Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-09, 11:35   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg visste at dette forumet ga seriøse svar. Hettegenser hadde faktisk vært kult.

Acsa, da får jeg vel bare ta ham med bak huset og smelle en hammer i hjernen på ham med en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:36   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Du kan ta 'an på innerlommen ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:36   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Han er stor, altså. Og større skal han bli! Mye større!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:40   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Men seriøst, om hunden skjelver på kveldstid hadde jeg brukt et fleecedekken til han slutter med å fryse.
Det tar ikke lang tid, men husk at han har sikkert ikke vært så mye ute i sitt korte liv, og han trenger vel å herdes.

Tika brukte fleecedekken de første ukene når det var skikkelig kaldt. Nå bruker hun det ikke lenger, nå fryser hun sjelden, men når hun blir våt starter skjelvingen her og.
Til neste vinter tenker jeg at dette går helt fint. Hvis ikke blir det fleecedekken da og. Jeg gidder ikke se på at bikkja mi fryser, for ut på tur må vi.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:42   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Hettegenser...

Du kan jo strikke selv. Du burde jo hatt en hentesett klart da, i det minste.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:48   #26
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Hvis dere er i bevegelse hele tiden så trenger du ikke å kle på han.

Hvis du derimot skulle f.eks. ut og grille, og hunden står en del stille bør du skaffe et dekken / "genser" til han. Boxere har ikke underull og blir faktisk ganske frosne. Klær på hunder er faktisk ikke bare jåleri. Noen raser bør absolutt ha på klær i Norge om vinteren eller våren når det blåser surt og er kaldt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 11:52   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg syns du skal kle på vovven når han er så liten og kald. Boxere har jo heller ikke noen varmende pels, og nå er det faktisk kaldt og surt ute, og han er jo bare en liten baby. Snart blir han stor, sterk og herdet boxermann.
: overser fjasingen:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 12:46   #28
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Om han skjelver om kvelden når det kommer vindgufs, så hadde jeg kledd på han. Liten kar med hele brystkassa nedåt bakken/snøen, putt på noe klær og se om det hjelper!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 13:27   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Å?? Har du fått deg Boxer. Vi har aldri kledd på "vår" Boxer noe som helst. For vår hunds del (ja, jeg tillater meg å være hans talerør i slike saker), så ville det nok vært en fornedrelse å bli kledd på.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 13:35   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Det er påske. Du bør i det minste vurdere høytidsriktig antrekk

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 14:34   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det er påske. Du bør i det minste vurdere høytidsriktig antrekk


Se de triste øynene. Stakkar vofsen!

Hehe - forresten overdøver kanintøflene de øynene. Erre mulig.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 14:47   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg syns du skal kle på vovven når han er så liten og kald. Boxere har jo heller ikke noen varmende pels, og nå er det faktisk kaldt og surt ute, og han er jo bare en liten baby. Snart blir han stor, sterk og herdet boxermann.
: overser fjasingen:

Jeg er enig med Safran.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 14:55   #33
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg er enig med safran - og håper acsa kødder.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 15:07   #34
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg fikk min boxer i desember(altså, stakkars han er død nå da men) og hadde ikke klær på ham - gikk helt fint det.


Men atte, det ble boxer altså? Har jeg gått glipp av bilder og slikt eller? Jeg er jo boxer-elsker på min hals og savner dyypt min elskede avdøde boxerhann.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 16:26   #35
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg bruker selvstrikket ullgenser eller varmedekken på min korthårede hund når det er skikkelig kaldt.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 18:15   #36
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Dersom du kler på bikkja di og viser deg med den ute så må jeg faktisk komme og fike deg opp aC. Det neste blir vel at du tar den i håndvesken og bærer den hele tiden fordi "den blir så skitten av og gå på bakken".

Tsk tsk tsk.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:01   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jeg var i byen med Prototypen i dag og før solen dukket opp observerte jeg følgende boxer m/matmor på T-banen:



:datapunkt:
(Jeg har ikke for vane å fotografere hunder m/eiere, men jeg husket altså denne tråden fra før jeg dro. :forsikrer: )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:04   #38
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Altså, jeg er ikke tilhenger av å kle på hunder i det hele tatt, men når lille tassen gir uttrykk for at han fryser så kan han vel få på seg et lite dekke. Han er jo så liten, stakkar.

  Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 19:10   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg er enig med safran - og håper acsa kødder.

Acsa kødder selvsagt ikke. Hun ligger og godter seg på gulvet og ler: moahahaha! Hver gang et søtt dyr kreperer pga kulde.


Bortsett fra det så syns jo jeg også at det er litt trist at vi tar dyr til landet som ikke tåler temperaturene våre. Men det er jo ikke Jack og aCs feil. La dyret få et pledd eller noe mens han er helt liten og det er litt kaldt enda.

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Dersom du kler på bikkja di og viser deg med den ute så må jeg faktisk komme og fike deg opp aC. Det neste blir vel at du tar den i håndvesken og bærer den hele tiden fordi "den blir så skitten av og gå på bakken".

Tsk tsk tsk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 23:59   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korthåret valp - bør jeg kle på ham?

Jack har ikke frøset i dag, det er visst i regnet han blir kald. Hvilket ikke er så rart. Ser an litt om han trenger noe nå som han er en purung liten sak.

Juste, nå er det ikke akkurat en veskehund jeg har, det må i såfall bli en ganske så stor bag, og hvis du fortsetter å yppe strikker jeg en LFC-genser til ham. Så det så.

Babe, jeg har oppdatert hovedinnlegget i den andre tråden med bilder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no