Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 21:42   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Regjeringen foreslår å utvide svangerskapspermisjonen ved å utvide den obligatoriske pappa-kvoten med 2 måneder, slik at den blir 3,5 måneder. Utvidelsen kommer i tillegg til den permisjonen som allerede er nå, slik at den ikke spiser av felleskvoten.

Jeg synes dette er et strålende forslag. Og begrunnelsene for dette er:

1. JA til lengre permisjon, så vi får mer tid med våre små før det blir full fart med jobb og barnehage.
2. Bra at det ikke tas av felleskvoten, for jeg mener at familien må selv kunne velge hvordan de vil disponere de 10 - 10,5 månedene som er nå etter fødsel. Dette pga ammingen. (fullamming i 6 måneder + en del måneder til å komme inn i skikkelig rutine på annen mat)
3. Mer tid til far er bra. Det er etter min mening en glimrende måte å få foreldrene mer likestilt på omsorgsfronten.(og det er bra fordi det ikke går på bekostning av amming.)
4. Min store kjepphest er at jeg mener det er veldig viktig at far har ALENETID hjemme med barnet, både for å knytte sterkere bånd til barnet sitt og for å fullt ut forstå hva det innebærer å være hjemmeværende.

Jeg synes ikke det er noen god løsning at mange familier velger at mor tar ut ferie mens far har pappa-perm. Jeg tror ikke det var intensjonen med fedre-kvoten. Mange som løser permisjonen slik ender opp med at mor fortsatt tar hovedansvar hjemme, og far får ikke prøvd seg alene på hjemmebane uten at mor blander seg. Jeg tror ikke dette er noen god løsning hverken likestillings-messig, eller for barna. Med dette forslaget får far så mye permisjonstid at for de fleste må mor jobbe i denne perioden. Og det synes jeg er veldig bra.

Selv om jeg er ferdig med svangerskapspermisjoner så håper jeg virkelig dette forslaget blir noe av.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:45   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Det er jo et forslag som har lagt i kortene lenge, om enn med enda større utvidelse som jeg håper kommer etterhvert.
Jeg synes det er et strålende forslag, som jeg håper de får gjennomslag for.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:49   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Et strålende forslag ja.
Du har nok helt rett i at i mange tilfelelr i dag har mor gjerne ferie når pappapermisjonen er og da faller far-og-barn tiden litt bort.
Ved en økning så blir muligheten for at far virkelig får være alene med barnet større og det tror jeg er viktig for alle parter, inkludert moren.
For man kan ikke stikke under en stol at mange mødre ser på sin måte å gjøre ting på som eneste rette. Med de gleder det gir mannen...........

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:53   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Hipp hurra for "tvungen" pappaperm! Det kunne gjerne vært mer. Jeg synes dessuten det er viktig at minstekravet til uttak av permisjon blir likt for mødre og fedre. Er det kommet informasjon om hvordan regjeringen ønsker at dette skal bli?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:56   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Bra!

Hørte også prat om at det kanskje skulle bli skattelette om man tok MER enn det som var "fedrekvote" ?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:59   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hørte også prat om at det kanskje skulle bli skattelette om man tok MER enn det som var "fedrekvote" ?

Det var vel et forslag fra høyre om 3000 i skattelette pr. måned det individet med lavest lønn tok mer enn minimumskvoten som pr. i dag er 6 uker for mor etter fødsel og 6 uker for far.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:00   #7
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Det er et kjempe fint forslag,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:00   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det var vel et forslag fra høyre om 3000 i skattelette pr. måned det individet med lavest lønn tok mer enn minimumskvoten.

Ah.. og lavest lønn har vel ofte kvinnene? .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:05   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ah.. og lavest lønn har vel ofte kvinnene? .

Statistisk sett, ja.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:06   #10
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Det var vel ikke så mange flere enn Høyre som mente det var smart med skattefradraget. Flere andre partier ville heller ha individuell opptjeningsrett for far. Det synes jeg egentlig er en selvfølge at det burde være.

For vår del måtte vi dessverre dele permisjonen ved at far tok fedrekvoten, jeg resten. Og det var økonomi som avgjorde det. Mannen tjener mye bedre enn meg, og en god del mer enn 6 G. Dermed ville vi tapt tusenvis hver måned, og det hadde vi ikke råd til. Veldig trist egentlig, for vi ville gjerne at far skulle ha mye av permisjonen. Jeg jobber nære hjemme, så ammingen hadde løst seg allikevel.

Vi har løst permisjonen slik at far har vært hjemme i de 4 ukene som er obligatoriske mens barna har vært ganske små. (4 mnd og 6 mnd). Det har fungert veldig bra. Mannen min storkoste seg ihvertfall hjemme disse ukene.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:07   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Gubben tok også "bare" fedrekvoten på 5 uker sist. Men neste gang tror jeg nok han skal utvide litt! .
Særlig siden jeg tjener litt mer enn han.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:11   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Flere andre partier ville heller ha individuell opptjeningsrett for far. Det synes jeg egentlig er en selvfølge at det burde være.

Hva mener du her? Far har hatt individuell opptjeningsrett siden 2003 - i hvert fall for foreldrepermisjonsdelen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:12   #13
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Ser jo for meg at det hadde vært kjekt ja, men neppe gjennomførbart her i huset. Mannen jobber offshore og når han har sin permisjon er den ferdig på 2 uker, men med "friperiodene" blir det 9 uker hjemme. Men tviler vel på at han kan få tre friperioder.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:16   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva mener du her? Far har hatt individuell opptjeningsrett siden 2003 - i hvert fall for foreldrepermisjonsdelen.

At far skal ha rett til foreldrepermisjon selv om mor jobber mindre enn 50 % stilling. (eller husker jeg helt feil her- jeg mener mor må ha minst 50 % stilling for at far skal kunne ta ut sv.sk.perm)

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:19   #15
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Det er forskjellige regler for fars minimumskvote og foreldrepermisjonsdelen, men for foreldrepermsjonsdelen må mor jobbe minst 75% eller være fulltidsstudent for at far skal kunne ta ut permisjon.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:23   #16
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er forskjellige regler for fars minimumskvote og foreldrepermisjonsdelen, men for foreldrepermsjonsdelen må mor jobbe minst 75% eller være fulltidsstudent for at far skal kunne ta ut permisjon.

Ok- er det slik det er ja. Jeg mener vel at far bør ha opptjeningsrett uavhengig av mors stillingsprosent.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:25   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Ok- er det slik det er ja. Jeg mener vel at far bør ha opptjeningsrett uavhengig av mors stillingsprosent.

Jeg mener det er greit at det foreligger et reelt omsorgsbehov, men jeg skulle ønske at dette gikk begge veier. Loven blåser i om mor har permisjon samtidig som hun har en hjemmeværende husfar i heimen, men omvendt så er det høyst avgjørende.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:29   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Jeg er helt for, selvsagt. Når vil det evt. gjelde fra hvis det blir vedtatt? :mele egen kake:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:30   #19
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg mener det er greit at det foreligger et reelt omsorgsbehov, men jeg skulle ønske at dette gikk begge veier. Loven blåser i om mor har permisjon samtidig som hun har en hjemmeværende husfar i heimen, men omvendt så er det høyst avgjørende.

På en måte så er jeg enig i det, men så kommer dette amme-aspektet inn i bildet. Det vil for veldig mange ikke fungere å måtte jobbe etter 6 ukers permisjon, selv om far er hjemmeværende. Men i prinsippet mener jeg at det bør være lik opptjeningsrett, og da bør far få like bra opptjeningsrett som mor.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:49   #20
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Regjeringens forslag om utvidet pappaperm

og av dette så mener dere at far som ikke ønsker å være alene hjemme med barna i 3, 5 mnd, er dårlige fedre...?Og hva med de som er selvstendig næringsdrivende? De taper jo inntekt, og det betyr igjen at fedre er hjemme om dagen og når mor kommer hjem så drar han ut på arbeid til nattetimene for å få firmaet sitt oppe å gå. Og da kommer mor hjem utslitt fra jobb, med lite nattesøvn for hun natt ammmer og de har tre andre barn. og selvsagt lage middag, kjøre alle ungene hit og dit på trening osv, så hjem for å lage kveldsmat , så bade de, så må hun sette på antall vaskemaskiner og å legge sammen antall klær for så og støvsuge huset og diverse. For det er faktisk ikke alle menn som er like klare for å jobbe hjemme med både barn og husarbeid, og da er de dårlige menn\fedre...? Er de ikke like glad i barna sine de da,enn de som som har vært hjemme? Bare spør...Og det er tvunget....
Selv om mange menn synes det er greit å ta "ferie "med barna sine og synes det er givende, så er det ikke alle som kan eller har evnen til det... Skal vi skyte de da?De skulle aldri hatt barn likesom?
Man blir like glad i barna sine fordi om de ikke er hjemme med de når de er 9 mnd, enn om de er der hver dag hele livet.
Synes faktisk det er litt dårlig gjort å sette mennene slik opp mot hverandre for å stille hverandre i dårlig lys. "Har du ikke vært hjemme med barnet ditt?
åååå herregud så dårlig far du er!!"

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no