Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ta med Macintosh-computeren

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 18:17   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta med Macintosh-computeren

Ta med macen.
Ta med mac`en
Ta med mac-en?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:30   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Ta med Macintosh-computeren

Hms, jeg skriver at jeg har med Macen, sier det også.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:36   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Ta med dataen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:37   #4
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

På språkrådets sider står det:

Sitat:

I bøyde former av forkortelser o.l. og i avledninger bruker vi bindestrek slik:
pc-en, pc-er, pc-ene

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:37   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Det er vel best argumenter for å bruke bindestrek, siden det er en forkortelse. Og stor forbokstav, siden det er et egennavn. Mac-en, altså. Hvis man regner forkortelsen som så innarbeidet at man oppfatter det som et egennavn i seg selv, kan man vel forsvare å skrive Macen (men det er veldig åpent for misforståelser, synes jeg).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:39   #6
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Mac-en.
Macen hadde forvirret meg totalt, og jeg tror jeg hadde sett meg rundt etter en mann ved navn Macen.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 18:45   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ta med Macintosh-computeren

Ok da, jeg skal begynne å skrive Mac-en.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:00   #8
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Jeg skriver med Mac'n.

(skal ikke si så mye om hva jeg mener om å kalle en datamaskin for data)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:02   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren



Skriv "ta med pcen", og se hva som skjer!

: misunnelig på alle som har Mac :

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:24   #10
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.


: misunnelig på alle som har Mac :

Ytelsesmessig er de sidestilte i dag. Programvarene finnes til begge plattformer. Men Mac er generelt dyere, komponentene er som regel bare utviklet for Mac (har endret seg noe), og erfaringene med Mac i nettverk er som regel dårligere/mangefulle hos driftere, kontra PC.

Vi anbefaler studentene der jeg jobbe å kjøpe det de er mest vant med. Enkelt å greit. Bortsett fra det kan man løse det meste på begge.

Jeg har en Mac fordi jeg ville ha erfaring med filbehandling og operativsystem på den. Kjører programmet Parallels på den, og kan dermed ha Windows også installert og kjøre windowsapplikasjoner der. I pose og sekk med andre ord.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:26   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Kaller de "epppl'emaski'n" for å provosere Mace-nerdene på skolen.
Fungerer.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:28   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ytelsesmessig er de sidestilte i dag. Programvarene finnes til begge plattformer. Men Mac er generelt dyere, komponentene er som regel bare utviklet for Mac (har endret seg noe), og erfaringene med Mac i nettverk er som regel dårligere/mangefulle hos driftere, kontra PC.

Vi anbefaler studentene der jeg jobbe å kjøpe det de er mest vant med. Enkelt å greit. Bortsett fra det kan man løse det meste på begge.

Jeg har en Mac fordi jeg ville ha erfaring med filbehandling og operativsystem på den. Kjører programmet Parallels på den, og kan dermed ha Windows også installert og kjøre windowsapplikasjoner der. I pose og sekk med andre ord.


Men Macene er så mye stiiiiligere!

Var på eplehuset på Steen&Strøm i går. : sukkerhenført :

Da jeg gikk foto brukte jeg Mac, og syntes det var helt topp. Nå som jeg stort sett jobber med tall og tekst bruker jeg pc, og det funker jo helt utmerket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 13:30   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Tror nok Mac sitt operativsystem er mer driftsikkert enn Windows. Det er vel det de selger mest på. Det og flott design, god grafikk osv.
Kan EGENTLIG ikke komme på noe med pc som er bedre bortsett fra at prisen er lavere og at det er flere som har pc enn mac, og så lenge det er sånn så vil de som driver med it sannsynligvis være flinkere i windows. Dvs jeg som it-student må lære meg Windows.
Mac burde sponset bedrifer med Mac for å få flere til å konvertere. Blir det mange nok så kan de jo snu trenden.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 14:06   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan EGENTLIG ikke komme på noe med pc som er bedre bortsett fra at prisen er lavere og at det er flere som har pc enn mac, og så lenge det er sånn så vil de som driver med it sannsynligvis være flinkere i windows. Dvs jeg som it-student må lære meg Windows.

Min erfaring med begge OS er at filbehandlingen er enklere på PC enn på Mac. Mappestrukturen enklere å finne fram i.

Ellers er nok Mac mer driftsikkert som du sier, og du får vanskelig ødelagt/endret noe der, kontra på PC. Derfor har ofte typiske "vil fikle i maskin"-brukere PC, og de som ikke ønsker det, Mac.

I designbransjen var Mac først ute med en programvarepakke for førtrykksprogrammer (Aldus og Adobe), som gjorde at valg av plattform ble Mac på midten av 80-tallet. Programmene kom ikke på PC før lenge etterpå, og da var allerede vanen lagt i bransjen. Mac ble typisk designmaskin., og folk jobber med det de er vante med. I dag derimot finnes jo Adobepakka et.c. for begge plattformer, så utførelsesmessig så kan alt løses å samme måte uavhengig av hva slags maskin du sitter på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 14:52   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Skriv "ta med pcen", og se hva som skjer!

: misunnelig på alle som har Mac :

Haha, prøv å si det mens det er flere mac-eiere i rommet. Da får du samme svaret i kor fra alle.

Jeg synes Electronica er helt på viddene. Ytelsesmessig? Som om det er det eneste liksom. Det er jo så brukervennlig, det er jo så enkelt å finne frem til ting, det er jo så enkelt å bruke. Jeg kjenner jeg får helt noier av tungvindtheten når jeg tar i en PC igjen. Også så fin som min lille hvite kostelige er.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 15:01   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Haha, prøv å si det mens det er flere mac-eiere i rommet. Da får du samme svaret i kor fra alle.

Jeg synes Electronica er helt på viddene. Ytelsesmessig? Som om det er det eneste liksom. Det er jo så brukervennlig, det er jo så enkelt å finne frem til ting, det er jo så enkelt å bruke. Jeg kjenner jeg får helt noier av tungvindtheten når jeg tar i en PC igjen. Også så fin som min lille hvite kostelige er.

Jeg syntes mac er kjempetungvindt. Men det har jo med at jeg er reser i Windows. Vanesak tror jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 15:12   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes mac er kjempetungvindt. Men det har jo med at jeg er reser i Windows. Vanesak tror jeg.

Jeg var en recer i windows jeg også, og ville ikke ha mac, men så ble det til at jeg kjøpte det likevel, og det tok ikke lange stunden før jeg var frelst. "Hva gjør jeg når jeg skal få disse bildene over i bildebehandlingsprogrammet?" Svar; Jo, du bare markere mappen og trekker den bort til ikonet til bildebehanlingsprogrammet og slipper den der. ( tuller du? SÅ enkelt kan det da ikke være? ) Se bilder? To sek, : tar frem macen, åpner maskinen, og trykker med en gang på ikonet så den åpner seg, og er i gang på 5 sekunder: (Prøv det med en PC. Hente den frem, skru den på, logge seg på, hente frem mappen osv. Det er mye mer tungvindt.) Osv.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 15:13   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Min erfaring med begge OS er at filbehandlingen er enklere på PC enn på Mac. Mappestrukturen enklere å finne fram i.

Hvordan filbehandling sikter du til her? For sluttbrukere så vil jeg si at Mac er mye enklere og mer oversiktlig, spesielt installering og fjerning av programmer. Trekk programmet til Programmer mappen for å installere, trekk til søppel for å slette.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ellers er nok Mac mer driftsikkert som du sier, og du får vanskelig ødelagt/endret noe der, kontra på PC. Derfor har ofte typiske "vil fikle i maskin"-brukere PC, og de som ikke ønsker det, Mac.

Hvis en vil fikle med maskinvare, bygge sin egen maskin, så vil en PC/linux være best egnet til dette. Men om en, som jeg, bare vil leke med Operativsystem og programvare så er Mac-en overlegen. Brukervennligheten og god maskinvare fra Apple, kombinert med kraften og alle mulighetene fra UNIX/Linux (pluss Windows gjennom virtualisering). Nettopp på grunn av dette er Mac i dag en populær plattform for programmere (bortsett fra de som jobber eksklusivt med Windows).

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

I designbransjen var Mac først ute med en programvarepakke for førtrykksprogrammer (Aldus og Adobe), som gjorde at valg av plattform ble Mac på midten av 80-tallet. Programmene kom ikke på PC før lenge etterpå, og da var allerede vanen lagt i bransjen. Mac ble typisk designmaskin., og folk jobber med det de er vante med.

Årsaken til at Mac-en ble en "typisk designmaskin" var jo at Apple helt fra starten av fokuserte på design i produktutviklingen sin, et grafisk grensesnitt der typografien var gjort riktig tiltrakk seg designbransjen. Microsoft lærte og kom etter.

Angående pris, så er faktisk Mac-ene ikke så dyre, forutsatt at du sammenligner maskiner med tilsvarende komponenter. Enkelte Mac-modeller er faktisk billigere enn tilsvarende PC-er. Grunnen til at Mac-ene virker dyre er at Apple ikke selger maskiner med utrangerte komponenter, ala laptop til under 9000,-. Apple sine priser er stabile, en kan ikke vente på at maskinene blir billigere, maskinvaren blir oppgradert og bedre i stedet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 15:14   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Jeg har en billig HP som jeg er veldig fornøyd med.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 16:35   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta med Macintosh-computeren

Jeg er veldig opptatt av hva jeg faktisk TRENGER. Jeg trenger en pc som er driftsikker. I den forstand så mener jeg en pc som ikke ramler fra hverandre mitt i semesteret som den jeg har nå har gjort (knuger på lånepcen jeg har fått låne.. lengst mulig). Jeg trenger bare et middels minne og en ok prosessor. Selvfølgelig er det flott med det "siste" men det kommer ALLTID noe bedre.
En uproblematisk pc er alpha og omega.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no