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Da jeg bestilte 4 par glemte jeg å be David ( ) om å sende det som gave, så da betalte jeg toll. Om du bestiller på taylorshoes.com ber du ham bare om å skrive lavere vareverdi, eller at der er en gave.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:59   #3
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Dersom verdien av det du handler overskrider 200 kroner riskerer du å måtte betale moms/toll. Jeg har kun handlet ett og ett par, og da blir det under 200 kroner og jeg har ikke betalt noe.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:04   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Da jeg bestilte 4 par glemte jeg å be David ( ) om å sende det som gave, så da betalte jeg toll. Om du bestiller på taylorshoes.com ber du ham bare om å skrive lavere vareverdi, eller at der er en gave.

Ja det er på Taylors shoes. Men er det noe mailadresse til ham der da?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:09   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Hvordan kom du frem til den summen?

29.99$ og 13$ dollar i frakt?

29.99$ dollar er 189 kroner så du behøver ikke å betale toll eller moms.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:11   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hvordan kom du frem til den summen?

29.99$ og 13$ dollar i frakt?

29.99$ dollar er 189 kroner så du behøver ikke å betale toll eller moms.

Det er det som kommer opp på bestillingsskjemaet. Det står $23 i frakt

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:21   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Frakten regnes ikke med i 200-kronersgrensen, så hvis prisen er 29.99, skulle du slippe unna tollen uansett.

Å skrive gave på pakken hjelper ikke, så lenge pakken kommer fra et firma, og ikke en privatperson.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:25   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Frakten regnes ikke med i 200-kronersgrensen, så hvis prisen er 29.99, skulle du slippe unna tollen uansett.

Stilig - der lærte jeg noe i dag og! Tusen takk! :løperogsjekkercrockslinks:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:25   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Frakten regnes ikke med i 200-kronersgrensen, så hvis prisen er 29.99, skulle du slippe unna tollen uansett.

Ahaaa. Tusen takk.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:28   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Jeg velger alltid bare USPS på frakt og da blir det kun 13 dollar i frakt

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:34   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg velger alltid bare USPS på frakt og da blir det kun 13 dollar i frakt

Valgte usps international siden vi er i Norge men hadde kanskje ikke trengt det da. I såfall vet jeg da det til en annen gang.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:36   #12
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Valgte usps international siden vi er i Norge men hadde kanskje ikke trengt det da. I såfall vet jeg da det til en annen gang.

Nei det står vel insurance også der så da er det med noe forsikringsgreier, trenger ikke det

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 23:36   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere betalt toll på Crocs?

Og da har jeg fått bestilt et par til Christian og takk for hjelpen allesammen. Håper bare str. blir riktig.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no