Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg alt om Voss!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-20, 13:22   #21
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Ja. Jeg har raftet der en gang for lenge siden og det var kjempegøy.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-20, 13:43   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er Vossvind virkelig verd pengen? Det var jo helt vilt dyrt? 3000kr for 15 minutter!!!

Oj, da har det blitt dyrere siden vi var der. Vi betalte hvertfall ikke mer enn halvparten. Eller er det for alle sammen til sammen? I såfall syns jeg ikke det er ille. Det er 15 min flyving, og da er man sliten. I tillegg er det opplæring og utlån av utstyr.

Om det er verdt det kommer jo helt an på om man liker sånt eller ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-20, 14:32   #23
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Oj, da har det blitt dyrere siden vi var der. Vi betalte hvertfall ikke mer enn halvparten. Eller er det for alle sammen til sammen? I såfall syns jeg ikke det er ille. Det er 15 min flyving, og da er man sliten. I tillegg er det opplæring og utlån av utstyr.

Om det er verdt det kommer jo helt an på om man liker sånt eller ikke.

Det er den største familiepakka ja. Jeg ser at de opererer med 2*1,5 minutt. Så det er godt mulig 15 minutter er rikelig med tid.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-20, 15:30   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Ok, om det er en familiepakke så syns jeg ikke det er dyrt. Det er mye penger ja, men jeg syns ikke det er en uhørt pris.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-20, 20:38   #25
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Park Hotell Vossevangen har verdens beste vinkart.


(Åja, var ikke min drømmeferie det var spørsmål om... )

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 08:57   #26
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Vi hadde en runde med Voss Vind i sommer. Alle ungene likte det (8-15), vi skulle hatt familietid, men det var ikke plass til alle 5 den dagen det passet for oss å kjøre forbi. Det høres absurd dyrt ut, men man bruker mer tid på selve opplevelsen med å få drakter, se på gruppen som flyr mens man venter på sin tur, få litt opplæring og ikke minst debriefing etterpå.

Campingplassen vet jeg ikke stort om, men har kost oss med bading både i Vangsvatnet og i badelandet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 09:04   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Og så kan de kjøre ein time til Norheimsund og gå under steinsdalsfossen, og ete is på kaien i sentrum etterpå.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-20, 10:10   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Om du ikke har kjøpt vindtunnelpakker ennå ser jeg at de har 20% på dem nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 22:39   #29
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Vindtunnel
Basseng ute/inne
Gondolen
Klatrepark
Rafting (m/boblebad om dere vil)
Husdyrbesøksgård
Vikinglandsby (litt kjøring til den - den ligger i Gudvangen)
Syklepark med diverse utfordringer i Myrkdalen

Masse gøy på Voss!!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-20, 22:40   #30
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg alt om Voss!

Badeanlegget inne er fint!

Veldig kjekke folk på Voss. Trivelig plass.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no