Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kosebukse/joggebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-20, 12:24   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kosebukse/joggebukse

Er det noen som kan tipse om behagelige kosebukser/joggebukser i god kvalitet som passer til dame 60+? Gjerne naturmaterialer, nøytrale farger og uten mønster.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:25   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg synes Kappahl har en fin serie med slike ting om dagen. Den som heter kay/day.

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/k...joner/kay-day/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:33   #3
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg har denne. https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/S...gewear/137703/
Veldig god, men så ut som den var totalt utslitt etter en ukes tid i bruk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:35   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Her er forresten min kosebukse: https://www.sportmann.no/produkt/kaf...se?attr1_id=75

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:44   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Ja, jeg har ingen av dem fra Kappahl selv, så jeg vet ikke noe om kvaliteten altså, bare synes de ser fine ut i butikken.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:44   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Pierre Robert har loungewear bukser i ull vet jeg. Det har jeg sett flere steder i det siste forresten. Cubus blant annet.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 12:59   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg kan anbefale noen joggebukser fra Kari Traa.
Denne er kanskje for mye melert, min mor har noen som er helt ensfarget.


De har ensfarget i velour også. Jeg har en uten stripe i siden så det er nok mulig å finne tidligere modeller der ute.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 14:07   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Janus har ulljoggebukser. Har en selv, og den er veldig god.
https://www.janus.no/dame/underdel

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 18:32   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Joggebukse i ull!! Jeg har to grønne jeg kjøpte på Cubus i fjor og venter på en svart fra Lindex. Ellers har vel Aclima i ullfleece tror jeg.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-20, 18:42   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg har to ullbukser fra Cubus som jeg bor i på hjemmekontoret. Snart 60 er jeg visst også.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-20, 08:21   #11
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg har merinoullbukse fra cubus. Ordentlig behagelig og fin.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-20, 13:08   #12
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg har kjøpt en som ligner på den første fra Kari Traa som veobra viser, hvis den ikke passer/faller i smak får vi dra på Cubus etter jul.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-20, 14:06   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Joggebukse i ull!! Jeg har to grønne jeg kjøpte på Cubus i fjor og venter på en svart fra Lindex. Ellers har vel Aclima i ullfleece tror jeg.

Den fra Lindex var skikkelig snål i fasongen, så den gikk rett i retur.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-20, 15:26   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.884
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Den fra Lindex var skikkelig snål i fasongen, så den gikk rett i retur.

Hvordan rar i fasongen? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille den....

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:32   #15
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.548
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvordan rar i fasongen? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille den....

Dette undrer jeg på også.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-20, 11:42   #16
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Bestilte også fra Lindex. Ligger i postkassa så kan rapportere i kveld.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-20, 23:01   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvordan rar i fasongen? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille den....

Like mye stoff fra skrittet og opp som skrittet og ned.
Min går også i retur.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-20, 03:50   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvordan rar i fasongen? Jeg hadde nemlig tenkt å bestille den....

Sykt trang rundt anklene og «haremsbuksestil». Og med trang mener jeg vanskelig å få foten igjennom trang. Jeg er str 38/40 og bestilte medium. Altfor vid i livet, saggerumpe og altså bare såvidt jeg fikk føttene igjennom.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-20, 13:38   #19
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Jeg kjøpte en vidunderlig kosebukse på Zalando. Den er for “petite” folk, 160-165 høye. Jeg har bodd i den hele høsten.

Vila petite: Viril straight pants bukse natural melange

Klarte ikke lime inn bilde fra Zalando-appen, men kosebukseønskende småttiser gjør lurt i å sjekke den ut. Den er finere på ekte enn på zalndobildet, syne jeg.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-20, 16:55   #20
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kosebukse/joggebukse

Ulljoggebukser er tingen her! Jeg har hatt både Nøstebarn, Cubus og nå Pierre Robert/Jenny Skavlan. Fornøyd med alle, Nøstebarn var kanskje den minst pene. Pierre R. og Cubus har vide bein og ser bedre ut.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no