Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilket PC spill tenker jeg på, tidlig 80-tall

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-20, 16:20   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilket PC spill tenker jeg på, tidlig 80-tall

Jeg har prøvd å Google, men finner ikke det jeg tenker på. Mulig minnene mine er litt dårlig.
Men det er et Sinclair Spectrum tror vi, evt på Commodore 64.
Det er et læringsspill. En rakett/spaceship skal fylles før det kan ta av og du må velge riktig. Du får beskjed om å fylle det med et dyr som begynner på A, så noe som begynner på M etc.
På engelsk selvsagt.
Mener raketten står til høyre i bildet og med en rampe hvor det lastes på omtrent på midten.

Er det noen som vet hva jeg tenker på?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-20, 16:37   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket PC spill tenker jeg på, tidlig 80-tall

Høvdingen fant: https://spectrumcomputing.co.uk/inde...at=96&id=10964

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-20, 17:02   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket PC spill tenker jeg på, tidlig 80-tall


Ikke helt hva minnene så for seg, men det må jo bare være denne. Årstallet er midt i blinken også, for mener jeg var under 5.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 28-11-20 kl 17:18.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no