Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi fant sønnens stjelte sykkel..

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 11:31   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Vi fant sønnens stjelte sykkel..

I går på trening, stod vår sønns stjelte sykkel på utsiden av hallen. Han ble overraska og veldig glad over å se den, og vi tok den med inn, og sa ifra til betjeningen der, om noen spurte etter den, så kunne de snakke med mannen min.. ( han er leder i klubben). Den var ikke låst, så da vi reiste tok vi den med oss. Nede ved bilen kom en av foreldrene og skulle hente gutten sin. " Hadde du ikke sykkelen din med?" spurte hun, og da vi spurte om det var denne sykkelen, sa hun til sønnen min; " Ja nå var du jaggu freidig!!" der han stod med sykkelen sin. Vi sa til henne at hans ble stjelt for et par uker siden, og at vi "trodde" det var den.. Hadde hun protestert hadde hun bare fått tatt den med da.. selv om sønnen min var 100% sikker på at det var hans, vi og.. Da unnskylte hun seg, og sa de hadde så mange barn att det var vannskelig å følge med.. Det har jo igrunn vi å, 5stk, men jeg tror at jeg har litt oversikt ihvertfall over hva vi har i bakgården hjemme... Alt løste seg jo selvfølgelig og jeg var da med på den fleipete tonen hun fortsatte med, MEN den lille komentaren til sønnen min, kunne hun spart seg for syntes jeg..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 11:35   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh... Man vet vel hva slags sykkel man har kjøpt til barna sine selv om man har mange av dem?

Det var litt rart.

Mulig hun tik en lengere samtale med sønnen sin da de kom for seg selv, men det hadde jo vært litt beroligende om hun hadde gitt uttrykk for at hun ble sjokkert eller noe.


Godt at dere fant igjen sykkelen

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 11:48   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott at dere fant sykkelen!!! Nå ble nok M glad, tenker jeg!!!

Du må slutteå være så snill!! Du skulle sagt skkurat det du tenkte, og bedt henne si unnskyld til M for måten hun snakket til ham på!!

Håper hun vil være ydmyk neste gang dere treffer henne...

"Har så mange barn, så jeg klarer ikke å huske hva slags sykkel dem har.." Så latterlig utsagn!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 11:58   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den damen tok ganske lett på det faktum at hennes sønn hadde syklet med en stjålet sykkel til klubben. Og da attpåtil si til eieren av sykkelen at HAN er freidig . Er det mulig??

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 11:58   #5
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

En ting er en liten fille leke det kan man noen gang lure på om det er sin eller naboens, men ikke en sykkel. Hun blei nok tatt litt på senga tror jeg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:06   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Tror hun ble det ja..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:07   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja sånn kan man også si det når man blir tatt på fersken!

Jeg tror faktsk at det er mange foreldre som gir f....og ikke gidder å bry seg med hva ungene driver med. Derfor sånne svar.

Naboguttens sykkel sto i et halvt år i hagen til en annen nabo (i vinter under all snøen). De kjøpte bare ny...... fordi de ikke fant den.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:12   #8
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Det er tydelig at denne familien ikke vektlegger en del ting, som for eksempel å følge med på hva barna driver med. Jeg tror fort jeg ville merket om min sønn hadde hatt en annen sykkel enn sin egen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:59   #9
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det var en merkelig reaksjon. Om det var mine unger som hadde stjålet sykler eller andre ting tror jeg jeg hadde dødd av skam. De skulle i hvert fall ha fått ordna skikkelig opp etter seg. Her er vi ivrige motstandere av å ta lett på det når ungene gjør noe galt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:25   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en frekkhet! Det er jo nesten imponerende vil jeg si å være så iskaldt frekk når en er blitt tatt så på fersken. Jeg ville ha vurdert å anmelde dette for å markere et poeng.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:29   #11
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Frekk ja, uten tvil

Og jeg hadde jammen gitt henne beskjed om at hun fikk si unnskyld til guttungen for en sånn beskyldning. Skulle tatt seg ut om et barn anklaget en voksen på den måten, uten å be om unnskylding. Da hadde det nok blitt haraball!! (heter det det forresten )

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:41   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det var i det minste godt at sønnen din fikk igjen sykkelen sin. Damas oppførsel er helt bak mål, etter mine begreper ihvertfall.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:41   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg er glad for at sønnen min har lært seg litt folkeskikk og ikke svarte damen, det kunne jo lett skjedd at han hadde sagt noe til henne der og da..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 14:05   #14
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Ja, jeg er glad for at sønnen min har lært seg litt folkeskikk og ikke svarte damen, det kunne jo lett skjedd at han hadde sagt noe til henne der og da..

Jeg synes det er synd at han ikke svarte henne! Det hadde hun hatt godt av!!!


Men en høflig sønn, ja det har du!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 16:09   #15
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Flott at dere fant sykkelen!!! Nå ble nok M glad, tenker jeg!!!

Du må slutteå være så snill!! Du skulle sagt skkurat det du tenkte, og bedt henne si unnskyld til M for måten hun snakket til ham på!!

Håper hun vil være ydmyk neste gang dere treffer henne...

"Har så mange barn, så jeg klarer ikke å huske hva slags sykkel dem har.." Så latterlig utsagn!


Signerer!

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:09   #16
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slutter aldri å undre meg over noen menneskers frekkhet...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:18   #17
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Utrolig frekt. Det er da ikke mulig å ikke vite hva slags sykkel ens eget barn har, og ikke har ??? Jeg har jo selvsagt bare 4 barn, så jeg har vel kanskje ikke lov til å uttale meg, men....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:36   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herre min hatt - svigerinna mi og samboeren har seks barn -
og de vet da hvilke sykler som eies av hvem der i gården!

Enkelte mennesker har tydeligvis overflod av frekkhetens nådegave.

Godt dere fant igjen sykkelen til gutten din i det minste.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:07   #19
Nilda
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13
Nilda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg slutter aldri å undre meg over noen menneskers frekkhet...

Signerer den.

Nilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 07:22   #20
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

for en frekk kjerring altså

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no